יוגב לרמן (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)
יוגב לרמן (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

לרמן: “הכול מכוון לכך שהשנה נעשה יותר מאשר פלייאוף עליון”

הבלם המצטיין של קטמון, מסמן מטרות ומדבר על ההגנה החזקה: “לפני שנתיים היה קל יותר לשבור אותנו. הלוואי וזה יביא לנו עוד נקודות העונה”

פורסם בתאריך: 16.11.17 12:33

שנתיים אחרי ששיחק בהפועל קטמון והפך בה לשחקן מוביל, מזוהה ומחויב, שב הקיץ הבלם יוגב לרמן (26), לעונה נוספת בקבוצה. בניגוד למעבר הקודם שלו לקטמון בעונת 2015/16, מהפועל רעננה שבליגת העל, הפעם המעבר מהפועל קרית שמונה, היה טבעי עבורו לגמרי.

“שי אהרון התקשר אליי בקיץ וביקש שאחזור לקטמון”, משחזר לרמן בראיון ל”ספורט כל העיר” ומוסיף: “בשונה מלפני שנתיים, אז ממש היססתי והתלבטתי, הפעם חתמתי ללא שום היסוס. קטמון הפעם לא היתה אפילו ברירת מחדל. השנתיים האחרונות, כולל זו שבה שיחקתי, עשו רק טוב למועדון. הדרישות, והרצון של קטמון להישגיות, יצרו קבוצה עם דרך, קבוצה במגמת עלייה. מאוד התחברתי לכל המיזם, וכמובן לקהל. טוב לי בקטמון והרגיש לי מאוד טבעי לחזור. שי ואני המשכנו להיות בקשר. הוא חבר לחיים, זכיתי בו”.

לפני שנתיים סיימתם במקום הרביעי, איפה זה יסתיים העונה?
“שאלה קשה. אני חושב שבליגה הלאומית אתה צריך להיות כל הזמן במרחק נגיעה, 6-5 נקודות משתי הראשונות. לא חייבים להיות מקום ראשון או שני, אבל צריך להישאר קרוב כל הזמן. אני לא מפחד לומר זאת: הכול אפשרי בליגה הלאומית”.

יוגב לרמן (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon)

יוגב לרמן (צילום: גיא יצחקי באדיבות katamon.co.il)

כלומר לסיים שוב בפלייאוף העליון זה כבר לא ביג דיל.
“בקטמון שואפים כל הזמן להתקדם. עם השחקנים שהביאו, ועם מאמן כמו ליאור זדה שצבר ניסיון, הכול מכוון לכך שהשנה נעשה יותר מאשר פלייאוף עליון. אנחנו עובדים מאוד קשה, מגיעים מאוד מוכנים למשחקים, יש לנו דרך לקבוצה עם מאמן שיודע להוביל אותנו. אנחנו רוצים יותר מפלייאוף עליון, וברגע שנהיה שם הכול פתוח”.

מה ההבדל בין קטמון שבה שיחקת לפני שנתיים לבין קטמון של השנה?
“אז זו היתה קבוצה שונה. קודם כול, יש לנו השנה כבר שלושה זרים, ומתחילת העונה, לעומת מתיאס מרטין אחד שהגיע בזמנו רק בינואר. שלושתם ברמה, רואים איך הם משתלבים בצורה מושלמת, כמו שחקני בית, ושלושתם משדרגים אותנו. זה בולט מאוד לעין”.

ויש לכם היום שוער שהוא פיגורה ברחבה, ברק לוי.
“אין מה לומר על ברק. כל המוסיף גורע. שוער חבל על הזמן”.

 

 

אפשר לחדד את הדברים ולומר שקטמון קבוצה בשלה הרבה יותר לעלייה מאשר לפני שנתיים?
“חד-משמעית. עברנו להתאמן בעמק הארזים – הסתובבתי בקבוצות בליגת העל, לא קיים מתקן כזה חוץ מאשר אצל הגדולות. אנחנו מתאמנים על משטח דשא, יש מטבחון, אמבטיית קרח, חדרי הלבשה, ג’י פי אסים, וידיאו, טלוויזיה, חדר ציוד, צוות אימון. בעבר קטמון היתה מזוהה עם הפעילות הקהילתית, זה נכון, אבל היום נותנים לצד המקצועי יותר במה. זה אחד השינויים שקטמון עוברת, כי זה העיקר. בלי הצלחות והישגיות, למה אנחנו בעצם מגיעים כל בוקר?”.

במהלך עונת 2015/16 ספגתם 49 שערים. השנה נראה שההגנה טובה הרבה יותר?
“זה אומר הרבה על העבודה שאנחנו עושים באימונים. השקיעו השנה. לפני שנתיים היה קל יותר לשבור אותנו, היום המנטליות משחקת תפקיד, וזה מדבר בעד עצמו. הלוואי וכל זה יביא לנו עוד נקודות”.

הפגרה יכולה לעצור את המומנטום המצוין שלכם?
“אני מאמין פחות שפגרות עוצרות או נותנות. ניקינו את הראש, כל שחקן בדרך שלו, אבל הקבוצה במגמת עלייה. הליגה הלאומית דינאמית, ויש לנו אחלה אתגר בשישי הבא נגד הפועל כפר סבא בבית”.

תמשיך בקטמון גם בעונה הבאה?
“כרגע סוּפר-טוב לי בקטמון, אני פורח ורואים את זה עליי. המקום הזה מצליח להוציא ממני את המיטב. כשאני מגיע בבוקר מרחובות, שמח וטוב, זה מה שחשוב לי. מה שהייתי רוצה זה לשחק עם קטמון בליגת העל. היו לי גם הקיץ הצעות מליגת העל, ולא רצתי לשם”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר