ג'יימס פלדין, תמיר בלאט (צילומים: שרון בוקוב)
ג'יימס פלדין, תמיר בלאט (צילומים: שרון בוקוב)

דעה | הדרך של הפועל ירושלים לזכייה בגביע המדינה לא תהיה פשוטה

שני הפסדים מול קבוצות נחותות לא סוללים את הדרך לגביע המדינה - מה קורה לשחקנים הבכירים בהפועל? | טור דעה

פורסם בתאריך: 29.1.20 13:59

שלוש מטרות עומדות בפני האדומים מהארנה עד לסוף העונה, כאשר המטרה הראשונה כבר הושגה וגביע ווינר שוכן על מדף הכבוד במשרדי הפועל בגבעת רם. המטרה השנייה היא להעפיל לשלב הבא בגביע אירופה לאלופות – הושג גם כן. והמטרה השלישית היא זכייה בגביע המדינה בתחילת פברואר, כאשר לשמחת כולם הצהובים עם אמארה סטודמאייר הודחו כבר על ידי הפועל ירושלים. כל הדרך סלולה להבאת הגביע לירושלים, אבל עד אז מפסידה הפועל בשני משחקים בליגה שלנו נגד קבוצות נחותות וכולנו שואלים – למה?

מה קורה לשחקנים הבכירים בעיקר ג'יימס פלדין ותמיר בלאט, שנמצאים בירידה? ומה קורה לקבוצה שג׳ייקובן בראון נשמר על הספסל?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


התשובה הברורה הינה איכות השחקנים הישראליים – עידן זלמנסון, נמרוד לוי ובר טימור – היא לא טובה ולא מספיקה אפילו לליגה שלנו, אז הפועל תשחק באירופה עם חמישה זרים, תנצח ותתקדם במפעל, אבל לליגה, שבה צריך ישראלי על המגרש בכל רגע נתון, המצב מאוד בעייתי. לרוב הקבוצות יש מתאזרחים, שעושים את ההבדל. הפועל ויתרה על אמארה, להפועל אין מתאזרחים, ואם בלאט לא יחזור לכושרו ומהר הזכייה בגביע המדינה תהיה משימה קשה ביותר.


רמי מנדל

רמי מנדל


חזרתו של רוני

בתחילת העונה גם אני טענתי, ואף אמרתי למאמן בית"ר רוני לוי בשידור חי ברדיו, ש״אני מתגעגע לרוני לוי הישן והטוב״. לרוני שהלך עם הקו שלו, זה שלא הושפע מהקהל, זה שלא הושפע מהתקשורת וזה שקודם כל שיפר את משחק ההגנה, ולאחר מכן כבש שערים. אני מצטט את תשובתו: "אני יודע שיין ישן הוא יותר טוב״. אבל מאז רוני חזר להיות רוני לוי שאני מכיר עם ההופעה הסמכותית על הספסל, עם ההחלטה לחזור ולשחק את סגנון משחקו, שבו בית"ר לא סופגת (12 משחקים ללא ספיגה), מריצה שחקנים צעירים, לא עושה פרצופים לאחר עזיבת גדי קינדה ומתקדם עם בית"ר לעבר היעדים שהציבו לו בצמרת הגבוהה – הגעה לאירופה, וגביע בהמשך. על זה צריכים תוקפיו להודות שטעו. רוני לוי חזר להיות יין ישן משובח.

קטמון לאן?

יש ויכוח קשה בקרב אוהדי קטמון על המטרות האמיתיות של קבוצת האוהדים. לי ברור שלקבוצה תחרותית יש מטרות ברורות של לנצח, לשאוף, להיות הכי גבוה בטבלה ומן הסתם לעלות ליגה. לי ולאחרים יש את הרושם שבקטמון לא כולם חושבים כמוני, ועצם היותם קבוצה פעילה עם קבוצות נוער רבות שכוללת קבוצת נשים עם פעילות קהילתית בשכונות, זה מספק. דעתי הברורה היא שרק עלייה של קטמון לליגת העל תוכל לשנות את הסטטוס של קבוצת האוהדים להיות הקהל האדום הגדול בעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר