מוסא סלמן, חלוץ הפועל ירושלים בעבר (צילום: אורן בן חקון)
מוסא סלמן, חלוץ הפועל ירושלים בעבר (צילום: אורן בן חקון)

הפועל מנסה להחזיר את מוסא סלמן: "יוסיף מנהיגות וניסיון"

ראשי הקבוצה פנו לחלוץ, שמשמש כיום כמאמן שחקן של בית צפאפא בליגה הפלסטינית. בינתיים, הפועל רשמה ניצחון בכורה העונה, 2:3 על טירה בגביע

פורסם בתאריך: 4.10.17 10:57

סוף-סוף קצת חיוכים בהפועל, זאת בעקבות ניצחון הבכורה שהשיגה הקבוצה העונה – 2:3 בחוץ על מ.ס טירה, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. הפועל שיחקה ברבע השעה האחרונה בתשעה שחקנים, לאחר הרחקתו של הבלם אור זהבי ופציעתו הממושכת של עידן אסרף. שחקני טירה ניצלו את היתרון המספרי כדי לצמק, אך לא הצליחו לעשות יותר מזה, והפועל ירדה מהמגרש עם ניצחון חשוב, בעיקר מוראלי.

"היינו טובים הרבה פחות בהשוואה לארבעת משחקי הליגה שבהם שיחקנו עד כה, אבל ידענו לכבוש וניצחנו", מסכם המאמן דויד מרטן ומוסיף: "החבר'ה נלחמו. הניצחון היה חשוב כדי להחזיר את הביטחון".

ביום שישי, 6.10, תנסה הפועל להמשיך את המומנטום ולרשום ניצחון ראשון גם בליגה א' צפון, כשהקבוצה תשחק נגד הפועל טבריה (13:30 בטבריה).
"מצפה לנו משחק קשה מאוד", מנתח מרטן, "אבל אני מקווה שהניצחון בגביע ייתן ביטחון להמשך. כמה שחקני הרכב נחו בגביע, ואני מקווה שהם יגיעו חדים למשחק החשוב הזה".


דויד מרטן

ניצחון חשוב לביטחון – דויד מרטן


בתוך כך, הפועל פנתה לחלוץ מוסא סלמן (34), ומנהלת איתו משא ומתן על מנת לנסות להחזירו לקבוצה. מוסא מאמן וגם משחק בליגה הפלסטינאית, בקבוצה של בית צפאפא. למקורביו הוא אמר שאינו פוסל את ההצעה מהפועל, אבל באותה נשימה טען שמתחמקים מפגישה עמו. בהפועל טוענים את ההיפך. "מוסא יוסיף לנו מנהיגות, ניסיון, ווינריות ועוצמה", אומר שחקן בקבוצה, "וחוץ מזה, מדובר בעוד סמל שמחובר לקהל".

המנכ"ל דודו סאסי: "הדלת למוסא פתוחה, וזאת בלי קשר לבואו של חלוץ נוסף שאנחנו מחפשים".

בהפועל לחוצים על חיזוק, אבל המציאות מאיימת גם על מה שכבר קיים, ולמרות שכולם יודעים שהפועל היא קבוצה שמתקשה לתפקד כך שכלל לא בטוח שאפשר יהיה להביא חיזוק גם אם ימצאו שחקנים מתאימים. .

אל מול התביעות שנכנסו, הפועל הוציאה אחת משלה, כנגד אוהד בוזגלו, שאימן את הקבוצה במשך ארבעה חודשים בעונה שעברה, כשסכום התביעה עומד על 120 אלף שקלים, וב־17 באוקטובר אמורה להתקיים בוררות ראשונה בין הצדדים.

מי שמטפל בתביעה הזו הוא היו"ר לשעבר צחי בזיז, שמספק בשיחה עם "ספורט כל העיר" את גרסת המועדון: "אוהד לא החזיר את הרכב השכור עם סיום עבודתו בהפועל, והיתה לו חריגה בקילומטראז'. נוסף על כך, כשהוא חתם בהפועל החזרנו לו הלוואה שהוא קיבל מנס ציונה, קבוצתו הקודמת – סכום שאמור היה להתקזז מהשכר שלו. מזה נותר הפרש שהוא חייב לנו. הוא לא קיבל מאיתנו משכורת וחצי, זה נכון, אבל עדיין – הוא חייב לנו כסף".

בוזגלו בתגובה: "ארבעה חודשים אימנתי, ושתי משכורות לא שילמו לי – והם עוד תובעים אותי? לא ייאמן. אני כמובן מגיש תביעת נגד. הם אכן שילמו לנס ציונה בגין הלוואה שלקחתי, כחלק מהשכר שלי עד מרץ, אבל הם לא שילמו בזמן. העו"ד שלי, שהוא גם העו"ד של נס ציונה, יעלה את הטענה הזאת בדיון, כשיתקיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר