ז'וליו סזאר, אבירם ברוכיאן (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)
ז'וליו סזאר, אבירם ברוכיאן (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

"קטמון זאת קבוצת ליגת על, והרגשנו בזה בכל פרמטר"

שחקני הקבוצה מרוצים מהתנאים שקיבלו ערב המשחק מול חדרה וטוענים שיש לכך חלק גדול בניצחון. מחמאות לסזאר ולברוכיאן

פורסם בתאריך: 9.11.17 21:34

הצגת כדורגל מהטובות שידעה הפועל קטמון – בוודאי העונה – הביאה לניצחון הגדול והחשוב על הפועל חדרה.

בקטמון דיברו לאורך השבוע על ההכנות שנעשו לפני המשחק, מה שלטענתם 'עשה את הניצחון': השחקנים פתחו את יום חמישי שעבר עם אימון בוקר בספורטק החדש ברמות, ומשם יצאו באוטובוס למלון רמדה בחדרה. בערב חגגו כולם בחתונתו של הבלם לירן ז'אן בנתניה, ואחר כך חזרו ללון בבית מלון בחדרה. בבוקר התעוררו השחקנים לאימון כוח קליל, אכלו ארוחת בוקר קלה ואחר כך עברו תדרוך מקצועי בידי המאמן ליאור זדה, שבמהלכו צפו השחקנים בווידאו מהמשחק נגד הפועל תל אביב. בשישי בבוקר נערך תדריך נוסף, ובו צפתה הקבוצה בווידאו ממשחקי חדרה האחרונים.

זוליו סזאר (צילום:גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

זוליו סזאר (צילום:גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

"קטמון זאת קבוצת ליגת על, והרגשנו בזה השבוע בכל פרמטר", אומר שחקן בקבוצה. "התנאים שקיבלנו לפני המשחק הם לא דבר מובן מאליו, אפילו לא בליגה הבכירה".

בסיום המשחק שלחו המנהל המקצועי, שי אהרון, והמנכ"ל, אורי שרצקי, הודעות תודה לספונסרים בני סיוון ויוסי ליפקין, על כך שמימנו את בית המלון וסייעו לשקט שקיבלו השחקנים לפני המשחק.

גם המאמן זדה התייחס לתנאים המצוינים שלהם זכו השחקנים לפני המפגש עם חדרה, בריאיון שקיים עם צוות המולטימדיה של קטמון בסיום המשחק: "היתה הכנה אופטימלית למשחק. זה עזר לנו מאוד".

זדה המשיך וחילק מחמאות לקבוצה כולה: "השגנו ניצחון גדול. חדרה היא לא קבוצת תחתית או קבוצה פראיירית. יש לה חלק התקפי נהדר, היא כבשה בכל משחק עד למפגש איתנו. בחצי הראשון הם הגיעו לכמה מצבים, אבל בחצי השני עצרנו אותם לגמרי. היינו חדים מאוד בהתקפה. הגולים שכבשנו זה משהו שעבדנו עליו במשך השבוע. אני מאוד שמח בשביל השחקנים".

 

ז'וליו סזאר, שכבש צמד, קיבל מחמאות רבות במהלך השבוע, כשגם מיקו ממן, ירואן טסלר ואורי פסו זכו למילים חמות מאנשי הקבוצה. שחקן נוסף שגורף מחמאות הוא אבירם ברוכיאן, כשבקטמון מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין הקשר בשלושת השבועות האחרונים, מאז חזר מהפציעה, ונותנים על כך קרדיט למאמן זדה שידע להחזירו לאט לאט לעניינים, מה שמוכיח את עצמו. גורם בקטמון העריך השבוע בזהירות: "אם אבירם ימשיך ביכולת הנוכחית ויגלה יציבות עד לסוף העונה, לא מן הנמנע שהוא יחתום לעונה נוספת בקטמון".

ובנושא אחר: הספונסר האמריקאי ג'ואל גרינברג עדיין לא העביר את הצעתו למתווה השגת השליטה על קטמון, אבל הוא נמצא בקשר עם המנכ"ל אורי שרצקי ועם חבר הוועד המנהל לשעבר מרכוס גרשקוביץ. בקטמון יודעים לספר כי גרינברג מתעניין בתוצאות שמשיגה הקבוצה ושהוא היה מרוצה מאוד מהניצחון מול חדרה.

אבירם ברוכיאן (צילום:גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

אבירם ברוכיאן (צילום:גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

"אנחנו לא בקשר רציף עם גרינברג. הוא לא מתעסק בניהול היומיומי של קטמון", מספרים במועדון. "הוא שולח שאלות, ואנחנו מעדכנים אותו בהתאם. הוא נשאר בתמונה וזה מה שחשוב".

האם יש לו כוונה לתת עוד כסף לקראת חלון ההעברות?

"אין לדעת מה יקרה עד ינואר. יש לנו שמונה משחקים עד לפתיחת חלון ההעברות, ואנחנו מקווים להיות כמה שיותר למעלה, כדי שלספונסרים שלנו יהיה מספיק תיאבון על מנת לפתוח את הכיס".

הליגה הלאומית יוצאת, כידוע, לפגרת שזרוע וקטמון – שעצרה את אימוניה מיום רביעי עד ליום ראשון – תשחק ביום שישי, 24 לחודש, נגד המובילה הפועל כפר סבא. המשחק אמור להתקיים באצטדיון טדי ובקטמון אומרים: "אנחנו מחזיקים אצבעות ומתפללים שהשזרוע אכן יסתיים במועד, ושנוכל לארח את כפר סבא בטדי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר