ווקה שבת בבית אבי חי (איור באדיבות בית אבי חי)
ווקה שבת בבית אבי חי (איור באדיבות בית אבי חי)

ווקה שבת: משפחות שרות יחד בבית אבי חי

בואו לחגוג את השבת בבית אבי חי באירוע לכל המשפחה, הכולל שירה משותפת של שירי ילדות ושבת מוכרים, ללא כלי נגינה, ללא הגברה וסאונד. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 29.5.18 10:58

מאת: דשה אברמנקו (תוכן מקודם)

בית אבי חי פותח את דלתותיו גם ביום שבת עם סדרת האירועים "שבת בבית", ומזמין קהלים מכל המגזרים להשתתף באירועים מכבדי שבת מתוך הראייה והרצון להפוך את השבת למוקד מחבר ולא מפלג. עד כה אירועים אלו היו מיועדים רק למבוגרים. כעת, לקראת בואו של הקיץ, הם נפתחים גם למשפחות וילדים.

סדרת האירועים "VOCA שבת" נוצרה בכדי לאפשר למשפחות מקהלים שונים לבוא ולבלות את השבת יחד בבית אבי חי. מפיקת האירוע, לירן ליפשיץ, מספרת כי מדובר באירוע תרבותי ייחודי שנוצר לאחר מחשבה רבה: "ניסינו לחשוב מה חשוב לנו שיקרה באירוע בשבת וכמובן מה אפשר לעשות מבלי לחלל את השבת. בחרנו לקיים אירוע מוזיקלי, ווקאלי ללא כלי נגינה, הגברה או סאונד. ליהקנו הרכב גדול של זמרים שישירו יחד שירי משפחה שכולם מכירים. בין השירים תשמעו את "מי אוהב את השבת?", "שבת בבוקר יום יפה" וגם שירים כמו "לכה דודי". מבחר השירים הוא גדול ומגוון בכדי שנוכל לפגוש ולשמח כמה שיותר משפחות".

חשוב להדגיש כי מדובר באירוע אינטראקטיבי שמטרתו לגבש קהלים שונים וגם את המשפחות עצמן. "לא מדובר במופע בימתי בו הקהל רק רואה ויושב בזמן שהמקהלה שרה. הרצון הוא שיתקיים מופע אינטראקטיבי  משתף שבו המקהלה תשיר והקהל ישתלב על ידי שירה, קצב ומחיאות כפיים. כל שיר ישתף בצורה אחרת את הקהל".

לירן מספרת כי להשתתפות של הקהל יש חשיבות גדולה לחיבור בין המשפחות ובתוכן. "אנחנו רוצים שאנשים יבואו לפעילות שתהיה משפחתית, שיעשו יחד משהו שמחבר בין הקהלים אבל גם בתוך המשפחה. יש לזה גם היבט דתי. כאשר משפחה מחייכת ושרה זה מאוד קרוב לכוח האנרגטי והמשמח של התפילה".

לפני מופע השירה יתקיימו הפעלות לילדים בגילאי 3-9 ולרשות המשפחות יוקם מתחם משחקים בו יוכלו להשתמש בכל שעות הפעילות. "הרחבנו את הפעילות ויתקיימו מלבד המופע גם שעות סיפור לגילאים שונים. בנוסף, יוקם מתחם משחקים ענק. יהיו משחקי ריצפה גדולים, משחקי קופסא, מתחם קריאה, עיתונים ועוד המון משחקים. בשבת אנחנו מנסים להיות גמישים כדי שהקהל יהנה עם המשפחה שלו".

 

האירוע הראשון יתקיים ביום שבת, 9.6.18 בשעות 16:00-18:30.

אירועים נוספים צפויים להתקיים בתאריכים: 7.7 , 8.9

האירוע ללא תשלום ובהזמנת כרטיסים מראש, בקופות בית אבי חי ובאתר

להזמנת כרטיסים באתר בית אבי חי

טלפון:  02-6215300

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר