דויד מרטן, מאמן הפועל ירושלים
דויד מרטן, מאמן הפועל ירושלים

"אנחנו משלמים את מחיר ההכנה המאוחרת. עם חיזוק נהיה למעלה"

דוד מרטן מתוסכל אחרי עוד תיקו מאכזב של הפועל, אבל שומר על אופטימיות: "עם חיזוק בהתקפה נהיה למעלה". בינתיים, המועדון בקרית היובל עדיין מנותק ממים ומצב המגרש בכי רע

פורסם בתאריך: 27.9.17 19:26

בסיום משחק התיקו של הפועל ירושלים בחוץ מול מכבי צור שלום (1:1) בשלישי האחרון, נכנסו שחקני הפועל לחדר ההלבשה כשחלקם תופסים את הראש בין הידיים, ומבינים שכנראה יש יותר נמוך אפילו מים המלח: כשהם ביתרון מספרי על המארחים החל מהדקה העשירית, ולאחר אינספור החמצות משלל מצבים קורצים, הצליחו שחקני הפועל ירושלים לספוג שער שוויון מתסכל בדקה ה־73.

"אין דברים כאלה. היינו צריכים לנצח 0:9, לא פחות, אבל החמצנו כמו אידיוטים", אומר בתסכול שחקן הפועל. "קיבלנו גול משום מקום. כמה נאיבים אנחנו יכולים להיות? אני פשוט בהלם. בחיים לא קרה לי דבר כזה".

אופיר עזו מוסיף: "זה מאכזב מאוד. אנחנו שולטים בכל משחק, מחמיצים ומקבלים גול משום מקום. חייבים חלוץ גולר".

המאמן דויד מרטן: "כשאתה לא כובש, אתה חוטף. אם המשחק היה בטדי, זה היה נגמר בשש, אבל אין תירוצים. הכול הולך לנו הפוך. אני כרגע לא מסתכל למעלה, אנחנו רחוקים משם".


מאוכזב - אופיר עזו (צילום: פבל)

מאוכזב – אופיר עזו (צילום: פבל)


"לקחתי בחשבון שאני זה שעלול להיפגע מההכנה הכושלת ומהבאת השחקנים המאוחרת", שופך מרטן את ליבו. "אני יודע מה אני שווה, אני יותר טוב מהרבה אחרים שמחשיבים עצמם מאמנים. אנחנו משלמים את מחיר ההכנה המאוחרת, אבל זה יתהפך. עם חיזוק משמעותי בהתקפה, נהיה למעלה".

אלא שבינתיים בזמן שהפועל משוועת לחיזוק, דווקא ההיפך קורה. בשבוע שעבר החליט אלי דרעי לעזוב. "אמרתי לדודו סאסי שאחרי שמונה שנים אני מרגיש שאני לא חוזר להיות השחקן שהייתי", מסביר דרעי בשיחה עם "כל העיר". "אני רוצה לעשות קפיצת מדרגה, ולפעמים משנה מקום משנה מזל. אני מקווה שלא יעמדו בדרכי".

בהפועל לא אהבו את העזיבה של דרעי, שבאה ככל הנראה, לדברי גורמים בקבוצה, על רקע רצונו של המאמן לפתוח איתו על הספסל במשחק נגד הפועל איכסל בשבוע שעבר. דרעי, יש לציין, מכחיש את הדברים.

"אין לי הסבר הגיוני לעזיבה של דרעי", אומר המאמן דויד מרטן. "נתתי לו את המפתחות מתחילת העונה. הוא החליט לעשות צעד לא מובן, ואפילו לא הסביר למה. נמשיך הלאה".

תסכול נוסף בהפועל נובע גם מכך שהקבוצה עדיין לא שיחקה העונה באצטדיון טדי, בין אם משום שכך נקבע בהגרלה ובין אם בשל החלטת העירייה שלא לאפשר לה לעשות כך כדי לשמור על הדשא לקראת המשחק של נבחרת ישראל נגד ספרד ב-9.10, כפי שקרה השבוע, כשהפועל נאלצה להחליךף ביתיות עם צור שלום.

כך, ביום שני הקרוב, 2.10, תשחק הפועל בחוץ נגד מ.ס טירה במסגרת גביע המדינה, ביום שישי (6.10) היא תשחק בחוץ נגד עירוני טבריה במסגרת הליגה, ושבוע לאחר מכן שוב תשחק נגד טירה בחוץ, הפעם בליגה.

אז מתי תשחק הקבוצה בטדי? זה יקרה כנראה רק במסגרת המחזור השביעי של ליגה א' צפון, ב-20 באוקטובר, אז צפויה הפועל לארח בטדי את מועדון ספורט חיפה רובי שפירא.

בעניין אחר. המגרש בקרית היובל ממשיך להיראות כמו שדה מרעה ביום טוב, ושום קבוצה לא מתאמנת עליו, כל זה בעקבות החוב לתאגיד המים "הגיחון", העומד על סך של כ־100 אלף שקל.

המנכ"ל סאסי מסביר כי "העברנו 30 אלף שקל לגיחון. הגשנו בקשה שלא לשלם בגין הנזילה, כמו שקרה לפני שלוש שנים, אבל החוק לא מאפשר לגיחון למחוק את החוב. כעת נמתין להחלטה של נציבות המים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר