בני סיוון (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)
בני סיוון (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)

סיוון: "לדעתי בלבד, אנחנו קרובים לבצע זעזוע"

בקטמון מנסים להבין מה בדיוק לא עובד בתקופה האחרונה

פורסם בתאריך: 15.2.18 11:52

המשחק נגד אחי נצרת, כידוע, הסתיים בהפסד של קטמון – השלישי של הקבוצה ברציפות. בעקבותיו הדרדרה קטמון למקום השביעי, כשהיא מרוחקת אמנם 3 נקודות מהמקום השני שמוביל לליגת העל, אבל גם 2 נקודות בלבד מהמקום התשיעי, שמוביל להשתתפות בפלייאוף התחתון.

התגובה הכי משמעותית לשלושת ההפסדים האחרונים, ובכלל לחודשיים האחרונים (שבהם השיגה קטמון 9 נקודות מ-27 אפשריות), היתה מינויו של היועץ המנטאלי קובי רונדל, שהאתגר הראשוני שהציבו לו בקבוצה הוא לסייע במאמץ להביא ניצחון במשחק נגד עירוני נשר (שני, 19:00 בנשר).

עוד לפני נשר, בקטמון ניסו השבוע להבין מה בדיוק לא עובד בתקופה האחרונה. "אנחנו בתקופה לא טובה וזה ברור לכולם", אומר המאמן ליאור זדה ל"ספורט כל העיר" (באדיבות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים) ומוסיף: "התפקיד שלי עכשיו הוא להוציא אותנו מהמצב הזה. תפקיד של מאמן נמדד ברגעים כאלה. התנסיתי בעבר במצבים האלה ואני יודע מה צריך לעשות. בגדול, איבדנו את הביטחון, ותפקידי הוא להחזיר לשחקנים, וגם לקהל, את האמונה והביטחון".

אלא שנדמה שזה לא יהיה פשוט בכלל. כי האמונה, כך נדמה, אבדה גם לאחד מגדולי התומכים של קטמון. מדובר על הספונסר בני סיוון, שלא חסך השבוע בביקורת. "לפני משחקים אני מנסה להרגיע את עצמי כדי לא לקחת ללב יותר מדי", מציין סיוון בשיחה עם "ספורט כל העיר" ומוסיף: "אבל אחרי ההפסד לאחי נצרת, אני יכול לומר שיש לי המון מחשבות. הייתי כל כך מתוסכל במשחק עד שאמרתי למישהו שישב לידי ש'ביום ראשון אני מחפש לעצמי קבוצה חדשה לאהוד'".

 

 

 

התסכול של סיוון נובע, בין היתר, מחלון ההעברות האחרון, שבו קטמון לא הצליחה להתחזק יותר מדי: "ניסינו לעבוד בצורה מאוד מסודרת. הוחלט איזה תקציב מקדישים, איך יגויס הסכום ומי ייתן את הכסף. היו כל מיני שחקנים שעלו על הפרק, בסופו של דבר זה לא נסגר איתם לצערי. זה לא סוד שאני מאוד אוהב את שי אהרון, אני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת בסך הכל, אבל לעניות דעתי בלבד, אם לא נתעשת בנשר אנחנו מאוד מאוד קרובים לבצע זעזוע. אני לא יודע אם שי או ליאור הם הבעיה. אני רק יודע שבזמן האחרון, וזה התחדד אחרי ההפסד לנצרת, יש לי כל מיני מחשבות. אני לא נמצא בקטמון בשביל לאכול את הלב".

סיוון מביע השבוע אכזבה גם מאבירם ברוכיאן ואומר: "הוא מאכזב אותי הכי הרבה. מסתבר שהוא הברומטר של קטמון, ואני כבר לא יודע אם זה בריא".

ספונסר נוסף של קטמון, יוסי ליפקין, מנסה לצנן ולהרגיע ומציין כי "אף אחד לא ציפה לשלושה הפסדים רצופים, והמדאיג יותר זו היכולת החלשה, אך יחד עם זאת מוקדם לסכם את העונה. זאת ליגה משוגעת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר