מאכזב - דיי (צילום: ניר קידר)
(צילום: ניר קידר)

השחרור של אוסטין דיי מהפועל: הוא עוד עשוי לחזור

דיי, שימיו כבר היו ספורים בסגל של האדומים, נפגש הערב עם המנכ"ל גיא הראל והשניים סיכמו להיפרד. יחד עם זאת, הפועל השאירה לעצמה פתח להחזרת השחקן

פורסם בתאריך: 3.1.18 21:42

אוסטין דיי שוחרר היום, רביעי, באופן רשמי מהקבוצה, לאחר שהפורוורד נועד עם המנכ"ל גיא הראל, והשניים סיכמו על פרידה. השחקן יטוס כבר הלילה ללוס אנג'לס, ארה"ב. השחרור יוצא לפועל, לאחר שכבר כמה שבועות היה נראה שימיו של דיי ספורים, במיוחד לאחר ההדחה מהיורוקאפ. יחד עם זאת נראה כי השחרור לא סופי – הפועל השאירה לעצמה פתח להחזרת השחקן.

גיא הראל (צילום: שרון בוקוב)/

גיא הראל (צילום: שרון בוקוב)

לדיי יש לציין, אין קבוצה חלופית כרגע והוא זה שיזם את הפגישה ורצה להשתחרר מהקבוצה, לאחר שלא נרשם לליגה במשחקים האחרונים. כמו כן, גם למשחק האחרון נגד גאלטסראיי במסגרת היורוקאפ הוא שיחק ארבע דקות בלבד וזו לאחר שהוא וסוכנו שוחחו עם ראשי הקבוצה והובטח להם שישחק דקות משמעותיות – מה שלא קרה בפועל.



דיי, הגיע לארץ כהבטחה גדולה ואף פתח מצוין את העונה אצל המאמן הקודם פוטיס קאציקאריס, אבל לאחר שנכנס מודי מאור הוא החל להתעמת איתו לא מעט פעמים במהלך משחק. למעשה, כפי שפורסם לאחרונה ב"כל העיר", האדומים תלו בדיי תקוות רבות, אבל השחקן לא שידר על אותו גל עם מאור והשניים לא מעט התווכחו, גם במהלך המשחקים. לפני כשבועיים נפגש דיי עם ראשי הקבוצה ושני הצדדים הביעו רצון להיפרד. בינתיים, וירטוס בולוניה האיטלקית הראתה התעניינות בשחקן.

 

 

ל"כל העיר" נודע כי השחקן ביקש להשתחרר כדי לשמור על כושרו בעיקר כדי לא להסתכן בפציעה באימון, על מנת לא לפגוע בסיכוייו למצוא קבוצה אחרת. דיי לא קיבל פיצוי עבור בקשתו להשתחרר והקבוצה לא משלמת לו שכר מעבר למשכורת חודש דצמבר האחרונה.

אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)

אוסטין דיי (צילום: ניר קידר)

כמו כן, הפועל השאירה לעצמה פתח להחזרת השחקן – האדומים יוכלו להשוות כל הצעה שהוא יקבל במידה וירצו להחזירו, או לחילופין להציע הצעה גבוהה יותר ובכך להחזיר את השחקן לסגל, כך שהשחרור של השחקן הוא לא סופי לגמרי. "התקשורת עם אוסטין טובה מאוד", אומר גורם במועדון בשיחה עם "כל העיר", "יש בינינו יחסים טובים. כמובן שהסיטואציה היתה לא פשוטה והוא לא שיחק כמעט וכיבדנו את בקשתו. מה גם שעברנו לשחק במסגרת אחת שפגעה בסיכוייו לשחק והוחלט על ידי שני הצדדים שהוא יעזוב. למרות זאת, השארנו פתח להחזרתו במידת הצורך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר