מתוך הספר "מישו" (איור: רינת הופר)
מתוך הספר "מישו" (איור: רינת הופר)

התקיימו פגשים ספרותיים – מוזיקליים לילדים כחלק מפסטיבל רב תחומי בבית אבי חי

התקיימו מפגשים הסופרת רינת הופר לרגל צאת סיפרה החדש "מישו"

פורסם בתאריך: 18.3.18 18:11

מאת: מחלקה מסחרית (תוכן מקודם)

בית אבי חי בירושלים קיים, מפגשים ייחודיים ומרגשים לילדים עם הסופרת רינת הופר. המפגשים התקיימו  לרגל צאת סיפרה החדש, "מישו", אשר במהלכם נערכה קריאה משותפת על ידי הסופרת, ואף היה ליווי מוזיקלי, מותאם לקהל הצעיר.

המפגשים שנערכו בשבוע שעבר, 15.3.18, הונחו על ידי שרית זוסמן, ובליווי המוזיקלי של מוריאל הופמן. המפגש הוקדש לילדים בטווח גילאים של 8-4, בתמורת תשלום סמלי (20 שקלים לילד, 10 שקלים למבוגר). המפגשים הינם חלק מעונת הספרות – פסטיבל תרבות רב תחומי בבית אבי חי, שעסקו בישן ובחדש של הספרות והשירה העברית.

בין המופעים שהשתתפו בפסטיבל היו, בין היתר "פנס בודד", מחווה לסשה ארגוב מאת המוזיקאית רונה קינן, מתי כספי, קובי מידן ועוד. "אהרון אפלפלד", אודות הזיכרון והאור. שיחה שהתקיימה עם פרופ' יגאל שוורץ, שחקר את עבודותיו של הסופר ולאחר מכן, הוקרן סרט תיעודי "השולחן של אפלפלד". עוד התקיים במסגרת הפסטיבל, "חיי אהבה, כאב וכתיבה", שיחה צפופה הסופרת צרויה שלו בנושאים מגוונים כגון שמחה, אהבה, משפחה, כאב ועוד.

"מדברים שירה", אירוע ספוקו וורד בהשתתפות שמעון אדף, דניאלה ספקטור, רואי רביצקי ועוד רבים על פריחת ז'אנר הספוקן וורד, על שירה ועל המעבר שלה מן הדף אל המיקרופון. "בוב דילן בארץ  הקודש", מסע אחר שיריו של בוב דילן, זוכה פרס נובל לספרות מאת ארז ניר ויהודה זיס, "שירה בשניים", מאת המשורר רועי חסן והמוזיקאי אסף אמדורסקי אשר הקריאו זה משיריו של זה.

ראוי לציין כי, בית אבי חי מקיים עשרות אירועים בחודש, ומזמין את הקהל הרחב ליהנות מאמנות במגוון רחב של תחומים, יצירה והרחבת אופקים. כמו כן, ניתן להתעדכן ברשת בפעילויות נוספות שהמקום מקיים כגון שידורים ישירים של אירועים, תערוכות מקוונות, סרטונים, ערוץ VOD ועוד.

לפרטים נוספים, הזמנות כרטיסים ואירועים אחרים בבית אבי חי- אתר הבית: www.bac.org.il

בית אבי חי, קינג ג'ורג' 44 ירושלים  | טלפון:  02-6215300

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר