הראל שלום (צילום: דאפי ספונר, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)
הראל שלום (צילום: דאפי ספונר, באדיבות הפועל קטמון ירושלים)

הראל שלום ל”ספורט כל העיר”: “אני לא עוצר. יש הרבה לאן להתקדם, כקבוצה ובאופן אישי”

הצמד נגד רמת השרון הקפיץ את הראל שלום הצעיר לתודעה. קשר קטמון ממשיך להביט קדימה, ושולח תודה מיוחדת לאוהדים: “זה הקהל הכי טוב בעולם”

פורסם בתאריך: 15.11.18 16:39

הפועל קטמון סיימה את השליש הראשון של העונה בניצחון מרשים נוסף: חניכיו של ליאור זאדה יוצאים לפגרת השזרוע אחרי 0:3 על הפועל רמת השרון, ובמועדון מרוצים מאוד עד כה ומרגישים שהשנה זו השנה שלהם: התחושה בקטמון היא שיש כאן הזדמנות בלתי רגילה לעשות היסטוריה ולעלות לליגת העל.



המשחק ברמת השרון הבליט, ולא בפעם הראשונה העונה, את הקשר הצעיר הראל שלום שהגיע לקבוצת הנוער של המועדון בגיל 16 מבית”ר. בקטמון מחשיבים את שלום “שחקן בית לכל דבר”, שהשתלב בקבוצה הבוגרת לצד כמה שחקנים נוספים שעלו בשנתיים האחרונות לסגל הבוגר, כדוגמת עומר אגבדיש, גוני נאור ואשטה אווקה. שלום, שבעוד חודש יחגוג 21, כבש במשחק האחרון צמד שערים ומתחילת העונה שלושה בסך הכל. הוא הפך העונה לשחקן משמעותי אצל ליאור זדה, ומתוך 17 משחקים שבהם שותף הוא פתח ב-13.

“אני שמח מאוד בשביל הראל, הוא ילד מקסים. הוא מת על המועדון ועל הקבוצה, ואני מאושר מאוד בשבילו”, אומר מאמן הפועל קטמון זדה. “זו תחושה מדהימה לכבוש צמד שערים ראשון בקריירה, ופותח את התיאבון להמשך העונה”, אומר שלום בראיון ל”ספורט כל העיר”. “בסך הכול היה משחק בקצב טוב. במחצית הראשונה הגענו לכמות מצבים כמו במחצית השנייה, ואני שמח שבסוף ניצלנו אותם ולקחנו את שלוש הנקודות”.

איך התחושות בתקופה האחרונה?
“המועדון הזה כבר הרבה שנים בית עבורי. כאן גדלתי וכאן התפתחתי. בעונה הנוכחית יש תחושות טובות עוד יותר מאשר בדרך כלל: חדר ההלבשה מגובש, השחקנים והצוות המקצועי מחוברים מאוד, ברמה המקצועית והאישית”.

השנה עשית קפיצת מדרגה והפכת להיות משמעותי הרבה יותר משמעותי. למה אתה מייחס את זה?
“כבר הרבה שנים שאני עובד קשה ומקפיד על הדרישות של הצוות המקצועי. יש לי מטרות אישיות וגם מטרות קבוצתיות, והן תרמו לשיפור שלי בשנים האחרונות. אני לא עוצר כאן כמובן, יש לנו עוד הרבה לאן להתקדם כקבוצה וגם לי באופן אישי”.

איך ממשיכים באותו הקו ושומרים על המקום הראשון בליגה?
“לא מורידים הילוך, ממשיכים לעבוד קשה, שומרים על צניעות ומסתכלים רק על המשחק הקרוב”.

מספרים שהקבוצה השנה מאוד מיוחדת. מה קורה בתוך חדר ההלבשה.
“מעבר לעבודה הקשה של השחקנים והצוות המקצועי, אני חושב שהשנה יש שילוב מדויק בין שחקנים צעירים ורעבים לבין שחקנים בוגרים בעלי ניסיון רב בכדורגל הישראלי. קובי מויאל, אבי מלכה, יוגב לרמן, ירדן אבוחצירא וברק לוי נותנים לנו, השחקנים הצעירים, הרבה מאוד שקט וביטחון ואנחנו מחזירים עם הרבה אנרגיה על המגרש. יש בין כולם חיבור מיוחד מאוד שלא מוצאים בכל מקום”.

אתה מרגיש שהצוות המקצועי נותן לכם, הצעירים, את הבמה?
“הפועל קטמון זה מועדון מקצועני שנותן במה למי שטוב, ולא משנה הגיל. מעבר לעובדה הזו, אני חושב שלכולם חשוב לראות שחקנים צעירים פורצים ומצליחים, ורואים את זה על המגרש. ליאור זדה וגולן חרמון הם המשפחה השנייה שלי, מורי הדרך. אני מעריך אותם מאוד”.

אתה מרגיש שיש קשר מיוחד בינך לבין הקהל של הפועל קטמון?
“זה הקהל הכי טוב בעולם. הם נותנים לנו המון כוח ולי גם באופן אישי. אני יודע את כל השירים בעל פה ואוהב שהם שרים את השיר ‘יושב סופר את הדקות’. אני מרגיש שכולנו משפחה אחת גדולה”.

 

בעקבות הניצחון, הפועל קטמון ביססה את יתרונה בטבלה ושמרה על פער של חמש נקודות מהמקום השני בטבלה, זאת למרות ניצחונה של הפועל כפר סבא על הפועל פתח תקוה. לצד זה, במועדון מסתכלים בעיקר אל המקום השלישי, שם נמצאת הפועל נצרת עילית עם 23 נקודות, נקודה פחות מכפר סבא השנייה ומספר נקודות זהה לזה של הפועל אשקלון שבמקום הרביעי.

“כיף גדול לצאת לפגרה עם ניצחון”, אמר מאמן הקבוצה ליאור זדה לאחר המשחק, והוסיף: “אני חושב שהיה משחק טוב שלנו. בחצי ראשון היו לנו רגעים טובים, אבל החצי שני כולו היה טוב, עם הרבה תנועה, הרבה מצבים, ואנרגיות טובות של השחקנים מהקהל. זה היה מפגן כוח של הקבוצה כולה, ואני שמח כי זה מגיע להם”.

בדרך כלל קבוצות במומנטום חיובי לא אוהבות פגרות כפויות כמו זו שהונחתה מלמעלה על ידי ההתאחדות לכדורגל, ומיועדת להבטיח שהדשא באצטדיוני ישראל לא יצהיב ויתאים את עצמו למזג האוויר החורפי. בקטמון דווקא נושמים לרווחה.

“אנחנו מרוצים שהפגרה הגיעה”, מודה זדה בכנות ומסביר מדוע: “אנחנו מתמודדים עם עייפות מצטברת, ואנחנו צריכים לטפל בפצועים שלנו. ננוח קצת, נחזור עם כל הסגל ונקווה שנחזור טוב”.

הסגל של קטמון סבל השנה מפציעות רבות לתקופות ארוכות, וכשתסתיים הפגרה קובי מויאל, אבי מלכה ו-ויליאם אגדה צפויים לחזור ולהיות כשירים, ולעמוד לרשות הצוות המקצועי בעוד שלושה שבועות.

לאחר הפגרה תתייצב קטמון למשחק חוץ מסקרן מול הרביעית בטבלה, הפועל אשקלון. סער בנבנישתי ימשיך להיעדר, ויחזור על פי הערכות רק בעוד שלושה חודשים. בצוות המקצועי, שצירף עד כה כמה שחקנים, צפוי להחתים לפחות עוד שחקן אחד ואולי שניים נוספים, כחלק מהפקת הלקחים מהעונה שעברה.

בקטמון מרוצים מאוד מפתיחת העונה. “הכול נראה טוב עד עכשיו, ודופק כמו שצריך”, אומרים במועדון. “אנחנו מאושרים מפתיחת העונה, אבל עדיין לא עלינו, ולא עולים ליגה במחזור ה-12. נאגור כוחות ונחזור להמשך העונה במטרה להמשיך מהיכן שהפסקנו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר