פרשה ירושלמית בבית אבי חי
פרשה ירושלמית בבית אבי חי

סדרת מפגשים בבית אבי חי עם המועמדים לראשות העיר

"פרשה ירושלמית" - מפגשים בבית אבי חי עם המועמדים לראשות עיריית ירושלים שידונו בפרשת השבוע, בבחירות, בעתיד ירושלים ובנושאים שביניהם. את המפגשים ינחו יועצת התקשורת ורד ליון-ירושלמי והעיתונאי יאיר שרקי בימי שני וחמישי במהלך חודש אוקטובר

פורסם בתאריך: 8.10.18 15:16

מאת: דשה אברמנקו (תוכן מקודם)

לקראת הבחירות לראשות העיר, בית אבי חי יקיים מפגשים מרתקים עם המועמדים לראשות העיר, בהם ידברו על פרשת השבוע והקשר שלה לעתידה של ירושלים.

הבחירות המוניציפליות בישראל יתקיימו בתאריך ה- 30 לאוקטובר 2018, כאשר יעמדו לבחירה מועצות העירייה, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וראשיהן. לקראת הבחירות בירושלים, בית אבי חי מזמין את הקהל הרחב להיפגש  עם המועמדים לראשות העיר ולגלות מהו, לדעתם, הקשר בין פרשת השבוע לבין הבחירות שיתקיימו בעיר.

במהלך המפגשים, בימי חמישי ושני, ישוחחו מנחי האירוע – יועצת התקשורת ורד ליון-ירושלמי והעיתונאי יאיר שרקי (חברת החדשות) – עם המועמדים על נושאים שונים בפרשת השבוע ועל הקשר בין הפרשה לתפיסת עולמם בנושאים חברתיים, פוליטיים וערכיים ובעיקר על עמדותיהם בסוגיות מרכזיות איתן מתמודדת ירושלים: יחסי חילונים דתיים, הגירה שלילית, סוגיות של תכנון ובנייה, תחבורה ציבורית וניקיון העיר, נושאי חינוך ותרבות ועוד.

בכל מפגש יתארח מועמד אחר וידבר על הפרשה של אותו השבוע. זוהי הזדמנות מיוחדת ויוצאת דופן לשמוע פנים אל פנים את דברי המועמדים ולקבל תמונה רחבה יותר על מחשבותיהם לגבי עתידה של העיר.

חמישי |  ב' בחשוון | 11.10 | 21:00 – משה ליאון

במפגש הראשון יארח בית אבי חי את המועמד לראשות העיר משה ליאון, סביב פרשת 'נח' שעוסקת במבול, בהיווצרות שושלות הלאומים באזור ובסיפור מגדל בבל. הפרשה גם עוסקת בציוויים מוסריים, בטבע האדם ובחטא היוהרה ועל כל אלו ונושאים נוספים ידובר במפגש. ליאון הוא חבר מועצת עיריית ירושלים, כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה וכיו"ר רכבת ישראל ועסק בראיית חשבון. השנה, הכריז על מועמדותו לראשות העירייה עם הסיעה "ירושלים שלנו".

חמישי | ט' בחשוון | 18.10 | 21:00 – עופר ברקוביץ

במפגש השלישי, יארח בית אבי חי את המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ ובו ידובר על פרשת 'לך לך', העוסקת בהגעתו של אברהם לארץ, בברית בין הבתרים וציווי ברית המילה וגם בסוגיות מורכבות כמו פדיון שבויים, גירושם של הגר וישמעאל למדבר והיחס לזר ולגר. ברקוביץ הוא חבר מועצת העיר ירושלים ויו"ר סיעת "התעוררות", לשעבר סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיקי התרבות, הפיתוח הכלכלי ומרכז העיר.

שני | י"ג בחשוון | 22.10 | 21:00 – יוסי דייטש

חמישי | ט"ז בחשוון | 25.10 | 21:00 – זאב אלקין

המפגשים הבאים יתקיימו עם יוסי דייטש ובאותו השבוע יתקיים מפגש גם עם זאב אלקין. שני האישים ישוחחו על פרשת 'וירא' שבמרכזה שניים מהסיפורים הדרמטיים ביותר במקרא: חורבן עיר החטאים סדום ועקדת יצחק. שני הנושאים האלו עוסקים בכמה מסוגיות המוסר, הצדק והמשפט המרכזיות ביותר בתנ"ך והמועמדים יתייחסו גם לנושאים המשתמעים מהפרשה.

דייטש הוא דגן ראש העיר, מחזיק בתיק דיור חרדי ומשמש כמשנה למחזיק תיק תכנון ובנייה, מתמודד לראשות העיר מטעם "אגודת ישראל". אלקין הוא השר להגנת הסביבה, לירושלים ולמורשת, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני וחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד. כיום, מתמודד לראשות העיר מטעם סיעת "ירושלים תצליח" אשר הקים ראש העירייה היוצא ניר ברקת.

הכניסה ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי. ניתן להזמין כרטיסים מראש באתר.

להזמנת כרטיסים באתר בית אבי חי

טלפון: 02-6215300

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר