דויד מרטן, מאמן הפועל ירושלים
דויד מרטן, מאמן הפועל ירושלים

"קבוצה לעלייה? קשה לי להגיד, חצי קבוצה עוד לא ראיתי בפועל"

מאמן הפועל דויד מרטן מסרב לסמן מטרות לקראת משחק פתיחת העונה היום בליגה א' צפון, אך מציין: "אם כולם יהיו בריאים נרוץ למעלה"

פורסם בתאריך: 6.9.17 20:40

אחרי שש עונות רצופות בליגה הלאומית, תחל הפועל ביום שישי, 8.9, בפעם הרביעית בתולדותיה, את משחקיה בליגה השלישית, הפעם במחוז הצפון, כשתשחק נגד מכבי עירוני קרית אתא (14:30 בקרית אתא).

פתיחת העונה מסיימת עבור שחקני הפועל ועבור המאמן דויד מרטן קיץ סיזיפי במיוחד: קיץ שבו נדדה הקבוצה בין מגרשים, בעוד מגרש האימון הביתי בקרית היובל עומד קירח מדשא, עלוב ומיותם בעקבות ניתוק זרם המים במקום; קיץ שבו המאמן מרטן נותר הדמות המקצועית היחידה בשטח, ללא עוזר מאמן או מאמן כושר; קיץ שבמהלכו התפטר היו"ר צחי בזיז; קיץ שבו כלל לא היה ברור אם הקבוצה תירשם לליגה, ואם תירשם – מה תהיה זהות השחקנים.

הפועל גם איבדה בדרך לליגה א' לא מעט שחקנים חשובים. הבולטים שבהם הם אנתוני וראן, מעוז סמיה, עבדי פרחאת, גיא כהן, אסף לוי, אור לגריסי, עדי קוסטה וניל אברבנל. היא החתימה במקומם שחקנים חדשים, אלמונים ברובם, אך רעבים להצליח.

הבסיס מורכב מוותיקים כמו אופיר עזו, שנשאר בסופו של דבר במועדון, אלי דרעי והשוער אמל חאיק, ואליהם צורפו שחקני הנוער, שכמה מהם נמנו עם שחקני הבוגרת עוד בעונה שעברה: גיא ועידן אסרף, גל אמסלם, עידן שטיין, אסף לוי, ברק מימון ומתן טולדנו.

בסוף הוא נשאר - אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

בסוף הוא נשאר – אופיר עזו (צילום: אורן בן חקון)

 

ברשימת שחקני הרכש שהצטרפו לאחרונה אפשר למצוא את החלוץ עבד ג'אברין ממכבי נתניה ואת הקשר האחורי עמיד מחאג'נה מהפועל רעננה. חוץ מהם חתמו בקבוצה גם השוער השני, איתי דואני, הבלם/קשר עובאדה חטאב, הבלם רמי אלסאחלי והקשר הדר ברד.

"אנחנו מתחילים לקבל צורה, אבל צריך לזכור ששני שחקנים משמעותיים להרכב, שגיא יוסף והייתם חלבי, יצטרפו כנראה רק ביום ראשון", אומר המאמן מרטן. "אם הם אכן יצטרפו, יהיה חסר לי רק בלם. האם זו קבוצה לעלייה? קשה לי להגיד, כי חצי קבוצה עוד לא ראיתי בפועָל. אם כולם יהיו בריאים, נרוץ למעלה בוודאות. אני אישית אמור לחתום עד לסוף השבוע. מענק עלייה? ייכנס לחוזה. רוב השחקנים גם הכניסו מענק כזה, זה נותן מוטיבציה לכולם".

המנכ"ל, דודו סאסי: "יש לנו השנה קבוצה מעניינת מקצועית. החלטנו מראש, כאסטרטגיה, ללכת על צעירים ומוכשרים, שרוצים לעבוד ולפרוץ. הקבוצה רצה, עובדת ומאומנת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר