ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)
ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

אקפביו גמר כנראה את העונה: "חוסר מזל"

הפציעות של שחקני מפתח ממשיכות להכות בקטמון, כשביום שלישי שעבר שבר החלוץ את מפרק היד ונותח. "בכל משחק אנחנו מאבדים שחקן משמעותי, זה נורא"

פורסם בתאריך: 14.1.18 11:41

חוסר המזל ממשיך לרדוף את קטמון ואל תופתעו אם בימים הקרובים יגיע רב כדי לבדוק את המזוזות בחדרי ההלבשה של הקבוצה במתקן האימונים בעמק הארזים.

ביום שלישי שעבר, בתיקו נגד הפועל ראשון לציון, שבר ג'ורג' אקפביו את מרפק היד, ביום רביעי הוא עבר ניתוח בהדסה, כשההערכה היא שהחלוץ סיים את העונה.

אקפביו, כידוע, מצטרף לרשימת פצועים לא נגמרת שכוללת את קובי בן חמו, ירואן טסלר, ז'וליו סזאר, אסף כהן, אריאל הדר ומיקו ממן, שמשחק למרות שהוא סובל מכאבים. מרבית הפצועים צפויים לחזור בקרוב (למעט בן חמו ואקפביו, שכאמור סיימו את העונה), אבל בינתיים קטמון מאבדת גובה בשל ריבוי הפצועים והיא סופרת כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון (שאליהם צריך להוסיף גם הדחה מביכה בגביע מול בית"ר כפר סבא מליגה א').

ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

ג'ורג' אקפביו (צילום: דאפי ספונר באדיבות katamon.co.il)

"אנחנו צריכים פגרה – דחוף", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם "כל העיר". בכל משחק אנחנו מאבדים שחקן משמעותי, זה נורא וכבר הרבה מעבר לחוסר מזל". הספונסר בני סיוון מוסיף: "זה פשוט נורא. אנחנו סובלים מחוסר מזל משווע".

בקטמון מתנחמים בכך שמכת הפציעות הזו נופלת על הקבוצה עם פתיחתו של חלון ההעברות של ינואר, ובמועדון מפנים כעת את העיניים לעבר המנהל המקצועי שי אהרון, שאמור להיות האיש שינחית את הרכש שהקבוצה זקוקה לו.

"שי עובד קשה מאוד בימים האלה", מעיד אחד האנשים הקרובים אליו במועדון ומציין כי "כמו שאני מכיר אותו, הוא יצליח להביא את הרכש שהקבוצה צריכה".

 

בקטמון לחוצים, כאמור, על חיזוק והספונסרים של הקבוצה לוחצים על הצוות המקצועי לצרף חלוץ זר במקום אקפביו. "אנחנו חייבים חיזוק, היינו חייבים לפני הפציעה של ג'ורג', ובטח אחרי", מדגיש הספונסר סיוון. "אם רוצים לעלות ליגה, והעונה יש אפשרות לעשות את זה, צריך להביא חיזוק משמעותי מאוד".

בינתיים, רשימת הרכש של קטמון לא כוללת שמות מפוצצים, אלא יותר שחקנים משלימים דוגמת אור ואקנין, ינון אליהו ועובידה חטאב, ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, כשגם שמו של עדי קוסטנטינוס מוזכר, אך מולו ישנם פערים כספיים לא מבוטלים.

ביום שני תנסה קטמון להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות כשתשחק נגד בני לוד (19:00 בטדי).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר