פורים בבית אבי חי (צילום: אסף קרלה)
פורים בבית אבי חי (צילום: אסף קרלה)

צוות "כל העיר" ביקר באירועי פורים בבית אבי חי

לכבוד כל חג או מועד מיוחד בשנה, מקיים בית אבי חי אירועים מושקעים ובלתי נשכחים לקהל הרחב. הפעם, צוות "כל העיר" התלווה לאירועי חגיגות הפורים שכללו הצגות, סדנאות ופעילויות להורים וילדים

פורסם בתאריך: 24.3.19 19:16

מאת: דשה אברמנקו (תוכן שיווקי)

גם השנה, בית אבי חי קיים אירועי פורים לכל המשפחה אשר כללו הצגות, סדנאות, מוזיקה והמון כיף. כל הכרטיסים לאירועים היו סולד אאוט והמקום היה מלא עד אפס מקום במשפחות, הורים וילדים שבאו לחגוג את החג באווירה פורימית יוצאת דופן.

האירוע התחיל עם הצגת הילדים האהובה והמצליחה "שבת על הגג", מופע מוזיקאלי סוחף ומהנה לכל המשפחה, המספר את סיפורם של שני יצורים קסומים דמויי אדם – המרנינים, אשר תפקידם  לשמח ולגרום לאנשים לשיר ברגעים עצובים. המרנינים מביטים בשכניהם ופוגשים אנשים אשר נמצאים בסיטואציות מתסכלות וקשות בחייהם   – הורים צעירים אשר צריכים להתמודד עם ההורות החדשה והמבלבלת; נערה קטנה מאוד ונערה גדולה מאוד שכל אחת הייתה רוצה להיות האחרת; שני אחים בוגרים שמאוד מתגעגעים לזמן האיכות שהיה להם בילדותם, ועוד רגעים נוספים מהחיים שכל אחד יכול להתחבר אליהם. המרנינים מגיעים אל אותם אנשים ובתוך הרגע העצוב, נוגעים בהם עם מגע הקסם וגורמים להם לשיר ואז מצב הרוח עולה והפתרונות לבעיות מגיעים. האולם בו התקיימה ההצגה היה מלא בעשרות הורים וילדים אשר נהנו מההצגה ושרו יחד את כל שירי הילדות המוכרים.

פורים בבית אבי חי (צילום: אסף קרלה)

פורים בבית אבי חי (צילום: אסף קרלה)

לאחר ההצגה בבית אבי חי, התקיימו סדנאות מיוחדות באווירת החג עבור ההורים והילדים.:

  • התקיימה סדנת היצירה "משלוח של ברכה" בה ההורים והילדים רקמו יחד ולחוד משלוח של ברכות ומילים טובות
  • בסדנת "כיסאות צבעוניים" יצרו המשתתפים יצירת המונים משותפת וחיברו יחד חוטים ונקודות אשר הפכו למשלוח ענק של אהבה ושמחה, מילדי ירושלים לילדי עמותת "עלה"
  • בסדנה המוזיקלית "מהודו ועד כוש" יצאו הילדים לטיול מוזיקאלי ברחבי העולם שהסתיים בקרנבל בין-לאומי מכל קצוות הממלכה

 

פורים בבית אבי חי (צילום: אסף קרלה)

צוות "כל העיר" דיבר עם הילדים שהשתתפו ונהנו בפעילויות השונות באירועי פורים וללא ספק ניתן להכתיר את פורים בבית אבי חי כהצלחה גדולה. במידה ופספסתם, לא נורא – בכל החגים והמועדים המיוחדים בשנה בית אבי חי מקיים פעילויות מהנות ואירועים מושקעים הפתוחים לקהל הרחב.

לאתר בית אבי חי

טלפון בית אבי חי: 02-6215300

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר