בית אבי חי (צילום: אוריה תדמור)
בית אבי חי (צילום: אוריה תדמור)

מחפשים מופע ממש מיוחד? מוזמנים למופעי מקור מבית היוצר של בית אבי חי

שתי הופעות מוזיקאליות בהפקה מקורית של בית אבי חי יוצאות לדרך: "להקת A-WA מארחת את לירז צ'רכי" ו- "אוריאל הרמן מארח את אביב בכר ונטע אלקיים"

פורסם בתאריך: 11.11.18 20:56

מאת: דשה אברמנקו (תוכן שיווקי)

בחודש נובמבר יקיים בית אבי חי שתי הופעות מוזיקאליות בהפקה מקורית:  "להקת A-WA מארחת את לירז צ'רכי" ו- "אוריאל הרמן מארח את אביב בכר ונטע אלקיים". הרעיון העומד מאחורי ההפקות הוא הרצון להביא חוויה מוזיקאלית ייחודית עמוקה דרך מוזיקה יהודית וישראלית שתפתח את הנתיב אל התווים המיוחדים המרכיבים את המסורת ויורדים לשורשיה.

A-WA מארחת את לירז צ'רכי

חמישי | י"ד בכסלו | 22.11 | 21:30 |  פתיחת דלתות בשעה 21:00 |  מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪

מופע מקור מיוחד המשלב חומרים מקוריים, פיוטים ושירי שבת בהנחייתה של שפרה קורנפלד. WA-A הוא הרכב מוזיקלי בו חברות שלושת האחיות תאיר, לירון ותגל חיים. ההרכב, אשר החלת את דרכו כחלק מהמופע הבימתי של הבלקן ביט בוקס, יוצר ומבצע שירים תימניים מקוריים ושירים מסורתיים בעיבודים מודרניים במקצבי היפ-הופ ופופ אלקטרוניים. אלבום הבכורה של הלהקה "חביב גלבי" מבוסס על שירת נשות תימן שהועברה בעל פה מדור לדור במשך מאות שנים. במופע הנוכחי, ההרכב המצליח והייחודי ישתף פעולה עם הזמרת לירז צ'רכי אשר הוציאה את השירים "עוד צהריים", "הכל יהיה בסדר", "אל תסרגי לו סוודר" ושירים רבים נוספים. עם הזמן, החליטה צ'רכי לחזור אל שורשיה האיראנים וליצור ביצועים חדשים ועדכניים לשירים אירניים משנות השישים והשבעים, עליהם גדלה בבית הוריה. אין ספק שהמפגש המוזיקלי בין להקת WA-A היוצרת מוזיקה תימנית לבין צ'רכי היוצרת מוזיקה איראנית עדכנית הוא מרתק ויוצא דופן.

אוריאל הרמן מארח את אביב בכר ונטע אלקיים

חמישי | י"ט בטבת | 27.12 |  21:30 | פתיחת דלתות בשעה 21:00 | מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪

המופע מחבר בין שירה עברית, מוסיקת עולם, פיוטים ויצירה מקורית – בסימן רוח, גשם והתכנסות פנימית. אוריאל הרמן הוא מוזיקאי, פסנתרן ומלחין מוזיקת ג'אז-רוק. באלבומו הראשון "חצאי צבעים חצאי קולות" יצר לחנים חדשים לשיריה של רחל המשוררת, ואלבומו השני "AWAKE" הכיל יצירות אינסטרומנטליות מקוריות ועיבודים לשירי רוק ולחנים לשירים של יהודה עמיחי ותרצה אתר. במופע יארח את נטע אלקיים אשר כותבת שירים מקוריים במרוקאית ומביאה אל קדמת הבמה יצירות מצפון אפריקה, ואת אביב בכר, זמר, כותב ומלחין אשר הוציא את האלבום "מעט פשוט" יחד עם הדס קליימן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר