אוהדי הפועל ירושלים(צילום: שרון עזרן)
אוהדי הפועל ירושלים (צילום: שרון עזרן)

גרינברג לראשי קטמון: לא אבקש שליטה או בעלות. מרוצה מהפורמט

המיליארדר האמריקאי ערך ביקור נוסף בירושלים ונפגש שוב עם ראשי המועדון. כמו כן, גרינברג הבטיח כי יעביר בקרוב סכום כסף נוסף לקטמון

פורסם בתאריך: 7.12.17 10:45

הספונסר ואיש העסקים היהודי-אמריקאי, ג'ואל גרינברג, ערך לפני כשבועיים ביקור דיסקרטי נוסף בארץ. גרינברג נפגש עם ראשי הפועל קטמון והבהיר להם כי הוא שבע רצון מהפורמט שעל פיו מתנהלת הקבוצה, וכי אין בכוונתו לקחת לידיו שליטה או בעלות באמצעות שינוי התקנון. עניין זה התקבל, כמובן, בשמחה בקרב ראשי הפועל קטמון, שברובם תמכו בהשארת הפורמט הקיים.

כמו כן בישר גרינברג בביקור כי יעביר לקטמון עוד סכום כסף שגובהו ייקבע בהמשך, ושיצטרף ל־850 אלף השקלים שכבר הועברו על ידו לקטמון לפני כשלושה חודשים. בקטמון אומרים כי נכון לעכשיו "לא ברור לאילו מטרות הכסף ישמש".

הבשורות הללו שהגיעו מפיו של גרינברג רק מחזקות את התחושות הטובות שאיתם מסתובבים אנשי קטמון בשבועות האחרונים, כשמדובר כמובן על הפן המקצועי ועל המומנטום המצוין שבו נמצאת הפועל קטמון בשבועות האחרונים.

ליאור זדה ושחקניו השיגו בשישי שעבר ניצחון נוסף, הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשבסך הכל צברה הקבוצה 13 נקודות מ־15 אפשריות, והיא במרחק שלוש נקודות מהמקום השני. הניצחון על הפועל מרמורק הושג גם הפעם הודות לכדורגל קבוצתי נפלא ובזכות חילופים מדויקים שביצע המאמן זדה במחצית השנייה, כשאת כל הגולים של קטמון כבשו המחליפים רן יצחק (צמד) ועוז צבאג.

"ההרגשה מצוינת, חשוב לי לשים דגש עכשיו על המשכיות", אומר יצחק ל"כל העיר" (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים). "אני מלא מוטיבציה להמשיך ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".

 

"אנחנו באמת בתקופה טובה, וההרגשה מן הסתם טובה גם היא", מוסיף זדה (גם הוא באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים). "חשוב לציין כי מתחילת העונה, גם בתקופות הפחות מוצלחות, האווירה היתה חיובית וכעת אנחנו באים על שכרנו. אנחנו באותו מצב כמו עוד שש קבוצות, ויודעים שעלינו לעשות יותר, על מנת להרוויח את כוח ההרתעה. אנחנו רוצים להמשיך להשתפר ולהתקדם".

לצד החגיגות, עסקו השבוע רבים בסביבת המועדון בדבריו של הספונסר דורון ברבש ל"ספורט כל העיר" בשבוע שעבר, לפיהם לקטמון אין בשלב זה כוונה להתחזק בינואר. הספונסר יוסי ליפקין אמר השבוע בעניין: "סביר להניח שאם נהיה במקום הנכון ונמצא שזאת ההזדמנות הנכונה, נתגייס לטובת העניין ונביא רכש. לא כל שנה יש הזדמנות לעלות ליגה".

המנכ"ל אורי שרצקי: "באמת שאין לדעת אם נתחזק או לא בינואר". כשגם המאמן זדה ממשיך באותו הקו ואומר כי "מניסיון אישי אני לא מתעסק בחלון ההעברות של ינואר עד שהוא מגיע. וגם אז, יש את שי אהרון והוא יידע מה לעשות".

כך או כך, מחר(שישי) תנסה קטמון להמשיך את המומנטום המצוין שבו היא נמצאת כשתשחק נגד הפועל ניר רמת השרון (15:00 בטדי), שמדורגת במקום השביעי ובמרחק שלוש נקודות מקטמון. בקבוצה מבינים היטב כי ניצחון במשחק יכול להיות מאוד משמעותי ולקרב את קטמון עוד יותר אל המקום השני, שמוביל כידוע לליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר