ליאור אליהו, עוז בלייזר (צילומים: שרון בוקוב, ספי מגריזו)
ליאור אליהו, עוז בלייזר (צילומים: שרון בוקוב, ספי מגריזו)

בהפועל חושבים קדימה: עוז בלייזר במקום ליאור אליהו?

ל"ספורט כל העיר" נודע כי האדומים התעניינו הקיץ בעוז בלייזר, הפאוור פורוורד של מכבי חיפה ונבחרת ישראל כמחליפו של ליאור אליהו, ואף נשקלה אפשרות לטרייד

פורסם בתאריך: 10.9.17 15:18

בהפועל כבר חושבים קדימה. ל"ספורט כל העיר" נודע כי האדומים התעניינו הקיץ בעוז בלייזר, הפאוור פורוורד של מכבי חיפה ונבחרת ישראל  כמחליפו של ליאור אליהו, ואף נשקלה אפשרות לטרייד שבסופו של דבר ירדה מהפרק, לפחות בשלב הזה.

זאת לא הפעם הראשונה שבהפועל בודקים לגבי בלייזר, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בעיר הכרמל, וגם במהלך העונה שעברה ניסו האדומים להנחית את הפורוורד הירוק בארנה , ללא הצלחה.

 



 

אליהו, כמו שזה נראה, נמצא בירידה תלולה כשגם בנבחרת ישראל הוא הראה יכולת בינונית, זאת בנוסף ליכולת הפושרת בליגה וחוסר האמון שספג מסימונה פיאניג'אני.

אליהו חגג אמש את יום הולדתו ה-32 ועל רקע יחסיו הרעועים עם המאמן, סיפרו אף מקורביו כי הוא שוקל לפרוש. המספרים של אליהו מראים צניחה איטית מדי עונה. 9.4 נק' ,5.8 ריב' ו-3.2 אס' ב-27.4 דקות משחק היו המספרים של הפורוורד השנה, אין ספק שבעונת 2015/16 המספרים היו טובים יותר –  11.6 נק', 6.4 ריב' ו-4.2 אס' ב-25.6 דק' בלבד. בעונת 2014/15 היה אליהו, כזכור, השחקן המצטיין בליגה עם זכייה באליפות היסטורית עם הפועל. 13.1 נק', 6.3 ריב'  ו-4 אס' .העונה, כאמור, הוא חווה ירידה ביכולת בדקות המשחק שצנחו עד ל-15 דקות לערב במסגרת האירופאית – ירידה של יותר מ-7 דקות בממוצע מהשנתיים שחלפו. הוא קלע רק 6.9 נק' ,3.5 ריב' ו-1.9 אס', הנמוכים ביותר מכל ארבעת עונותיו במדים האדומים.

 



 

גם בנבחרת ישראל נראה כי המספרים שלו צנחו – 9 נק' ו-3.2 ריב' באליפות אירופה האחרונה, לעומת 13.6 נק' באליפות אירופה 2015. "בהפועל צריכים לחשוב כבר על שינוי דורות", אומר סוכן שחקנים בענף הכדורסל. "רואים שאליהו נמצא בירידה. הוא צריך להבין שהוא כבר לא ציר מרכזי יותר, ואם הוא רוצה להאריך קריירה הוא צריך לעשות דברים אחרים ממה שעשה עד עכשיו. בלייזר הוא דור העתיד ביחד עם תומר גינת בעמדה מס' 4 והפועל צריכה ללכת על אחד מהשניים. לטעמי בלייזר יותר מוכן".

גורם בחיפה הגיב להתעניינות ולאפשרות לטרייד ואמר: "אין לנו את היכולת הכלכלית להחתים את אליהו, מה גם שאנחנו מאוד אוהבים את עוז בלייזר ושמחים שהוא אצלנו. זה לא רלוונטי מבחינתנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר