ביה"ס "דורון"- לקרב מגע והגנה עצמית

יוסי שמואלי, בעלים, מנהל ומדריך ראשי בבית ספר "דורון" לקרב מגע והגנה עצמית. בעל חגורה שחורה בדרגת מומחה 5. תעודת ההדרכה ניתנה ע"י מייסד הקרב מגע הישראלי, מר אימי ליכטנפלד ז"ל, במכללת ווינגייט במסגרת בית ספר למאמנים.

בי"ס "דורון" הוקם בשנת 1989 ופועל בחסות האיגוד הבינלאומי לקרב מגע בישראל – לאורך 30 שנות קיומו, מהווה בי"ס מוקד פנאי מרכזי לילדים, נוער ומבוגרים, המעוניינים להתאמן בשיטת לחימה מתקדמת ולפתח את הכושר הגופני.
בשיעורים, לצד פיתוח היכולת והמיומנות האישית, מושם דגש על העלאת הביטחון העצמי במסגרת אימוני ילדים ונוער דרך פיתוח הכושר הגופני, חיזוק יכולת התגובה, הקניית שליטה העצמית ועבודה על שיפור ופיתוח הקואורדינציה.

קרב מגע היא שיטת לחימה ישראלית שפותחה ע"י אימי ליכטנפלד ונוצרה מאידאולוגיה שלכל אדם יש את הזכות והיכולת להגן על עצמו. האימונים מיועדים לילדים, נוער ומבוגרים, בנים ובנות. האימונים מקנים יכולת תגובה מקצועית המשפרת במקביל את הכושר הגופני.

שיטת הקרב מגע מפתחת שליטה בעזרת טכניקות מתקדמות למצבים מורכבים, המשלבים נשקים קרים וחמים, תוקף אחד ויותר. שיטה זו מודרכת כיום בשירותי הביטחון בישראל – שב"כ, מוסד, משטרה, והיחידות השונות בצה"ל, עם התאמות ייחודיות לכל מסגרת.

יוסי שמואלי, חגורה שחורה מומחה 5,  מנהל בי"ס 'דורון', היה תלמידו הישיר של אימי, בעלים, מנהל ומדריך ראש ומאז נמצא באיגוד הבינלאומי לקרב מגע.

יוסי מתפקד כדירקטור ישראל באיגוד הבינלאומי לקרב מגע.

 

האיגוד מורכב מצוות מדריכים בכירים אשר מפתחים את הקרב-מגע באופן מתמשך אל מול המציאות והאיומים המשתנים. עם ניסיון של 30 שנה בתחום, יוסי שמואלי מלמד ומאמן את השיטה בצורה הרלוונטית ביותר ליומיום, לצד פיתוח הכושר הגופני ושימת דגש על העצמת הביטחון העצמי.

מיקום הפעילות:

  • מתנ"ס רמות ירושלים
  • מושב טל-שחר
  • מסילת ציון
  • כפר ורבורג
כתובת
בובליק 26 רמות אלון, ירושלים
צור קשר עם ביה"ס "דורון"- לקרב מגע והגנה עצמית
🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר