אורי פסו (צילום: באדיבות katamon.co.il)
אורי פסו (צילום: באדיבות katamon.co.il)

פסו: "כל שחקני קטמון חולמים על עלייה"

רצף התוצאות הטובות מעורר תיאבון בקרב אנשי קטמון. הספונסר ליפקין מוסיף: "קטמון הולכת על חיזוק רציני ביותר". מחר, שני, המפגש מול הפועל ר"ג - הולך להיות אש בטדי

פורסם בתאריך: 24.12.17 10:35

אחרי הניצחון הקשה בגביע ביום רביעי האחרון, הפועל קטמון תשחק מחר, שני, 25.12, מול  הפועל רמת גן (19:00 בטדי), קבוצתו לשעבר של המאמן זדה, שנמצאת במומנטום חיובי ואף הצליחה לעצור במחזור האחרון את הפועל תל אביב עם תיקו מפתיע.

 


 


 

זדה התייחס למשחק (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים) ואמר: "יש לי שם הרבה חברים ויהיה משמח לפגוש אותם, אבל כשמתחיל המשחק הכול נשאר בצד. ר"ג קבוצה טובה במומנטום טוב יחסית: ייתכן שהייתי מעדיף לקבל אותם לפני שלושה שבועות, אבל זה לא משהו שאני יכול לבחור. בבית שלנו נבוא לנצח".

 


ליאור זדה (צילום: ניר קידר)

ליאור זדה (צילום: ניר קידר)


 

הבלם אורי פסו, מתייחס (באמצעות צוות המדיה של הפועל קטמון ירושלים) למאבקי העלייה של הקבוצה ומציין כי אחרי: "כל שחקני קטמון חולמים על עלייה, אבל ברור לכולנו שזה עדיין רחוק. אני מאוד מקווה שנמשיך כך, ושלקראת חודש מאי עדיין ניאבק בצמרת הגבוהה. רק אז נוכל לדבר על זה כעל משהו מוחשי. למועדון כמו הפועל קטמון, עם קהל כזה, הכי מגיע בעולם להיות בליגת העל".

ולא רק השחקנים חושבים על ליגת העל. בקבוצה, גם בשל ההזדמנות לעליית ליגה וגם בשל ריבוי הפציעות, כבר חושבים ברצינות על חיזוק משמעותי, והספונסר יוסי ליפקין טוען כי "מריחים שיש צ'אנס מטורף לעלות השנה ולכולם נפתח התיאבון. קטמון הולכת על חיזוק רציני ביותר".

 

בינתיים, קבוצת הנוער של קטמון התחדשה השבוע בקשר כנף ניגרי בשם יוסף סולימאן, שנחת והתאמן ביום שלישי עם הקבוצה הבוגרת, בעיקר בגלל מחסור בשחקני סגל עקב גל הפציעות. עם זאת, ייעודו של השחקן לפי שעה הוא חיזוק קבוצת הנוער של קטמון, כמחליף לוויליאם אגאדה, החלוץ המצטיין שנמכר למכבי תל אביב.

 

אורי פסו (צילום: באדיבות katamon.co.il)

אורי פסו (צילום: באדיבות katamon.co.il)

מנגד, בקבוצה ישנו מי שחושש מהאפשרות שהחלוץ ג'ורג' אקפביו, שמחזיק בחוזהו סעיף יציאה לקבוצה מליגת העל בינואר, יקבל הצעה שכזו ויעזוב. יחד עם זאת, בסביבתו של החלוץ הניגרי מדגישים כי "ג'ורג' מחובר לקבוצה ולא שמע דבר על אפשרות שיעזוב. קטמון זה מקום העבודה שלו, והוא מחויב למועדון ב־100 אחוז".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר