אריק סאבו, מגן בית"ר ירושלים (צילום: שרון בוקוב)
שוויון בדקה ה-90 - סאבו (צילום: שרון בוקוב)

ניצלה בנס: 2:2 לבית"ר נגד הפועל באר שבע משער בדקה ה-90

אריק סאבו העניק לבית"ר נקודה חשובה עם שער אדיר ממש בדקה ה-90. קודם לכן, הייסטר נתן יתרון (52), נוואקמה (55) ומליקסון (63) הפכו. סירושטיין הורחק (56)

פורסם בתאריך: 27.11.17 23:04

אריק סאבו העניק הערב (שני) לבית"ר ירושלים נקודת ליגה חשובה מאוד, כשכבש ממש בדקה ה-90 את שער השוויון במשחק מול הפועל באר שבע.

הרבה מאוד ציפיות היו לאוהדי בית"ר ירושלים לפני המשחק, אבל על כר הדשא התנהל קרב במעמד צד אחד בלבד, כשהאלופה מבאר שבע שלטה ללא עוררין במתרחש על כר הדשא ואלמלא יכולת מופלאה של השוער בוריס קליימן, היו הצהובים-שחורים מסיימים את המשחק הזה בתבוסה כואבת וקשה.

למעשה, משחק מוזר מאוד היה באצטדיון טדי הערב. באר שבע, כאמור, שלטה לחלוטין במתרחש על כר הדשא, כשקליימן הציל את בית"ר מספיגה בטוחח לפחות 4 פעמים במהלך המחצית הראשונה, שהסתיימה בתיקו מאופס ומבלי שבית"ר בכלל מאיימת על השער של דודו גורש.

פתיחת המחצית השנייה לא היתה שונה בהרבה מהראשונה, כשבאר שבע לוחצת על שערה של בית"ר וקליימן שוב הציל את בית"ר. בדקה ה-52 נפסק כדור חופשי לזכות בית"ר מרחק 30 מטר מהשער. קלאודמיר פריירה הסיט לעבר מרסל הייסטר, ששחרר פצצה אדירה שהכניע את גורש. 0:1 מפתיע לבית"ר.

 

 

שלוש דקות בלבד חלפו, ואנתוני נוואקמה, המצטיין במשחק, איזן את התוצאה עם שער נפלא משלו. הקיצוני הנפלא קיבל כדור באגף, חלף על פני קונט ושחרר פצצה לחיבורים של קליימן, שהפעם לא יכול היה להושיע. 1:1.

דקה בלבד לאחר שער השוויון, מסר פול אדגר כדור לאחור בצורה חסרת אחריות, דבר שהוביל לעבירה של מיקי סירושטיין, שראה את הכרטיס האדום והותיר את בית"ר בעשרה שחקנים. באר שבע ניצלה את המומנום כדי להשלים מהפך בדקה ה-63. נוואקמה, שוב הוא, פרפר את קלטינס על קו ימין ושחרר כדור מדוד לראש של מליקסון, שממרחק שלושה מטרים הכניע את קליימן בפעם השנייה.

קליימן עוד הספיק לעצור את סהר (שלוש פעמים), את מליקסון ואת ראדי, לפני שהגיע הדקה ה-90 וביחד איתה השער הדרמטי של אריק סאבו, שבעט כדור אדיר מחוץ לרחבה והכניע בפעם השנייה את הפועל באר שבע, וסידר לבית"ר נקודה חשובה מאוד, ששומרת אותה חזק בצמרת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר