בית"ר ירושלים חגיגה, הפועל באר שבע אכזבה (צילומים: אורן בן־חקון, ניר קידר)
בית"ר ירושלים חגיגה, הפועל באר שבע אכזבה (צילומים: אורן בן־חקון, ניר קידר)

"לפתוח פער של 5 נקודות מבאר שבע זו התחלה טובה מבחינתנו"

לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שני, בבית"ר רוצים לשמור על המאזן המושלם ועל הפער מהאלופה הפועל באר שבע

פורסם בתאריך: 10.9.17 13:09

רוחות של שינוי ובעיקר של תקווה מנשבות סביב בית וגן. הסיבה, אם תהיתם, היא היכולת שהפגינה בית"ר ירושלים בשני המשחקים הראשונים של העונה (וגם בניצחון 0:3 על הפועל באר שבע בגביע הטוטו) וגם, ואולי בעיקר, היכולת שמפגינות בינתיים האלופה מבאר שבע וסגניתה מכבי תל אביב.

השתיים, כידוע, רשמו אתמול (שבת, 9.9) ניצחונות, אבל הן עשו זאת תוך הצגת כדורגל אנמי וחסר השראה. באר שבע התקשתה מאוד במשחקה הביתי נגד הפועל אשקלון, שהיתה מסוכנת יותר, ולבסוף רשמה ניצחון בכורה בליגה בזכות שער של מהראן ראדי עמוק בתוך תוספת הזמן. סגניתה מכבי תל אביב הצליחה קצת יותר – 0:2 ביתי נגד בני סכנין, אבל גם היא היתה רחוקה מלהרשים או להזכיר במאומה את היכולת מהשנים שעברו.

אל הוואקום הזה מקווים בבית"ר להישאב, כשבבית וגן בהחלט מרגישים שלאור היכולת החלשה של באר שבע ומכבי, בתוספת העובדה ששתיהן משתתפות בליגה האירופית, דבר שיגזול מהן כוחות ואנרגיות, בהחלט אפשר לקרוא תיגר על תואר האליפות.


רוצים להמשיך לחגוג - שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)

רוצים להמשיך לחגוג – שחקני בית"ר (צילום: אורן בן חקון)


"אנחנו נצטרך לנצל את היכולת של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, כמו גם את העובדה שהן ישחקו בליגה האירופית ויהיו להן שני משחקים בשבוע", טוען שחקן בבית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף ש"זו ההזדמנות שלנו לברוח להם. אנחנו נראים טוב יחסית ואסור לנו לאבד נקודות אם אנחנו רוצים להמשיך למעלה".

גורם בבית"ר מוסיף וטוען כי "השנה, בשונה מהעונה שעברה, יש לנו סגל רחב מאוד. הצטרפו שחקנים טובים שיכולים לעלות מהספסל ולשנות את המשחק. אנחנו מאמינים שהעונה יש לנו סגל לאליפות".

מחר, שני (11.9), תשחק בית"ר נגד מכבי פתח תקוה (21:00 באצטדיון המושבה) ובקבוצה רוצים להמשיך את המומנטום המצוין מלפני הפגרה. כזכור, רק לפני מספר ימים אמר גורם בקבוצה ל"כל העיר" כי "אנחנו מקווים לחזור מהפגרה בדיוק כמו שיצאנו אליה", כשבבית וגן מעוניינים גם לחזור אל המקום הראשון בטבלה.


להישאר למעלה עד הסוף - דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)

להישאר למעלה עד הסוף – דוד קלטינס (צילום: אורן בן-חקון)


במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר (ראשון) הקבוצה התייחס דוד קלטינס למאבקי הצמרת ואמר: "לפתוח פער של חמש נקודות מהפועל באר שבע זה משהו טוב מבחינתנו, זו התחלה טובה, אנחנו כמובן רוצים להיות למעלה עד הסוף, אך זו רק תחילת העונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר