גבריאלה אביגור רותם (צילום: איתמר רותם)
גבריאלה אביגור רותם (צילום: איתמר רותם)

"ספר. סופר. סיפור" – מפגש  על הסיפורים שמאחורי הספרים בבית אבי חי

במסגרת אירועי "ספר. סופר. סיפור - מפגשי סלון על הסיפורים שמאחורי הספרים" יתקיים ביום ראשון (17/3) בבית אבי חי מפגש אינטימי ומיוחד עם הסופרת גבריאלה אביגור-רותם על ספרה האחרון "מלך זהב ודם"

פורסם בתאריך: 5.3.19 13:36

מאת: מחלקה מסחרית (תוכן שיווקי)

במפגש הקרוב על הסיפורים שמאחורי הספרים, תשתתף הסופרת גבריאלה אביגור-רותם. במסגרת אירועי "ספר. סופר. סיפור – מפגשי סלון על הסיפורים שמאחורי הספרים" יתקיים ביום ראשון (17/3) בבית אבי חי מפגש אינטימי ומיוחד עם הסופרת גבריאלה אביגור-רותם על ספרה האחרון "מלך זהב ודם".

הרומן ההיסטורי מאת גבריאלה אביגור-רותם שיצא לאחרונה, עוסק בימי מלכותו של הורדוס, המלך הבנאי הגדול. הספר מביא הצצה אפית מרהיבה ל'משחקי הכס' של ימי הבית השני בירושלים דרך עיניו של ניקולאוס איש דמשק, היסטוריון ויד ימינו של הורדוס. הספר מעלה סוגיות ושאלות כיצד ניתן לתרגם מאורעות היסטוריים בעת העתיקה לרומן עכשווי; ובאיזה אופן אפשר לשפוט את מעשיו ופועלו של הורדוס ולהעריך אותם בעינינו שלנו?

ספר. סופר. סיפור בבית אבי חי (צילום: באדיבות יחצ)

גבריאלה אביגור-רותם היא סופרת, משוררת ועורכת ישראלית המרצה בנושאי ספרות שונים והיא גם עורכת בבית הוצאת הספרים של אוניברסיטת חיפה. היא זכתה פעמיים בפרס ראש הממשלה לסופרים עבריים: בשנת תשנ"ג על ספרה "מוצרט לא היה יהודי" ובשנת תשס"ב על ספרה "חמסין וציפורים משוגעות", שזיכה אותה גם בפרס נשיא המדינה לספרות.

במהלך הערב בבית אבי חי ישוחחו גבריאלה אביגור-רותם וד"ר נח חכם, מרצה בכיר בחוג להיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו, על המפגש בין המקורות ההיסטוריים לעולם הספרות הישראלי, על ההשראה של ההיסטוריה היהודית על אירועים אקטואלים ועל הרלוונטיות של ההיסטוריה לימנו.

 

יום ראשון 17.3.19 בשעה 20:00

מחיר הכניסה – 20 ₪ (סטודנטים – ללא תשלום ובהצגת כרטיס סטודנט)

לכרטיסים באתר בית אבי חי

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר