סיפורים במונו בית אבי חי (צילום: שלומי פינטו)
סיפורים במונו בית אבי חי (צילום: שלומי פינטו)

יואב קוטנר מארח את בועז שרעבי: מפגש אינטימי בבית אבי חי

בית אבי חי ממשיך את העונה הרביעית של סדרת המפגשים האהובה והמצליחה "סיפורים במונו", במהלכם מארח יואב קוטנר אמנים שונים. הפעם יתארח הזמר, הפזמונאי והמלחין הישראלי בועז שרעבי

פורסם בתאריך: 8.10.18 13:10

מאת: דשה אברמנקו (תוכן מקודם)

בית אבי חי ממשיך את העונה הרביעית של סדרת המפגשים האהובה והמצליחה "סיפורים במונו", בה מארח איש המוזיקה המיתולוגי יואב קוטנר אמנים שונים לשיחה אישית, המלווה במופע מוזיקאלי אינטימי ובשאלות מהקהל. המופעים בירושלים עוסקים העונה בקשר שבין האמן למעגל הקרוב שלו, לשורשיו ולתהליך היצירה.

יואב קוטנר הוא אישיות בולטת בנוף תרבות המוזיקה הישראלית – עורך מוזיקלי, שדרן רדיו, מבקר מוזיקה בעיתונות ובטלוויזיה ומנחה ערבי מוזיקה מרתקים. קוטנר השתתף בתוכניות טלוויזיה רבות: הנחה את פינת המוזיקה בתוכנית "זהו זה", יצר את הסדרה התיעודית "סוף עונת התפוזים-סיפורו של הרוק הישראלי", ערך והנחה שתי תוכניות מוזיקאליות בערוץ 24 והשתתף בעוד פרויקטים טלוויזיוניים מוזיקאליים רבים. מלבד זאת, הוא לקח חלק בכמה שירים והרכבים מוזיקאליים ועבד בין היתר גם עם מאיר אריאל והיה חבר בלהקת "קאריזמא". במסגרת סדרת האירועים "סיפורים במונו" בבית אבי חי, אירח קוטנר אמנים בולטים במוזיקה הישראלית כמו ארקדי דוכין, ירדנה ארזי, מירה עווד, עמיר לב, אמיר דדון ועוד. מפגשים אלו מאפשרים לקהל אפשרות יוצאת דופן להשתתף במפגשים אינטימיים ויחודיים, במסגרתם מצליח קוטנר לחשוף צדדים חדשים ומרתקים של האמנים המובילים בעולם המוזיקה הישראלית.

הפעם, בית אבי חי מזמין אתכם למפגש מיוחד ומרתק עם הזמר, הפזמונאי והמלחין בועז שרעבי. במסגרת המפגש, שיערך ביום שלישי, ה- 16.10.18 בשעה 21:00, יארח קוטנר לשיחה אישית את  שרעבי, שאחראי על כמה מהיצירות הבולטות במוזיקה הישראלית וביניהן "אם את עדיין אוהבת אותי", "פמלה", "לתת" ועוד. המשתתפים במפגש ייהנו מהזדמנות יוצאת דופן לשאול שאלות ולקבל תשובות באווירה אינטימית ונינוחה, להאזין לשיחה המרתקת ולהינות ממופע מוזיקאלי יוצא דופן וחד פעמי. אורח מיוחד נוסף אשר ישתתף בערב זה הוא העיתונאי והמוזיקאי עמוס מרוז, אשר החל את הקריירה המוזיקלית שלו בתור מתופף בגיל צעיר.

יום שלישי 16.10.18 בשעה 21:00

מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪

לרכישת כרטיסים באתר בית אבי חי

טלפון: 02-6215300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר