אורי שרצקי, בני סיוון (צילומים: יח"צ, באדיבות עמוד הפייסבוק של הפועל קטמון)
אורי שרצקי, בני סיוון (צילומים: יח"צ, באדיבות עמוד הפייסבוק של הפועל קטמון)

חילוקי דעות בקטמון: עונה פיננסית או בניית קבוצה לעלייה?

המנכ"ל שרצקי מאוכזב מההכנסות מהעונה החולפת ומבקש לקצץ בתקציב. סיוון, מנגד, אומר: "לא מכיר את המונח עונה פיננסית"

פורסם בתאריך: 19.5.18 10:46

העונה הנוכחית עדיין לא הסתיימה, אבל בקרב אנשי הפועל קטמון ישנם חילוקי דעות לגבי העונה הבאה, כשבעיקר אמורים הדברים למטרות של הקבוצה ולתקציב שיועמד כדי לעמוד בהן.

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מצד אחד עומד המנכ"ל אורי שרצקי, שהעביר באחרונה מסר כללי לוועד המנהל של הפועל קטמון ולצוות המקצועי – המנהל המקצועי שי אהרון והמאמן ליאור זדה – על כך שבעונה הבאה התקציב יהיה נמוך יותר, מה שאומר למעשה שקטמון תלך לעונה פיננסית. הסיבות, כך נודע ל"ספורט כל העיר", הן האכזבה מההכנסות שנרשמו במהלך העונה ממכירת כרטיסים וממספר בעלי המניות העונה – 893 בלבד.

אורי שרצקי (צילום: יח"צ)

אורי שרצקי (צילום: יח"צ)

"כשנקבע התקציב של העונה הנוכחית הוא הסתמך על הכנסות צפויות מכרטיסים והבטחות שונות", מסביר גורם בקטמון ומוסיף: "אלא שבשורה התחתונה ישנו פער של 150 אלף שקלים בהכנסות ממכירת הכרטיסים. שרצקי טוען, ובצדק, שקטמון לא יכולה לבנות תקציב על הערכות והבטחות אלא רק על מה שיש באופן ודאי. הפעם התקציב מכרטיסים יהיה שמרני יותר וגם הספונסרים בני סיוון ויוסי ליפקין יתבקשו לומר כמה הם ייתנו בדיוק".

אל מול הגישה השמרנית של המנכ"ל שרצקי, ניצבים הספונסרים סיוון וליפקין שלהם מחשבות אחרות לגמרי. ליפקין, כפי שפורסם ב"ספורט כל העיר", מעוניין בכלל לשנות את המבנה הניהולי ולהפריד בין מחלקת הנוער והמפעלים החברתיים של הפועל קטמון לבין הקבוצה הבוגרת, שתנוהל על ידי קבוצת אנשים עסקים שיזרימו כספים. סיוון, כידוע, מתנגד למהלך אבל גם מתנגד להקטנת התקציב ולבטח על אי הצבת מטרה ברורה של עליית ליגה בעונה הבאה.

"אני לא בעד מהפכות", מתייחס סיוון לרעיון של ליפקין בשיחה עם "ספורט כל העיר". "יש ועד חדש, יש שם חבר'ה רציניים. מה שכן, לדעתי אני וגם יוסי נצטרך להיות יותר מעורבים. לא לכפות את דעתנו אלא פשוט להיות מעורים יותר בנעשה. אני חושב שיש לי את היכולות, סליחה על חוסר הצניעות, להיות יותר נוכח ולתרום, לדבר יותר עם שי, עם ליאור, לומר מה שיש לי בוועד. אני חושב שבינואר, אולי הייתי צריך יותר לכפות את דעתי, אולי להיות יותר אגרסיבי בעניין של שחקני חיזוק. אני לא רוצה לחכות בעונה הבאה לחודש ינואר. מהרגע הראשון נצטרך לתת פול גז. אנחנו צריכים אולי לתת יותר, כדי שיהיה תקציב גבוה מספיק כדי להביא חיזוק רציני ולהתמודד על העלייה".

בני סיוון (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)

בני סיוון (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)

סיוון מתייחס גם לרעיון העונה הפיננסית ואומר בנחרצות: "אני נגד. לא מכיר את המונח הזה. גם אם יש גירעון קטן, זה לא סוף העולם. גם האוהדים צריכים להירתם עוד יותר. צריך להיות יותר שת"פ מצידם".

בעניין עתידו של ברוכיאן, ציין סיוון כי "שי וליאור שאלו אותי, אמרתי שאני לא רוצה להיות מעורב בהחלטה לגביו. מה שהם יחליטו יהיה מקובל. אי אפשר לעצום עיניים ולומר, 'עשו לו זובור'. אבירם לא שיחק כי הוא לא היה טוב".

בעניין אחר. קבוצת הנוער של קטמון הובסה בשבת שעברה על ידי הפועל חדרה במשחקי המבחן על העלייה לליגת העל לנוער, אבל הסיפור המרכזי מהמשחק הזה אינו התבוסה. מאמן הקבוצה חיים בן דוד (בנדה) נעדר מהמשחק בשל חופשה פרטית שהוזמנה מבעוד מועד, כשבקטמון מבקרים השבוע את המנהל המקצועי אהרון, שנעדר גם הוא מהמשחק.

"זה לא מקובל ולא הגיוני שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער לא הגיע למשחק הכי חשוב של קבוצת הנוער", טוען בנחרצות גורם בקטמון. "יש כעס והוא מוצדק".

מקטמון נמסר בתגובה: "שי לא הגיע למשחק מסיבות אישיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי מפשל

    הו מפשל לא בםעם הראשונה והגיע הזמן למנהל מקצועי רציני

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר