בצרות - פוטיס קציקאריס, מאמן הפועל ירושלים (צילום ניר קידר)
פוטר - פוטיס קציקאריס, מאמן הפועל ירושלים לשעבר (צילום ניר קידר)

סוף עונת היורוקאפ? הפועל הפסידה לבאיירן מינכן. המאזן באירופה 3:0

המאמן פוטיס קציקאריס, שקיבל בסוף השבוע האחרון גב ענק מראשי הפועל, ממשיך להציג תוצאות רעות באירופה עם 91:83 של הגרמנים בארנה. דיי הצטיין עם 28 נקודות

פורסם בתאריך: 25.10.17 21:43

הרבה מאוד ציפיות היו להפועל מהעונה האירופית הנוכחית, אבל בינתיים זה מזכיר מאוד את ימי החושך שחוותה הקבוצה ביורוקאפ תחת הדרכתו של דני פרנקו לפני שנתיים ושלוש. האדומים נחלו הערב (רביעי) הפסד 91:83 נגד באיירן מינכן בארנה, ונפלו למאזן 3:0, (שכולל שני הפסדים ביתיים ושני הפסדים נגד הקבוצות החלשות בבית).

אוסטין דיי היה המצטיין בשורות הפועל עם 28 נקודות (5 מ-8 מחוץ לקשת), אך הוא היה בערך היחיד שתפקד. ריצ'רד האוול תרם 13 נקודות (ו-7 ריבאונדים) ואלן אומיץ' סיים עם 10 נקודות. מנגד, הישראלים, פרט אולי לאוחיון, שוב הכזיבו. יותם הלפרין (13 דקות) ובר טימור (18 דקות) תרמו 5 נקודות כל אחד ואילו ליאור אליהו סיים עם 0 נקודות בשלוש דקות בלבד על הפרקט.

הפועל פתחה רע מאוד את המשחק ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון, שבו היא קלעה שני סלי שדה בלבד. הגרמנים מצד לא הראו הרבה חמלה וטסו ל-31:12 בסיומם של עשר הדקות הראשונות.

 

 

ברבע השני אוסטין דיי התעורר והוביל את הפועל לניסיון קאמבק, אבל שחקני באיירן הצליחו בסופו של דבר לעצור את הפורוורד וגם את הפועל, שאמנם ניצחה את הרבע 20:27, אך ירדה למחצית בפיגור 51:39.

אחרי ההפסקה אפשר היה לחשוב שהאדומים נשארו בחדר ההלבשה, כשבמקום להמשיך במומנטום הם הפגינו יכולת חלשה, במיוחד בהגנה, ואפשרו לבאיירן להגדיל את הפער ללמעלה מ-20 נקודות – 78:55 לגרמנים.

הרבע האחרון היה דומה מאוד לשני, כשאוסטין דיי הוביל את הפועל לניסיון קאמבק מטורף (17 נקודות בעשר הדקות האחרונות) – 85:79 לבאיירן דקה וחצי לסיום, אלא שאז הפורוורד המצוין מחה על שריקה נגדו לעבירה וספג עבירה טכנית (שהיתה החמישית שלו במשחק), ומזה הפועל כבר לא התאוששה ובאיירן חגגה ניצחון 91:83, ושלחה את ראשי הפועל לעשות חושבים איך יוצאים מהמצב אליו נקלעה הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר