כמה אהבה (צילום: דודו וינקור, צחי וזאנה, עמית חי כהן, זוהר רון, מאיר כהן)
כמה אהבה (צילום: דודו וינקור, צחי וזאנה, עמית חי כהן, זוהר רון, מאיר כהן)

כמה אהבה: מופע מחווה למאיר בנאי בבית אבי חי

לאור הצלחת המופע הקודם יקיים בית "אבי חי" פעם נוספת את מופע המחווה האהוב "כמה אהבה" לזכרו של מאיר בנאי, הזדמנות ליהנות משיריו האהובים של בנאי אשר יבוצעו על ידי אנסמבל מיוחד ומגוון ואמנים אורחים מוכרים נוספים

פורסם בתאריך: 12.8.18 13:18

מאת: דשה אברמנקו (תוכן מקודם)

לאור ההצלחה של "כמה אהבה", בית אבי חי יעלה שוב את המופע הייחודי והמרגש במסגרתו ישתתפו שלל אמנים אשר יבצעו את שיריו המוכרים, המרגשים, והאהובים של אחד הזמרים האהובים של המדינה בכל הזמנים – מאיר בנאי, מהיוצרים החשובים והמקוריים במוזיקה הישראלית בארבעת העשורים האחרונים.

מאיר בנאי ז"ל הלך לעולמו לפני כמעט שנה, אך שיריו לנצח יהוו חלק מתרבות המוזיקה הישראלית וימשיכו להשפיע על אנשים רבים לעוד שנים ארוכות. בנאי הוציא אי שם בשנות ה-80, במימון עצמי, את אלבומו הראשון אשר כלל את השירים "אל המנוחה" ו"אביתר". עם זאת, הפריצה הגדולה קרתה רק לאחר צאת אלבומו השני "גשם" – אשר הכיל את השירים האהובים והמוכרים "אצלך בעולם" ואת שיר הנושא של האלבום, "גשם", אשר הפך ללהיט. בשנות ה- 90 הוציא את אלבומו הרביעי "הצבעים משתנים" וזכה עם אלבומו "וביניהם" באלבום פלטינה בזכות מכירת 40 אלף עותקים. במאה ה- 21, לאחר שהספיק להוציא עוד שלל להיטים אשר עיצבו את חייהם של ישראלים רבים, הוציא בנאי את האלבום "לב סדוק" וכן את האלבום המצליח "כמה אהבה". בשנת 2011 יצא אלבומו האחרון, אלבום הופעה כפול בשם "כמו אגם רגוע".  את רוב שיריו כתב והלחין בנאי בעצמו, מה שאולי יכול להסביר את ההשפעה העצומה שהייתה ליצירותיו על בני דורו ועל כך שהצליח לחדור אל לבבותיהם של אנשים רבים.

מופע המחווה המרגש יתקיים בערב יום שלישי, ה- 14.8.2018 על ידי אנסמבל ייחודי שהורכב במיוחד עבור מופע זה ומשלב כלי נגינה מערביים לצד כלים אתניים ומסורתיים, אשר יאפשרו לגעת במנעד המוסיקלי העשיר שאפיין את יצירתו של בנאי. חברי האנסמבל והזמרים האורחים יבצעו את שיריו של בנאי משלל התקופות – החל משנות השמונים וכלה באלבום הפיוטים "שמע קולי" שיצא בשנת 2007. כמו כן, במופע יתארחו האמנים האהובים שי צברי, שגיב כהן, עין חביב ונטע אלקיים.

המופע ילוווה על ידי הנגנים: עדי רנרט שתנגן על פסנתר, שראל הכהן- קאנון, איל תלמודי- סקסופון, קלרינט, יניב רבה- עוד, ראלי מרגלית- צ'לו, עוזי פיינרמן- גיטרה, רועי חן- תופים, גלעד אברו- גיטרה בס וקונטרובס. על העיבודים וההפקה המוזיקאלית אחראים יניב רבה ואיל תלמודי, על הייעוץ האומנותי חן מור.

יום שלישי | 14.8.18| ג' באלול | 20:30 | מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪

לרכישת כרטיסים למופע "כמה אהבה" באתר בית אבי חי

טלפון: 02-6215300

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר