דויד מרטן
דויד מרטן, מאמן הפועל ירושלים

מרטן: "ברגע שנגיע למקום הרביעי, הכול ייראה אחרת"

הוא אמיתי? הפועל עדיין ללא ניצחון בליגה א' צפון אך המאמן חושב על הצמרת: "זה מרתון, לא מרוץ של 100 מטר"

פורסם בתאריך: 12.10.17 18:15

מחזור נוסף חלף והפועל עדיין מחפשת ניצחון בכורה בליגה א' צפון, זאת לאחר שגם ביום שישי שעברה סיימה הקבוצה בתיקו, הרביעי שלה, הפעם נגד עירוני טבריה. עם המאזן העלוב הזה, של ארבע נקודות בלבד מ־15 אפשריות, הפועל ניצבת במקום ה־13 בטבלה כשהיא רחוקה רק נקודה אחת מהקו האדום.

"תיקו בחוץ נגד טבריה זו תוצאה טובה", טוען שחקן בהפועל, "אבל בהתחשב בעובדה שאחרי חמישה מחזורים אנחנו עדיין ללא ניצחון אז מדובר בתוצאה רעה".

שחקן שני טוען כי "היתה פאניקה מוחלטת שלנו בהתחלה. שחקנים צעקו אחד על השני, והשחקנים של טבריה הגיעו כמה פעמים לאחד על אחד מול אמל חאיק. לא הצלחנו להגיב. במחצית השנייה השתחררנו קצת".

"טבריה היו עדיפים", מודה המאמן דויד מרטן, "אבל עדיין – הוצאנו נקודה במגרש מאוד קשה. במחצית הראשונה היתה רוח צד חזקה, ובמחצית השנייה היא הייתה נגדנו. היה ממש קשה, אבל יצאנו משם בשלום. נכון, אנחנו עדיין אנחנו ללא ניצחון, אבל זה מחזור חמישי, אני לא מודאג. אף קבוצה לא ברחה ממש, ומה שחשוב זה מי תהיה למעלה בסוף העונה, לא בהתחלה. זה מרתון, לא מרוץ של 100 מטר. אסור גם לשכוח שעוד לא היה לנו אף משחק בית. אני מחכה שכל הקבוצות יגיעו לטדי – בסיבוב השני נשחק יותר מחצי סיבוב בבית. ברגע שנחבר שני ניצחונות ונגיע למקום הרביעי או השלישי, הכול ייראה אחרת".

לעומת המאמן, ששומר על אופטימיות, שחקנים בהפועל טוענים בשיחות עם "ספורט כל העיר" כי שינוי יגיע רק אם יגיע חיזוק איכותי ובמהרה. בעניין זה יש לציין כי דיבורים עם מוסא סלמן עדיין מתקיימים אך ללא שום התקדמות, כשגם שמו של אור לגריסי, ששיחק בהפועל בעונה שעברה, עלה שוב. בנוסף, השבוע החל להיבחן שחקן הכנף עומרי פרל, בן 26, יוצא מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שהיה חלק מנבחרות הנערים והנוער אך לא מצא את עצמו אצל הצהובים מתל אביב והתגלגל בהשאלה לקבוצות שונות, עד שעזב בעונה שעברה לטובת הליגה החמישית באנגליה.


מוסא סלמן, חלוץ הפועל ירושלים בעבר (צילום: אורן בן חקון)

עדיין מבוקש – מוסא סלמן (צילום: אורן בן חקון)


המאמן מרטן מתייחס לנושא החיזוק ואומר: "אני יכול מחר להביא עוד שני שחקנים, השאלה היא אילו שחקנים נביא. גם אם אנחנו מוצאים שחקן, זה לא אומר שהוא רוצה לבוא, וגם אם מישהו כבר רוצה לבוא, זה לא אומר שהוא יסכים לכך בתנאים שאנחנו מציעים. מוסא סלמן? אני מדבר איתו ומדבר עם עוד שחקנים, אבל בלי קשר לכסף – שחקנים לא ממהרים להגיע".

מחר, שישי (13.10), תשחק הפועל נגד מועדון ספורט טירה (15:00 בטירה), שאותה היא ניצחה בשבוע שעבר במסגרת הגביע, אלא שטירה, שמדורגת במקום האחרון בטבלה עם נקודה אחת בלבד, התחזקה השבוע בקשר בן בן שושן מהפועל טבריה ובשוער סתיו פלזנטל מבני לוד.

בעניין אחר. לאור מצבו העגום של המגרש בקרית היובל, שוקל יוסי סאסי להניח דשא סינטטי במגרש, מה שאולי יחסוך לו הוצאות עתידיות. המנכ"ל דודו סאסי: "אנחנו עובדים על הנושא. זה לא קל כשכולם נגדנו, והעלות גבוהה. לגיחון נצטרך לשלם בכל מקרה, אבל לפחות נחסוך 40 אלף שקל בחודש בעתיד".

בעניין נוסף. שחקני הפועל ערכו ביום שלישי שעבר הרמת כוסית מאוחרת שאותה ארגן היו"ר לשעבר, צחי בזיז. יוסי סאסי אמר באותו מעמד: "אני מביא לבד את כל הכסף מהבית ולכן ישנם קשיים. צחי עוזר, אבל הוא עזב. לדעתי הוא לא באמת יעזוב". בזיז הודיע שיש לו עדיין בעיות אישיות, אבל ינסה לחזור לקבוצה אחרי החגים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר