יוכי ברנדס (צילום: יוגב עמרני)
יוכי ברנדס (צילום: יוגב עמרני)

הסופרת יוכי ברנדס בבית אבי חי

אירוע בבית אבי חי עם הסופרת יוכי ברנדס במסגרת סדרת המפגשים החדשה "ספר. סופר. סיפור", על רב המכר האחרון שלה - "אדל" (יום ראשון, 13/1)

פורסם בתאריך: 9.2.19 17:20

מאת: מחלקה מסחרית (תוכן שיווקי)

בשבוע הבא ביום ראשון 13.1.19 תתחיל בבית אבי חי סדרת מפגשים חדשה הנקראת "ספר. סופר. סיפור." – מפגשים עם הסופרים המובילים בישראל ושיחה על תהליך הכתיבה והסיפורים שמאחורי הספרים שכתבו.

המפגש הראשון בסדרה יהיה עם הסופרת יוכי ברנדס על ספרה האחרון – "אדל" המגולל את סיפורו של הבעל שם טוב דרך עיניה של בתו, אדל.  עם ברנדס ישוחח ד"ר רועי הורן, חוקר חסידות ומחבר הספר "הבעל שם טוב – האיש שבא מן היער".

יוכי ברנדס נולדה בחיפה למשפחה חרדית והתחנכה בבתי הספר של רשת "בית יעקב". היא  בעלת תואר שני ביהדות ובנוסף לכתיבת ספריה העוסקים בדמויות מהתנ"ך, מהקבלה ומהחסידות, היא מרצה בנושאים הקשורים בספרות וביהדות במסגרות שונות.

הרומן החדש שלה מגולל את סיפורו של הבעל שם טוב דרך עיניה של בתו, אדל, שאישיותה כובשת ומסעירה לא פחות מאישיותו של אביה .יוכי ברנדס, שקנתה לה בספריה הקודמים מאות אלפי קוראים נלהבים, רתמה עצמה בספר הזה למשימה קשה במיוחד – פיענוח אישיותו המיוחדת ורבת הסתירות של הבעש"ט. למעשה, זו אחת הפעמים היחידות שבה מונגשת אישיותו של אבי תנועת החסידות באופן בהיר ופופולארי, כך שגם הקוראים שאינם בקיאים בנושא מבינים כיצד התפתחה תורת החסידות של הבעל שם טוב, שלב אחר שלב, מתוך קורות חייו, התלאות, העליות וההשפעה הרבה שהיתה לקרובים לו בכלל ולבתו אדל בפרט – שנכדה, מבתה פייגה, היה רבי נחמן מברסלב.

"אדל" נחשב לספרה החשוב והנועז ביותר של יוכי ברנדס והוא ממוקם מזה שבועות רבים ברשימת רבי המכר.

"ספר. סופר. סיפור." – מפגש עם יוכי ברנדס בבית אבי חי יתקיים ביום ראשון, ז' בשבט 13/1, בשעה 20:00.

הכניסה ללא תשלום, על בסיס מקום פנוי.

ניתן להזמין כרטיסים מראש בקופות בית אבי חי.

פרטים נוספים באתר בית אבי חי – www.bac.org.il

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר