סיפורים במונו - דני סנדרסון (צילום: ורדי כהנא)
סיפורים במונו - דני סנדרסון (צילום: ורדי כהנא)

המוזיקאי והיוצר דני סנדרסון מגיע לירושלים

יואב קוטנר מארח את המוזיקאי והיוצר דני סנדרסון בסדרת "סיפורים במונו" בבית אבי חי – על השירים והסיפורים שמאחורי השירים

פורסם בתאריך: 1.11.18 17:49

מאת: מחלקה מסחרית (תוכן שיווקי)

במסגרת סדרת המפגשים "סיפורים במונו" שעורך איש המוזיקה יואב קוטנר בבית אבי חי, יתארח ביום שלישי 6.11.18 הזמר והיוצר דני סנדרסון שיגיע לשיחה ולמופע אינטימי וייחודי מסוגו המאפשר גם שאלות מהקהל לקראת סיום המופע.

"סיפורים במונו" הינה סדרה בה מתארחים יוצרים מרכזיים מעולם המוזיקה המקומי במתכונת של "שירים וסיפורים" – שיחה עם הקהל, סשן שאלות ותשובות וביצועים מיוחדים של מבחר שירים והסיפורים שמאחוריהם וכן הסבר על תהליך היצירה של אותם שירים.

דני סנדרסון הוא גיטריסט, זמר, מוזיקאי ויוצר פורה שאף זכה פרס אקו"ם. סנדרסון נחשב לאחד מאבות הרוק הישראלי ובעבר היה חבר בין היתר בהרכבים כוורת, גזוז ודודה. הוא נולד בכפר בלום וגדל בחיפה, סביון וניו יורק. במהלך ילדותו למד לנגן בגיטרה ובבנג'ו והושפע מזרמים מוזיקליים שונים. במשך שנות שהותו בניו יורק נחשף סנדרסון למוזיקה אמריקאית בכלל ולזרמי הבלוז והרוק אנד רול בפרט.

כידוע, בסוף שנת 1972 היה סנדרסון ממקימי להקת כוורת, הנחשבת ללהקת הרוק הישראלית המצליחה ביותר. לאחר פירוקה של כוורת ב-1976 כתב סנדרסון ספר ראשון בשם "נחירה פומבית". בשנת 1978 הוא הפיק מוזיקלית את תקליט המופע של יהונתן גפן, "שיחות סלון" ובאותה שנה הקים סנדרסון יחד עם גידי גוב את להקת "גזוז", שפעלה בהצלחה עד לשנת 1979. לאחר שלהקה זו התפרקה הקים את להקת "דודה", שזכתה לפחות הצלחה מקודמתה והיא התפרקה לאחר כשנה.

בנובמבר 2009 הוציא סנדרסון אלבום סולו שמיני בשם "לא יפריד דבר" ומאז הוא מרבה להופיע ברחבי הארץ לבד ובהרכבים שונים כמו בסיבוב הופעות האיחוד המוצלח מאוד של להקת כוורת בשנת  2013. .

לאחרונה הוציא סנדרסון את האלבום ״מכאן הדרך״, אלבומו הראשון מזה 7 שנים. בניגוד לאלבומים הקודמים, שירי האלבום הזה מציגים פן יותר אישי ופרטי של סנדרסון ופחות שירים הומוריסטיים ועלילתיים.

הסדרה "סיפורים במונו" בבית אבי חי מעניקה הזדמנות מיוחדת עבור הקהל לשוחח, להכיר וללמוד מכלי ראשון על תהליך היצירה של המוסיקאים המשתתפים בסדרה.

"סיפורים במונו", עם דני סנדרסון יום שלישי, כח' בחשוון, 6/11, בשעה 21:00 בבית אבי חי.  

מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪ . פרטים נוספים באתר בית אבי חי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר