אמארה סטודמאייר, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)
אמארה סטודמאייר, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: שרון בוקוב, ניר קידר)

דעה | יריקה בפרצוף: אמארה סטודמאייר פגע בכל מי שהפועל יקרה לליבו

האוהדים ראו בו סמל וראשי הקבוצה נלחמו כדי להשיג לו תעודת זהות ישראלית - התגובה שלהם על החתימה שלו במכבי תגיע ב-8.3, והיא תהיה מרהיבה | טור דעה

פורסם בתאריך: 22.1.20 14:58

קהילת הפועל ירושלים (אוהדים ובעלי תפקידים) ראתה באמארה סטודמאייר את אחד הסמלים הגדולים של המועדון. שמו של הסנטר הוזכר לצד שמות כמו עדי גורדון, פפי תורג'מן דורון שפע, מאיר טפירו ועוד רבים וטובים. כאלה שהיו מזוהים עם האדומים ובמיוחד כאלה שלא לבשו מעולם את החולצה הצהובה, למרות שקיבלו פניות מיד אליהו.

עד השבוע האחרון, או שאולי נכון יותר לומר עד לפני מספר חודשים, אגדת הכדורסל ראה בהפועל ירושלים בית והפועל ירושלים ראתה בו 'שחקן בית'. היחסים היו הרבה מעבר לכדורסל ולפרקט. וזוהי הסיבה שהחתימה שלו במכבי תל אביב היא מכה כואבת, מתסכלת ומכעיסה עבור כל מי שהפועל ירושלים יקרה לו, ולא פחות מיריקה בפרצופם של איל חומסקי, גיא הראל ואפילו של אורי אלון, שהעניקו לאמארה יחס של בן מועדף ופעלו בנחישות כדי להשיג לו תעודת זהות כחולה, כזו שתחבר אותו עוד יותר למועדון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סטודמאייר מכיר את הרגישות והיריבות מול הצהובים מתל אביב. בתחילת דרכו הוא גם הצהיר שלא ישחק במכבי. למרות זאת, בזמן אמת הוכח שיש אנשים שהם סנטימנטליים ורגשיים ויש כאלה שהם קרים ומחושבים. קהילת הפועל ירושלים הופתעה כשהתברר לה שסטודמאייר שייך לקבוצה השנייה, של האנשים הקרים.

יש שיגידו שהתגובה שלי או של אוהדי הפועל לאכזבה הגדולה היא מוגזמת, כי בכל זאת מדובר בשחקן כדורסל מקצוען וכו' וכו'.

אז בואו נבהיר זאת חד משמעית – זה לא הסיפור ולא המקרה. עתידו הכלכלי של סטודמאייר מובטח אחרי שנים רבות באן.בי.איי. בגיל 37 עתיד מקצועי אין לו באמת. אז מה הוביל אותו למכבי? שאלה טובה. כנראה שמשאת נפשו היתה לשחק ביורוליג, חלום ידוע של כל שחקן.

הפועל, כפי שכולם יודעים, מאוד רצתה להחזיר אותו לארנה. בקיץ האחרון היו מגעים בין הצדדים, שנמשכו גם במהלך החודשים האחרונים. אמארה מצידו שמר את המגעים על אש קטנה. הוא שמר על הניצוץ. ואז, בצעד מכאיב הוא הנחית פטיש 5 קילו על הראש של כל מי שהפועל ירושלים יקרה לליבו.


נועם שרפלר (צילום: פרטי)

נועם שרפלר (צילום: פרטי)


ומה הלאה? ב-8.3.202 מכבי תל אביב תגיע לארנה. זה צפוי להיות אחד המשחקים הסוערים והמסקרנים שהיו בליגה מזה הרבה מאוד שנים. אני בטוח שזה יהיה המשחק הראשון העונה שבה הארנה תתמלא מפה לפה, ואין בליבי גם ספק שאוהדי הפועל יגיעו חדים ויבהירו למי שהיא עד היום אחד הסמלים שלהם מה עם חושבים עליו ועל הקבוצה שבה הוא משחק.

עוד לפני המשחק הזה, הפועל צריכה לדרוש מאמארה למכור את המניות שהוא מחזיק בקבוצה.



הצהובים, כך נראה, חזרו העונה ובגדול, לא רק על הפרקט אלא גם עם התרגילים המוכרים מהעבר. ואם מישהו היה צריך הוכחה לכך שלפחות העונה הצהובים חזרו "לדרוס", הוא קיבל אותה חזק בפרצוף עם הצירוף של אמארה סטודמאייר. מדובר בנוקאאוט חד משמעי שהנחיתו הצהובים על האדומים.

התשובה של הפועל צריכה להיות על הפרקט, ולמרבה ההפתעה הפועל הוכיחה השנה יותר מפעם אחת שיש לה כלים להתמודד עם הצהובים. קטש, לטיפולך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    שחררו כבר הוא לא חייב לכם כלום והוא לא הרכוש הפרטי של הפועל ירושלים הוא היה שחקן חופשי חודש וחצי ולא פניתם אליו למרות לפי מה שהוא טוען רצה לחזור לירושלים, כמה רגשי נחיתות יש לכם ממכבי .

  2. שחר

    שאמארה חתום במכבי זה לא בסדר אבל שליאור אליהו נעלב שמכבי הציעה לו חוזה נמוך והוא הלך לחתום בירושלים על אותו חוזה באותו סכום אצל ירושלים זה בסדר זה העברת העשור בכדורסל הישראלי כמה צביעות ועליבות יש אצל אוהדי ואנשי ירושלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר