סבא סביח (איור: שמרית אלקנתי)
סבא סביח (איור: שמרית אלקנתי)

"סבא, למה ההורים שלך נתנו לך שם של מאכל?" – מופע סיפור בעקבות ספר הילדים "סבא סביח" עם הסופרת תמי שם–טוב

בית אבי חי מזמין אתכם ואת ילדיכם למפגש מיוחד עם הסופרת תמי שם-טוב אשר יכלול קריאה משותפת ולא שגרתית בספרה החדש "סבא סביח"

פורסם בתאריך: 23.5.18 10:19

מאת: דשה אברמנקו (תוכן מקודם)

תמי שם-טוב היא סופרת ילדים אשר כתבה ספרים שזכו בפרסים רבים, ביניהם: "אני לא גנב" ו"הסיפור של אליעזר בין יהודה". לאחרונה, יצא לאור ספרה החדש "סבא סביח" אותו היא מקדישה לאביה, סביח, בו היא מספרת סיפור משפחתי אישי ומרתק על עלייתו ארצה מעיראק בשנות ה-50. ספרה מלווה באיורים של שמרית אלקנתי, אשר עורכת באיוריה את שולחן הסביח על מרכיבו הססגוניים ומוליכה את גיבורי הסיפור  במסעם התרבותי.

"סבא, למה ההורים שלך נתנו לך שם של מאכל?" שואלים התאומים קרן ואור את סבא שלהם, ותשובתו מלמדת אותם על העלייה לארץ ועל התאקלמותם של עולים חדשים בראשית שנותיה של המדינה. הסיפור שואב את הקוראים למסע מרתק שתחילתו בעיראק הרחוקה וסופו בדוכן קטן ברמת גן.

נראה כי אותו סיפור משפחתי ואישי על סבא סביח אשר עלה מעיראק הוא בעצם סיפור אשר מאפיין את החברה הישראלית על כל גווניה. הוא מציג את התרבות הישראלית החדשה בה אין עוד כור היתוך, והמדינה היא מקום שבו כל אדם יכול לשמור על זהותו הייחודית ולהתגאות בה.

בתאריכים ה- 31.5.18 ו 21.6.18 יקיים בית אבי חי מפגשים ספרותיים-מוזיקליים מרתקים עם מחברת הספר תמי-שם טוב לשם קריאה משותפת ויוצאת דופן. הקריאה תלווה במוזיקה על ידי מוריאל הופמן ובהנחייתה של שרית זוסמן.

המפגשים מתאימים לילדים בגילאי 4-8.

מחיר: 20 ₪ | מבוגר מלווה: 10 ₪

טלפון של בית אבי חי: 02-6215300

לרכישת כרטיסים באתר בית אבי חי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר