אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן-חקון)
אבירם ברוכיאן (צילום: אורן בן-חקון)

ברוכיאן עונה לדוויק: "לא היתה לו זכות להגיד שהתגיירתי כהלכה"

אבירם ברוכיאן לא אהב את הדברים של יו"ר קטמון היוצא דוויק, שבין השאר כתב בפוסט שהעלה לפני יומיים: "ברוכיאן נולד צהוב אבל עבר גיור כהלכה". וגם, שיחת הפרידה שלו מקטמון בשבוע שעבר עלתה לטונים גבוהים לאחר שהוצע לו לפרוש

פורסם בתאריך: 31.5.18 11:31

"אני באמת מעריך ואוהב את ירון דוויק, שהוא בנאדם יקר, אבל לא היתה לו זכות להגיד שהתגיירתי כהלכה. זה משפט שאדם יכול להגיד רק בעצמו וצר לי שירון בחר מילים שלא יצאו מהפה שלי". כך אומר ל"כל העיר" אבירם ברוכיאן, בעקבות הפוסט שפרסם לפני יומיים יו"ר הפועל קטמון היוצא דוויק, שבו הוא כתב, בין השאר, ברוכיאן נולד צהוב אבל עבר גיור כהלכה".

הדברים הללו, כזכור, הכעיסו מאוד את אנשי בית"ר ירושלים ואת אוהדיה, שענו לדוויק. בין השאר, כפי שפורסם ב"כל העיר", אמר דובר בית"ר אושרי דודאי: "מדובר מבחינתי בעוד אוהד של הפועל קטמון, יו"ר הוועד המנהל לשעבר, סתם אדם ממורמר, שחושף את הפנים האמיתיות של הפועל קטמון – מתנשאים, גזעניים, דו פרצופיים".

ירון דוויק (צילום: מיתר טוהר-ביטון, אתר הפועל קטמון ירושלים)

ירון דוויק (צילום: מיתר טוהר-ביטון, באדיבות אתר הפועל קטמון ירושלים)

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

עוד הוסיף דודאי: "במקרה של אבירם – עברו בצהוב של בית״ר הוא מפואר. כשאבירם עזב את בית״ר הוא אמר: 'נולדתי בית״רי ואמות בית״רי'. זה אומר הכל".

כך או כך, ברוכיאן, כידוע, נפרד מקטמון לפני שבוע בדיוק, ועל הפרידה מקטמון הוא סירב לדבר ורק אמר: "בקשר לתקופה האחרונה ולכל השיחות וההודעות שאני מקבל מאנשי הפועל קטמון – אוהדים ואנשי מקצוע – אני רוצה לומר תודה על המילים החמות, תמיד ידעתם לחבק ולתמוך. אני מודה ומעריך על הזכות שהיתה לי לשחק בקטמון".

למרות המילים היפות שבהן בוחר ברוכיאן להשתמש, ל"כל העיר" נודע כי שיחת הפרידה שלו מהקבוצה, שהתקיימה ביום חמישי שעבר, היתה קשה ועלתה לטונים גבוהים. במהלך השיחה, שהתקיימה בין ברוכיאן לבין המנהל המקצועי שי אהרון והמנכ"ל אורי שרצקי, הודיעו השניים לקשר כי החליטו שלא לחדש עמו את החוזה והציעו לו לפרוש ולעבור לאמן במחלקת הנוער. ברוכיאן, בן ה-33, השיב בכעס: "אתם לא תקבעו לי מתי לפרוש. נתתי את הדם למועדון ארבע שנים, סחבתי אותו על הגב שלי והעליתי אותו לליגה הלאומית. היו לי הצעות מליגת העל ונשארתי".

שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

שי אהרון (צילום: אורן בן חקון)

הפגישה הסתיימה בזעם גדול של ברוכיאן. ל"ספורט כל העיר" נודע כי בשלב זה קיים נתק בין הצדדים, כשגם חברו הטוב של ברוכיאן עוז צבאג לא הצליח לפשר ולתווך, אחרי שנתבקש לעשות זאת על ידי אהרון.

דובר הפועל קטמון ברק בן יעקב: "כל פרידה אחרי קשר ארוך היא כואבת ומורכבת, יחד עם זאת, אנחנו מעריכים ואוהבים את אבירם, וזה לא ישתנה. מודים לו על רגעים בלתי נשכחים ומאחלים לו בהצלחה".

מקורבו של ברוכיאן, הספונסר בני סיוון: "הבנתי שהיתה שיחה לא נעימה במיוחד, אבל אין מה לעשות. זה קורה. אישית, אני קיבלתי די מזמן החלטה, שהעניין של כן יישאר או לא, לא בסמכותי. ליאור ושי רואים מה שהם רואים, כבודם במקומם מונח, הם אלה שאמורים להחליט. מקווה מאוד שיהיה לאבירם ביקוש, ושהוא יחתום בקבוצה שיהיה לו טוב. עשינו כמה דברים טובים ביחד, מקווה שזה הועיל לו, ושהמצב שלו רק יילך וישתפר אישית ומקצועית. בכל מקרה אני מאוד מאמין ומקווה, שקטמון תעמיד קבוצה מצוינת, שתהיה מועמדת רצינית לעלייה".

בני סיוון ואבירם ברוכיאן (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)

בני סיוון ואבירם ברוכיאן (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון)

שחקן בקטמון מציין כי "זה היה תהליך, כשלאט לאט אבירם הפך משחקן מוביל, לשחקן ספסל קבוע. מאמין שאבירם ימצא לו קבוצה שבה יוכל לחזור לאותה חדוות משחק, שנראה שאבדה לו בקטמון בחודשים האחרונים".

 

בינתיים, בקטמון ממשיכים לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה. כפי שפורסם בשבועיים האחרונים ב"כל העיר", קטמון החזירה לשורותיה את החלוץ הניגרי וויליאם אגאדה בן ה-19, שחוזר אחרי חצי שנת השאלה בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. כזכור, אגאדה עבר למכבי תל אביב בחודש דצמבר האחרון, וסייע לקבוצת הנוער הצהובה לזכות בתואר האליפות, אך זה לא הספיק לו, ומכבי תל אביב החליטה שלא לממש את אופציית הרכישה שהיתה לה במסגרת ההשאלה מקטמון.

אגאדה צפוי לאייש את חוליית החוד של הקבוצה הבוגרת של קטמון, כששותפו להתקפת הקבוצה עשוי להיות חלוץ ניגרי צעיר אחר – יוסף סוליימן (בן 19), שכבש בעונה האחרונה 18 שערים במדי קבוצת הנוער של קטמון. בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנושא, אך סוליימן ייצא עם הקבוצה למחנה האימון בפולין בסוף חודש יולי, ורק לאחר מכן יחליט הצוות המקצועי האם לתת לו מקום בסגל הבוגרים או להחזירו לעוד עונה לנוער.

ברק לוי, שוער הפועל קטמון (צילום: דאפי ספונר - באדיבות katamon.co.il)

ברק לוי (צילום: דאפי ספונר – באדיבות katamon.co.il)

כשפרט לאגאדה וסוליימן, בקבוצה ינסו להשאיר את צמד הבלמים יוגב לרמן ואורי פסו. כמו כן מעוניין הצוות המקצועי לצרף בלם ותיק ומנוסה נוסף, כשמי שמוזכרים כמועמדים הם אבי מלכה מהפועל אשקלון וישראל ראש מהפועל תל אביב.

שניים שעתידם עדיין לא ברור הם השוער ברק לוי והחלוץ מיקו ממן, שסיימו את חוזיהם בקבוצה, וינסו למצוא לעצמם קבוצה בליגת העל. יחד עם זאת, בסביבתו של ברק לוי, לא פוסלים אפשרות שבסופו של דבר ואם לא ימצא קבוצה מליגת העל הוא יחזור לעונה נוספת.

באשר לממן, סוכנו דודו דהאן נחוש למצוא לו קבוצה בליגת העל, כשבשיחה עם "ספורט כל העיר" מדגיש סוכן השחקנים כי "מיקו ישחק בעונה הבאה בליגת העל או בחו"ל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיים ברעם, ירושלים

    אבירם כיבד את מדי קטמון אבל לא הסתיר את זיקתו לבית"ר. הוא בחור נהדר והיה אהוב על האוהדים. הוא ראוי להוקרתם של כל אוהדי הכדורגל בעיר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר