(צילום: אוריה תדמור)
(צילום: אוריה תדמור)

בית אבי חי: המיטב של הקולנוע הישראלי

“בציר 2016-17” הוא שמו של פרויקט מסקרן, במהלכו יוקרנו מיטב הסרטים מהשנתיים האחרונות בליווי הרצאות מרתקות

פורסם בתאריך: 17.8.17 10:38

מאת: נדב־בן אוד (תוכן מקודם)

מיטב הסרטים הישראליים שנעשו בשנתיים האחרונות יוקרנו בחודש הקרוב במסגרת “בציר 2016-17” בחצר של בית אבי חי.

בין השאר תוקרן הקומדיה “הלהקה האחרונה בלבנון”. את הסרט ביימו בן בכר ואיציק קריחלי, והעלילה מספרת על שלושה חברים מהלהקה הצבאית, שנשכחים על ידי הצבא ביום היציאה מלבנון. מככבים בו אורי לייזרוביץ’, עפר שכטר, ישראל קטורזה, דנה פרידר ועוד והוא נחשב לאחד הסרטים המשעשעים והציניים ביותר שנעשו כאן בשנים האחרונות. מיד לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם העיתונאי מתי פרידמן, שספרו “דלעת: מוצב אחד בלבנון” מתכתב עם תוכנו של הסרט והוא יחשוף בפני הקהל את האמת שמאחורי אותו היום.

בהמשך החודש (חמישי, 31.8) יוקרן הסרט “סופת חול” שביימה עילית זקצר. הסרט עוסק בקדמה ומסורת בחברה הבדואית. את הרצאה הפתיחה תקיים החוקרת אמאל אל-נסארה שתעסוק בנושא זה ובתופעת הפוליגמיה בחברה הבדואית.

במפגש האחרון בסדרת האירועים, בו יוקרן הסרט ‘ישמח חתני’, ישתתפו מרים בניון גולן ותהילה פרימן נחלון, שידברו עם הקהל על מקום האישה בדת ובבית הכנסת (חמישי, 14.9).

שעת ההקרנה לכלל המפגשים היא 20:00 ועלותה 20 שקלים שכוללים גם פופקורן וגם את ההרצאה. ההקרנות יתקיימו תחת כיפת השמיים במזג האוויר של ערב קיצי וירושלמי. מומלץ להתלבש בהתאם ולרכוש את הכרטיסים מראש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר