ג'ייקובן בראון, ג'רמי פארגו (צילומים: שרון בוקוב, מתוך דף הפייסבוק של הפועל ירושלים)
ג'ייקובן בראון, ג'רמי פארגו (צילומים: שרון בוקוב, מתוך דף הפייסבוק של הפועל ירושלים)

דעה | כך ישפיעו חילופי הזרים על השאיפות של הפועל

ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס עזבו, ג'רמי פארגו הגיע ועמנואל טרי יקבל יותר דקות. האם הפועל עדיין יכולה לזכות באליפות? | טור דעה

פורסם בתאריך: 17.6.20 10:41

ישבנו וחיכינו, חשבנו שלא נראה אותה משחקת יותר בעונה 19/20, ועכשיו זה קורה: קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים חוזרת.

ראשית כל, צריך לומר מילה טובה להנהלת הפועל, שמעבר לפן המקצועי וההתנהלות היום יומית, היא שוב סיפקה הוכחה שהאנושיות היא מעל הכל (גם מעל צלחת אליפות). זכורה לנו היעדרותו של מאליק היירסטון (עונת 2016/17) בשנים קודמות והשנה ראינו זאת במקרים של טרנט לוקט (שאיבד את אימו), ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס שקיבלו אישור לחזור לחיק משפחותיהם, כל אחד מסיבותיו שלו במשבר הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לצד האנושיות וההבנה, יש לומר שעם החזרה לשגרה הקבוצה מהבירה עתידה להתמודד עם אתגרים רבים שזרים לה, כאלה שלעולם לא חשבה שתיתקל בהן. למרות פתיחת העונה המרשימה והמעודדת, ראשי הפועל יודעים שמדובר באופרה אחרת לגמרי במצב העניינים שנוצר.

תחילה, הפועל תעלה לכל משחק ללא השחקן השישי והחשוב ביותר שלה: הצבא האדום. הקהל הנאמן שנותן את הטון והקצב, שבשבילו השחקנים קופצים לפרקט ונותנים הכל, לא יהיה שם בשל מגבלות הקורונה, אין ספק שזה יהיה קשה (לאוהדים ולשחקנים), אבל חשוב לזכור שגם היריבות לא יזכו לתמיכה ועידוד מנגד.
האדומים מהבירה העמידו בתחילת העונה סגל מרשים וחיזקו אותו במהלך העונה בהחתמות מעולות, לפני משבר הקורונה הפועל התמקמה בצמרת טבלת ליגת העל, עברה שלב באירופה וזכתה בגביע המדינה.

ומכאן מגיעים לנקודה השנייה: שחקנים חשובים כמו ג'ייקובן בראון, שלווין מאק וטיישון תומאס שהיוו חלק ועוגן משמעותי בהצלחה עד כה, לא ייקחו חלק פעיל בהמשך העונה. יהיה מעניין לראות האם וכיצד עודד קטש יצליח לשחזר את ההצלחה? האם ג'רמי פארגו (הגארד שהביא לקטש את האליפות עם גלבוע/גליל) ימלא את החלל שהשאיר אחריו ג'ייקובן? האם סולימן בריימו ועמנואל טרי יוכלו לספק את אותה המטרייה ההגנתית והיכולת הנהדרת בהתקפה של טיישון תומאס?
לפחות בעיה אחת נפתרה בעניין הזרים, והיא את מי להלביש ואיזה שחקן זר להשאיר מחוץ לסגל.


חגי פנחסי (צילום: פרטי)

חגי פנחסי (צילום: פרטי)


נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא הכושר של השחקנים. כן, להפועל יש צוות מקצועי ומיומן, אבל טוב ככל שיהיה, קשה יהיה להחזיר את השחקנים לכושר שהם הציגו לפני משבר הקורונה. לצד זאת, אם יש קבוצה שיכולה לחזור לכושר במהירות משאר היריבות, זו הקבוצה המגובשת בהנהגת ג'יימס פלדין, בליווי צוות האימון המוכשר של עודד קטש.

אדומות ואדומים יקרים, עונה כזו לא הייתה לנו, כנראה שבעתיד הלא רחוק עוד נצחק על התקופה הזו ותיאטרון האבסורד שאנחנו צופים בו ייסגר (ורצוי שבהקדם), כעת, נותר לחכות לג'אמפ בול, לשים צעיפים, להיזכר בשירים ולעודד בכל הכוח, יאללה הפועל.

משהו בקטנה: כואב לראות ולשמוע על ג'ייקובן בראון, השחקן שהיה בפריחה בשנת 2017 נאלץ לחזור למשפחתו בשל הוריקו אירמה, וכך החתימה בקבוצה גדולה יותר התעכבה. בשנת 2020 הוא שם לעצמו להיות העונה השחקן המוביל בקבוצה, ואכן כך קרה – הוא העמיד ממוצעים מצוינים והפניות החלו לזרום, ביניהן גם הצעות שכר גבוהות יותר לעונה הבאה. אך כעת, בשל משבר הקורונה והבלגן בארצות הברית, נאלץ השחקן שוב לחזור לחיק משפחתו ולהיות עימם. ימים יגידו אם השחקן המוערך יחזור לבירה בעונה הבאה, מה שכן, נאחל לו בהצלחה ובריאות איתנה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר