שבת על הגג בבית אבי חי (איור: סטודיו דוב אברמסון)
שבת על הגג בבית אבי חי (איור: סטודיו דוב אברמסון)

בואו לשיר עם כל המשפחה שירים מוכרים ואהובים

בית אבי חי יקיים בחודש פברואר שתי הופעות של "שבת על הגג" – הצגה מוזיקאלית חווייתית לכל המשפחה עם ה"מרנינים", יצורים קסומים שיגרמו לכם לשיר

פורסם בתאריך: 10.2.19 17:36

מאת: דשה אברמנקו (תוכן שיווקי)

בחודש פברואר יעלה בית אבי חי מופע מוזיקאלי מקורי, חדש ופלאי לכל המשפחה בהשתתפות הרכב הווקה של המקום. המופע מזמין אתכם להכיר את ה"מרנינים" – יצורים קסומים שיגרמו לכם לשיר. בכל שבת יורדים המרנינים אל גג הבניין הגבוה בירושלים, מביטים על השכנים ופותרים להם את הבעיות באמצעות השירים שכולנו מכירים ואוהבים.

ההצגה החדשה והמיוחדת נולדה מתוך עבודה משותפת של ההרכב המוזיקאלי "ווקה" אשר קיים בעבר את אירועי "ווקה שבת" אשר זכו להצלחה רבה. היא מספרת על שני יצורים קסומים דמויי אדם – המרנינים, אשר תפקידם  לשמח ולגרום לאנשים לשיר ברגעים עצובים. כך, הם מביטים בשכניהם ופוגשים אנשים אשר נמצאים בסיטואציות מתסכלות וקשות בחייהם  – הורים צעירים אשר צריכים להתמודד עם ההורות החדשה והמבלבלת; נערה קטנה מאוד ונערה גדולה מאוד שכל אחת הייתה רוצה להיות האחרת; שני אחים בוגרים שמאוד מתגעגעים לזמן האיכות שהיה להם בילדותם, ועוד רגעים נוספים מהחיים שכל אחד יכול להתחבר אליהם. המרנינים מגיעים אל אותם אנשים ובתוך הרגע העצוב, נוגעים בהם עם מגע הקסם וגורמים להם לשיר ואז מצב הרוח עולה והפתרונות לבעיות מגיעים.

ההצגה למעשה מתייחסת לסיטואציות שמוכרות לכולנו מחיי היום ומלמדת הן את הילדים והן את ההורים כיצד ניתן להתמודד איתן באמצעות חשיבה חיובית ושירה. האירוע יתקיים בשני מועדים בחודש פברואר. ההצגה הראשונה תעלה ביום רביעי, ה- 13.2.19 בשעה 17:00 וההצגה השנייה ביום חמישי, ה- 21.2.19 בשעה 17:00. המופעים מתאימים לגילאי חמש ומעלה ומיועדים לכל המשפחה. זוהי הזדמנות להתגבש יחד כמשפחה, לשיר יחד את השירים המוכרים והאוהבים ולהיזכר במה שבאמת חשוב בחיים – להיות שמחים ומאושרים.

יום רביעי | 13.2.19 | ח' באדר א' | 17:00 |

יום חמישי  | 21.2.19 |  ט"ז באדר א' | 17:00

מחיר: ילד ראשון 30 ₪, ילד שני 20 ₪, כל ילד נוסף ומבוגר 10 ₪

לרכישת כרטיסים באתר בית אבי חי

טלפון: 02-6215300

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר