שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)
שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

"כסף היה, פשוט ברחו לנו השחקנים. זו התנהלות מביכה"

חלון ההעברות נסגר עם החתמתם של דנון וז'אן, ובקטמון נשמעת ביקורת רבה על ראשי הקבוצה, ש'פספסו' את אבישי כהן ואת ארבייטמן

פורסם בתאריך: 6.9.17 20:31

קטמון החתימה ביום שני האחרון את הקשר ניסן דנון (24), שעלה עם מכבי נתניה ליגה בעונה שעברה, ואת הבלם לירן ז'אן, ששיחק בקטמון בעונה שעברה עד שנפצע בברכו בדצמבר.

למחרת, שעות ספורות לפני תום מועד ההעברות, חתמו בקבוצות אחרות כמה מועמדים שקטמון סימנה, וביניהם אבישי כהן מבית"ר, שחתם ביום שלישי בבית"ר תל אביב רמלה, ושלומי ארבייטמן, שחתם במכבי פתח תקוה.

בקטמון יש מי שמותחים ביקורת על מקבלי ההחלטות בשל הרכש שהוחתם ובעיקר בשל אלו שלא ישחקו השנה בקבוצה, במיוחד לאור העובדה שכסף לרכש היה. ל"ספורט כל העיר" נודע כי איש עסקים אמריקאי הסכים להעביר לקטמון סכום של כ־200 אלף דולר לטובת מימון רכש, וזאת לאחר בקשה שקיבל מראש העיר ניר ברקת.

גייס 200 אלף דולר לרכש - ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)

גייס 200 אלף דולר לרכש – ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)

 

"בשורה התחתונה אין שום בשורה מרגשת ומסעירה בשחקנים שהגיעו", אומר הספונסר יוסי ליפקין ומוסיף: "אמנם יש הרבה נסיבות מקלות, כמו שוק שחקנים חלש ותחרות גדולה על השחקנים הבודדים שעברו אבל זה עדיין מאכזב".

ליפקין הוא לא היחיד שמאוכזב, גורם במועדון מוסיף: "כסף היה, פשוט ברחו לנו שחקנים. זו התנהלות מביכה".

גורם אחר תקף ישירות את המנהל המקצועי שי אהרון ואמר: "שי לא הוכיח שום ערך מוסף שיצדיק את הצורך בתפקיד שאותו הוא מאייש".

לא סיפק את הסחורה? שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

לא סיפק את הסחורה? שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

 

עוד קודם לכן, בשני בערב, קטמון סיימה בתיקו אחת את משחק החוץ שלה נגד בני לוד, במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית. המאמן ליאור זדה הפתיע כשבחר לפתוח ללא ברוכיאן, אך בקטמון מתעקשים ש"מדובר בהחלטה מקצועית נטו של המאמן, שרצה להרוויח את אבירם בחצי השני".

אגב, קטמון שוב נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שבדקה 67 ספג הקשר אריאל הדר צהוב שני ואדום. זהו האדום הרביעי במספר שסופגת הקבוצה מתחילת העונה. "האדומים שאנחנו סופגים זאת מכה לא קטנה, ותופעה מטרידה בהחלט", אמר גורם בקטמון.

ביום שישי, 8.9, תשחק קטמון נגד בית"ר תל אביב רמלה (16:00 בנס ציונה) במסגרת המחזור הרביעי. להרכב צפויים לחזור המגן נועם חפצדי והקשר האחורי ז'וליו סזאר, שנעדרו מהמשחק בלוד בעקבות האדומים שספגו בניצחון נגד הפועל ראשון לציון. מנגד, מקומו של ברוכיאן בהרכב שוב לא בטוח והוא עשוי לפתוח על הספסל.

חוזר להרכב - ז'וליו סזאר (צילום: באדיבות katamon.co.il)

חוזר להרכב – ז'וליו סזאר (צילום: באדיבות katamon.co.il)

 

בעניין אחר. ניר רייכמן, מאמן קבוצת הנוער של קטמון לשעבר, עדיין לא קיבל את הפיצויים המגיעים לו. בשיחה עם "ספורט כל העיר" אומר רייכמן: "מועדון הכדורגל 'המסודר והמנוהל היטב' לא משלם לי פיצויים על פי חוק. אני מזועזע מהיחס. אני רודף אחרי אורי שרצקי כמה חודשים, והוא עונה בצורה פוגענית, באמצעות רואה החשבון של האגודה. האם אלו הערכים שעליהם מדברים במועדון?".

מקטמון נמסר בתגובה: "ניר רייכמן יקבל את כל המגיע לו על פי חוזה ההעסקה שעליו חתם. אנו מאחלים לו בהצלחה".

בעניין נוסף. בשבוע שעבר הצטרף לצוות האימון של בית הספר לכדורגל של קטמון שחקן העבר של הפועל אברהם בן דוד (בנדה).

"בקטמון יודעים להוקיר ולכבד", אומר בנדה השבוע. "הפועל? מספיק לראות את המגרש בקרית היובל כדי להבין מה עובר על האגודה. הפועל היתה אימפריה, כואב שהגיעו למצב הזה. אני מסיר את הכובע בפני קטמון. הם עובדים כמו שצריך לעבוד, ובליגת העל יהיו להם יותר מחמשת אלפים צופים. מגיע להם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר