מוזכר כמועמד - אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)
מוזכר כמועמד - אלי כהן (צילום: ארנון בוסאני)

בבית"ר מרוצים מהחזרה של אלי כהן: "החתמה גדולה ואיכותית"

השריף חוזר לקדנציה רביעית בבית"ר, ובבית וגן מפרגנים: "הניסיון שלו יתרום לנו מאוד ויעזור לגיל לבנדה, שהוא מאמן צעיר"

פורסם בתאריך: 3.9.17 13:32

השריף חוזר לבית וגן: זה היה באוויר והיום, ראשון (3.9) זה גם הפך לרשמי. אלי כהן חוזר לקדנציה רביעית בבית"ר, הפעם בתפקיד היועץ המקצועי של המועדון, מה שאומר שגיל לבנדה לוקח על עצמו את תפקיד המאמן הראשי, זאת לאחר שבועיים של מילוי מקום.

"גיל לבנדה הוא מאמנה הראשי של הקבוצה", מציין גורם בבית"ר ומסביר כי "לגיל אין תעודת פרו, לאלי כהן יש, כך שנפתרה הסוגייה של התעודה. על פי התקנון מותר שבעל תפקיד יהיה עם תעודת פרו ומאמן שאינו מחזיק בתעודת פרו יהיה רשאי לעמוד על הקווים וכך יהיה".

גורם נוסף בבית וגן מדגיש כי "אין ספק שזו החתמה גדולה ואיכותית. אלי מכיר את המערכת, הוא איש מקצוע מצוין שיעזור לנו מאוד גם במחלקת הנוער וגם בפיתוח מערך סקאוטינג ומקצועי".

גם בקרב השחקנים קיימת שביעות רצון מהמינוי, כשאחד מהם אומר כי "אלי כהן הוא איש כדורגל איכותי שידוע כאדם דעתן, כך שללא ספק יהיה לו משקל. הוא יעזור לנו מאוד עם הידע והניסיון שלו. זו החתמה מצוינת והיא לבטח עדיפה על מינויו של רוני לוי למאמן, שלכך התנגדו שחקנים רבים בקבוצה".

שחקן שני מוסיף כי "זה מינוי מצוין של אוחנה. אלי כהן הוא מקצוען אמיתי, אחד שעבר לא מעט בכדורגל. זה יתרון לא מבוטל שהוא מכיר את המערכת ועבד בה, כך שהוא אפילו לא ידרש לזמן הסתגלות. אני בטוח שהניסיון שלו יתרום לנו מאוד ובעיקר יעזור לגיל לבנדה, שהוא מאמן צעיר בתחילת דרכו".

כשהוא קורא לא מסרבים - אלי אוחנה (צילום אורן בן־חקון)

כשהוא קורא לא מסרבים – אלי אוחנה (צילום אורן בן־חקון)

 

וכהן? לאחר חתימתו הוא אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "ברגע שאלי אוחנה, הסמל הגדול ביותר של בית"ר ירושלים והכדורגל הישראלי פונה אליך לבוא ולעזור, אתה לא שואל שאלות, אתה קודם כל מתייצב וזה מה שעשיתי. מאז ומתמיד המועדון הזה היה יקר לליבי ולא בכדי שירתתי אותו בשלוש קדנציות שונות. אני לא מכיר הרבה אנשי מקצוע בכדורגל הישראלי המגיעים לקדנציה רביעית במועדון, במיוחד במקום כמו בית"ר ירושלים, שהוא מהגדולים והמפוארים בכדורגל הישראלי – מועדון שהוא בית עבורי".

כהן, כאמור, חוזר בפעם הרביעית לבית"ר, כשבשלוש הקדנציות הקודמות שלו הוא רשם הצלחות לא מבוטלות עם המועדון. בקדנציה הראשונה שלו בבית וגן, הוא הוביל את בית"ר לזכייה באליפות השלישית בתולדותיה (עונת 1996/97). בפעם השנייה של כהן בבית"ר, בעונת 2002/03, התבססה בית"ר על שחקנים צעירים וכהן היה אחראי על פיתוחם של שחקנים דוגמת ברק יצחקי, מאור מליקסון, אבירם ברוכיאן ושלומי ארבייטמן. את העונה סיימה הקבוצה במקום ה-9, כשכהן עזב בסיומה.

הקדנציה האחרונה של כהן בבית"ר החלה בחודש פברואר 2012, אז הוא מונה למאמן במקומו של יובל נעים לאחר שהקבוצה נקלעה למאבקי התחתית. כהן הצליח להשאיר את הקבוצה בליגת העל. בעונה שלאחר מכן בית"ר פתחה היטב את העונה והתברגה בצמרת, אך אז צורפו לקבוצה שני הזרים הצ'צ'נים זאור סדאייב וג'יבראיל קדאייב, דבר שעורר סערה גדולה סביב המועדון, כולל שריפת חדר הגביעים במתחם האימונים בבית וגן, דבר שהוביל לכאוס גדול במועדון ולירידה דרמטית ביכולת של הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר