שלום כיתה א' - פסטיבל האותיות של בית אבי חי
שלום כיתה א' - פסטיבל האותיות של בית אבי חי

שלום כיתה א': פסטיבל אותיות בבית אבי חי לתלמידים החדשים

בית אבי חי יקיים בשבוע הבא שלושה ימים של הפנינג ססגוני לילדים שעולים לכיתה א' ולבני משפחותיהם. בפסטיבל - שלום כיתה א' - יוכלו הילדים ליהנות ממגוון פעילויות יצירתיות ומהנות

פורסם בתאריך: 20.8.18 16:17

מאת: דשה אברמנקו (תוכן מקודם)

בימים שלישי עד חמישי בשבוע הבא, 30.8-28.8, יקיים בית אבי חי הפנינג ססגוני עבור התלמידים הירושלמים החדשים – הילדים שעולים עם פתיחת שנת הלימודים ב-2.9 לכיתה א' – ועבור בני משפחותיהם. מטרת הפסטיבל, שמתקיים כבר מספר שנים, היא להפיג את המתח שעלולים לחוש הילדים אשר עוברים למסגרת חדשה ולהראות להם את הצדדים המהנים והמרתקים שבלימודים.



הפסטיבל – שלום כיתה א' – יכלול מספר מתחמי משנה, בהם גם יריד פעילויות בחצר בית אבי חי. בכל אחד משלושת ימי הפסטיבל יתקיים יריד פעילויות בחצר מוסד התרבות, כשבין השאר יוכלו הילדים ליהנות מקישוט ומכתיבה על עוגיות בצורת אותיות, סדנת תנועה, ציור בגירים על לוח "של פעם", פינת קריאה, אותיות באיפור פנים, מופע מוזיקאלי של רביעיית מיתר – תזמורת הרחוב הירושלמית ועוד. בנוסף, תתקיים פעילות מיוחדת ומרגשת במסגרתה ההורים יוכלו לראיין את הילדים בנוגע לציפיות מהשנה החדשה, להכניס את הראיון הכתוב לקפסולת זמן, שאותה הם יפתחו ביחד על הילדים בסוף שנת הלימודים.

פסטיבל "שלום כיתה א'" של בית אבי חי (צילום: דנה בר סימן טוב)

במקביל, יתקיימו במהלך ימי הפסטיבל מופעי סיפור, שבהם ייפגשו הילדים עם סופרים ועם ספרים. במסגרת זו יתקיים בכל יום מפגש עם סופר ילדים אחר, כאשר המפגשים ישלבו קריאה לא שגרתית בסיפורים מרתקים, מוזיקה ופעילות מהנות. המפגשים יתקיימו בהנחייתה של שרית זוסמן וילוו מוזיקלית על ידי הפסנתרן מוריאל הופמן.

מפגש סופרים עם רוביק רוזנטל במסגרת פסטיבל "שלום כיתה א'" של בית אבי חי (צילום: דנה בר סימן טוב)

ביום שלישי, 28.8, יתקיים מפגש עם הסופר רוביק רוזנטל על הספר "חנות המילים של נעם".
ביום רביעי, 29.8, יתקיים מפגש עם הסופר ג'קי לוי, על הספר "אותיות מתוקות".
ביום חמישי, 30.8, יתקיים מפגש עם הסופרת רינת הופר על הספר "מישו".

וזה עדיין לא הכל. במסגרת הפסטיבל יתקיים מופע הליצנות 'ברוכים הבאים לכיתה א", שהוא למעשה שיעור מצחיק עם מורים מבולבלים. השיעורים יועברו על ידי ליצנים במטרה להפיג את המתח והחששות סביב השתתפות בשיעורים הראשונים. השיעורים יועברו על ידי הבמאי והליצן ינון שאזו והליצנים רפאל שחר ואורית מרוד. שיעורי הליצנות יתקיימו בכל אחד מימי הפסטיבל פעמיים, מופע ראשון בשעה 16:45 ומופע שני בשעה 17:45. (אורך המופע כ-35 דקות).

מופע ליצנות במסגרת פסטיבל "שלום כיתה א'" של בית אבי חי (צילום: דנה בר סימן טוב)

בנוסף, תתקיים במסגרת הפסטיבל סדנה להכנת ציוד לבית הספר. בסדנה, שתהיה משותפת להורים ולילדים, יתפרו המשתתפים קלמרים, יקשטו עפרונות ועוד. אורך הסדנאות הוא כ-45 דקות, כאשר בכל יום מימי הפסטיבל יתקיימו שלוש סדנאות – בשעות 16:30, 17:30 ו-18:30.

שלום כיתה א' – פסטיבל אותיות בבית אבי חי. שלישי עד חמישי, 30.8-28.8, 19:30-16:30. בית אבי חי. 30 שקלים לילד, מבוגר מלווה ללא תשלום. הכניסה כוללת כניסה ליריד ופעילות לבחירה.

לרכישת כרטיסים: https://www.bac.org.il/calendar
לאתר בית אבי חי: http://www.bac.org.il/
טל': 02-6215300.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר