הפציעה שלו מדאגי את ראשי הפועל ירושלים - קינזי (צילום: ניר קידר)
טרנס קינזי (צילום: ניר קידר)

שר ההגנה חוזר: "קינזי יקבל דקות ראשונות נגד רג'יו אמיליה"

הפורוורד, שסבל מכאבים חזקים בגבו זכר לפציעה מהעונה שעברה, צפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה העונה. "הנוכחות ההגנתית שלו בהחלט היתה חסרה לנו"

פורסם בתאריך: 31.10.17 13:54

עם מאזן 3:0 ביורוקאפ ובידיעה שהיא חייבת להתעורר לפני שהרכבת תברח, המריאה הפועל הבוקר (שלישי, 31.10) לאיטליה, שם היא תשחק מחר (רביעי) נגד רג'יו אמיליה (21:30).

האדומים, כאמור, מודעים היטב לתסבוכת אליה נקלעו עם שלושת ההפסדים במפעל, ולמרות שהיכולת מאז תחילת העונה רחוקה מלהיות טובה, בהפועל שואבים עידוד לקראת המשחק נגד האיטלקים – חזרתו של טרנס קינזי לסגל.

הפורוורד האמריקאי, שזכה בעונה שעברה לכינוי 'שר ההגנה', היה חסר עד מאוד להפועל והדבר בא לידי ביטוי לנקודות הרבות שספגה הקבוצה כמעט בכל משחק העונה, כשפרט למשחק אחד (נגד נהריה בליגה), האדומים קיבלו על הראש למעלה מ־80 נקודות בכל ערב.

מדביק את כולם במחויבות הגנתית - קינזי (צילום: הפועל ירושלים)

מדביק את כולם במחויבות הגנתית – קינזי (צילום: הפועל ירושלים)

קינזי, שסבל כידוע מכאבים בגבו זכר לפציעה מסוף העונה שעברה, חזר לאט-לאט לעניינים, והוא צפוי לקבל נגד האיטלקים דקות ראשונות העונה. בהפועל מציינים כי קינזי לא צפוי לפתוח בחמישייה וגם לא לשחק דקות ארוכות, כשהכוונה היא להמשיך את הליך השיקום שלו בסבלנות כדי להביאו לכשירות מלאה.

"מצבו הרפואי של קינזי השתפר והוא צפוי לקבל דקות ראשונות העונה נגד רג'יו אמיליה", אומר גורם בהפועל בשיחה עם "כל העיר". "כמה דקות הוא ישחק אף אחד לא יודע, זה תלוי גם בהרגשה של קינזי ובהחלטות של הצוות המקצועי. בכל מקרה הדקות שלו יהיו מוגבלות".

גורם שני במועדון מוסיף ומציין כי "טרנס היה חסר לנו מאוד וזה ברור לכולם. הוא היה אחד הגורמים המרכזיים לכך שמשחק ההגנה שלנו בעונה שעברה היה טוב מאוד, והנוכחות ההגנתית שלו בהחלט היתה חסרה לנו מפתיחת העונה. הוא מדביק אחריו את השחקנים למחויבות הגנתית. נקווה שהוא ירגיש טוב בדקות שהוא צפוי לקבל".

 

 

בהפועל, כאמור, מגיעים במצב לא מזהיר למשחק, כשאל ההפסדים ביורוקאפ הצטרף ביום ראשון האחרון גם הפסד ראשון בליגה – נגד אשדוד. רגע לפני ההמראה לאיטליה התייחס אוסטין דיי למצב הקבוצה ואמר: "הפסד לאשדוד היה מאכזב ולא נעים, אבל אנחנו מנסים לקחת את הדברים החיוביים ולהיות אחראים מספיק כדי לתקן את זה. אנחנו צריכים לוודא שאנחנו עושים את הדברים בצורה הנכונה ולהגיע במנטאליות המתאימה לכל משחק. נצטרך להיות אגרסיביים כדי לחזור לנצח".

נהפוך לקבוצה מנצחת - קציקאריס (צילום: שרון בוקוב)

נהפוך לקבוצה מנצחת – קציקאריס (צילום: שרון בוקוב)

הפורוורד, שמציג יכולת התקפית מעולה כמעט בכל משחק, דיבר גם על ההגנה החלשה שמפגינה הקבוצה מאז החלה העונה ואמר: "אנחנו צריכים להשתפר בהגנה ואנחנו יודעים את זה. לא נוכל לקלוע כל כך הרבה בכל משחק באירופה. יש לנו על מה לעבוד. אנחנו יוצאים למשחק חוץ לא פשוט ואם ננצח בו זה יכניס אותנו למומנטום טוב".

המאמן פוטיס קציקאריס הוסיף בשדה התעופה: "אני מאמין בקבוצה שלנו ועם הזמן נדע לתקן את הטעויות. אנחנו נחזק את החולשות ונהפוך לקבוצה מנצחת. הקבוצה שלנו חדשה, יש כאן פרויקט חדש ועוד נראה מה אנחנו צריכים. רג'יו אמיליה היא אחת הקבוצות הכי מסוכנות ואנחנו מתכוננים להתמודדות מולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר