שלום חנוך בבית אבי חי (צילום: יח"צ)
שלום חנוך בבית אבי חי (צילום: יח"צ)

יואב קוטנר מארח את שלום חנוך בבית אבי חי

בית אבי חי ממשיך את העונה הרביעית של סדרת המפגשים האהובה והמצליחה "סיפורים במונו", במהלכם מארח יואב קוטנר אמנים שונים. הפעם, יתארח היוצר והזמר שלום חנוך

פורסם בתאריך: 16.12.18 15:40

מאת: דשה אברמנקו (תוכן שיווקי)

בית אבי חי ממשיך את העונה הרביעית של סדרת המפגשים האהובה והמצליחה "סיפורים במונו", בה מארח איש המוזיקה המיתולוגי יואב קוטנר אמנים שונים לשיחה אישית, מופע מוזיקלי אינטימי ושאלות מהקהל. מופעי העונה עוסקים בקשר שבין האמן למעגל הקרוב שלו, לשורשיו ולתהליך היצירה.

יואב קוטנר הוא אישיות בולטת בנוף המוזיקה הישראלית – עורך מוזיקלי, שדרן רדיו, מבקר מוזיקה בעיתונות ובטלוויזיה ומנחה ערבי מוזיקה מרתקים. קוטנר השתתף בתוכניות טלוויזיה רבות: הנחה את פינת המוזיקה בתוכנית "זהו זה", יצר את הסדרה התיעודית "סוף עונת התפוזים-סיפורו של הרוק הישראלי", ערך והנחה שתי תוכניות מוזיקליות בערוץ 24 והשתתף בעוד פרויקטים טלוויזיוניים רבים. מלבד זאת, הוא לקח חלק בכמה שירים והרכבים מוזיקליים, עבד בין היתר גם עם מאיר אריאל והיה חבר בלהקת "קאריזמא". במסגרת סדרת האירועים "סיפורים במונו" בבית אבי חי, אירח קוטנר אמנים בולטים במוזיקה הישראלית כמו ארקדי דוכין, ירדנה ארזי, דני סנדרסון ועוד. מפגשים אלו מאפשרים לקהל אפשרות יוצאת דופן לצפות בשיחה אינטימית וייחודית, במסגרתה מצליח קוטנר לחשוף צדדים חדשים ומרתקים של האמנים המובילים בעולם המוזיקה הישראלית.

הפעם, מארח קוטנר את הזמר האהוב שלום חנוך, אשר נחשב לאחד מראשוני היוצרים ברוק הישראלי. יצירותיו השפיעו רבות על המוזיקה הפופולרית בישראל ואין אדם אחד שאינו מכיר את השירים שלו. אלבומיו המוכרים ביותר, אשר זכו להצלחה רבה הם: "אדם בתוך עצמו", "חתונה לבנה", "מחכים למשיח", "על פני האדמה" ועוד רבים אחרים.

האירוע יתקיים ביום שלישי ה- 18.12 וישודר גם בשידור חי באתר של בית אבי חי. במהלך המפגש, ייהנו המשתתפים מהזדמנות יוצאת דופן לשמוע על הסיפורים המרתקים שמאחורי השירים של הזמר האוהב וליהנות ממופע מוזיקלי יוצא דופן באווירה אינטימית.

יום שלישי| 18.12.18| י' בטבת | 21:00 | מחיר: 60 ₪, סטודנטים: 30 ₪

לרכישת כרטיסים באתר בית אבי חי

טלפון: 02-6215300

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר