רביטל ויטלזון בבית אבי חי (צילום: אפרת אשל)
רביטל ויטלזון בבית אבי חי (צילום: אפרת אשל)

שיחות להורים עייפים עם רביטל ויטלזון יעקבס בבית אבי חי

רביטל ויטלזון יעקבס מגיעה לסדרת מפגשים מרתקים ומצחיקים בבית אבי חי. והפעם – מפגש בנושא קבלת החלטות

פורסם בתאריך: 4.1.19 15:58

מאת: דשה אברמנקו (תוכן שיווקי)

מתי בפעם האחרונה עצרתם לחשוב על ההחלטות שלכם? להסתכל על מה שמניע אתכם ובדקתם האם אתם בדרך למקום שבו אתם רוצים להיות? רביטל ויטלזון יעקבס – סטנדאפיסטית, כותבת, אושיית רשת עם כ- 55,800 עוקבים ואמא לחמישה ילדים מגיעה לסדרת מפגשים בבית אבי חי שנוגעים בכל הנושאים הקשורים לאמצע החיים, זוגיות, הורות, ילדים ומה שביניהם. המפגש הראשון, שיתקיים ביום שני ה- 14.1.19 יעסוק בקבלת החלטות ובו תארח רביטל את כרמי אור – יועצת כלכלית ומנהלת מיזמים להשכלה פיננסית ואת ד"ר אור – חן מאוניברסיטת חיפה, מומחית בתחום קבלת ההחלטות.

על פי ויטלזון, הרעיון לסדרת ההרצאות הגיע בעקבות הצורך לעצור ולעשות חושבים לפני יום הולדתה ה- 40. "אני מזמינה את כל ההורים העייפים, או בכלל חבר'ה באמצע החיים – לעצור לרגע ולהפסיק לשגרה לתת לדרוס אותנו או לנהל את החיים שלנו. בואו נעצור, נראה מה קורה ונשתלט על זה. במקום פשוט להגרר, להתחיל ולנהל את זה". ויטלזון ישבה וחשבה על מגוון נושאים המעסיקים אותה: "חיפשתי מי יהיה הפרטנר שיעזור לי לאתר את מיטב המומחים ומיד חשבתי על בית אביחי". כאמור, המפגש הראשון יעסוק בקבלת החלטות, נושא חשוב שמעסיק את כולנו. "בתחום קבלת ההחלטות אנחנו נדבר גם על דברים רציניים וגדולים כמו איך להתנהל כספית וגם בקבלת החלטות קטנות שקשורות בילדים, בבעל והחברים ואיך לנקות את הראש ולקבל את ההחלטה הכי מושכלת ונכונה. אנשים סביבי בטוחים שהם שקולים ורציונאליים, אבל אם לא עובדים הרבה בלנקות ולדייק את המח והנפש, כל ההחלטות שנקבל הן לחלוטין לא נקיות ממניעים נוספים".

המפגשים הבאים יעסקו במגוון נושאים חשובים: "אחרי המפגש הראשון יתקיימו מפגשים בנושאי בריאות, הורות, פסיכולוגיה, כלכלה ועוד. אני מרגישה שדרך דף הפייסבוק האישי שלי אני יכולה לבטא מחשבות של דור שלם של הורים מותשים וכעת, במסגרת המפגשים, אני אוכל לשאול בשבילם את השאלות שמעניינות אותם ולהביא את מיטב המומחים בכל תחום".

יום שני | 14.01.2019 | ח' בשבט | שני | 20:00

לרכישת כרטיסים באתר בית אבי חי

https://www.bac.org.il/calendar

טלפון: 02-6215300

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר