האם החמישית (צילום: אוריאל הרמן)
האם החמישית (צילום: אוריאל הרמן)

מופע "האם החמישית" בבית אבי חי: עיבוד מודרני לסיפור המקראי של שרה והגר

לאור ההצלחה הרבה לה זכה המופע "האם החמישית", אשר מביא עיבוד מודרני לסיפור המקראי של שרה והגר, יקיים בית אבי חי מופע חוזר לכל מי שפספס או רוצה לצפות בו שוב  

פורסם בתאריך: 11.2.19 09:48

מאת: דשה אברמנקו (תוכן שיווקי)

מופע "האם החמישית" הוא פרויקט מרתק ומיוחד שנולד בבית אבי חי ומביא עיבוד מודרני לסיפור המקראי של שרה והגר. לאור הקהל הרב שהגיע למופע הקודם והפידבקים הטובים, יתקיים מופע חוזר ביום שלישי ה- 19.02.2019 אשר יאפשר לכל מי שפספס להגיע ולצפות בפרויקט הייחודי.

המופע הוא עיבוד מקורי לסיפור התנכ"י מספר בראשית של שרה והגר. שרה נתנה את הגר לאברהם לאשה לאחר שראתה כי היא עצמה אינה יכולה ללדת. על פי הפרשנות, שרה ציפתה כי הילד של השפחה יהפוך לשלה אך למעשה כשהגר הרתה היא זלזלה בשרה, כתגובה לכך שרה סיפרה על הדבר לאברהם. הוא אמר לה כי יכולה לעשות עם השפחה מה שתבחר והדבר הוביל לבריחתה של הגר. בעת בריחתה פוגשת הגר מלאך אשר מורה לה לחזור אל שרה ולקרוא לבנה ישמעאל. לאחר הולדת יצחק, הגר וישמעאל מגורשים וישמעאל כמעט מת מצמא, אך אלוהים מחליט להציל אותו. הסיפור המקראי טומן בחובו שלל סוגיות מרתקות אשר יוצגו במופע מזוויות חדשות, מרעננות ומפתיעות.

המופע בבית אבי חי כולל מונולוגים מקוריים ושירי משוררות מולחנים המגוללים בקסם ובעוצמה רבה את הסיפור התנכ"י מנקודת מבטן של האם הראשונה שרה ושפחתה הגר. המפגש בין השתיים, לבד על הבמה, מאלץ אותן לבחון את נשיותן, את מקומן בעולם ואת יחסן לחופש ומעמיד אותן בפני בחירות קשות שאת השלכותיהן אנו מרגישים עד ימנו. זוהי הזדמנות להביט בסיפור המקראי המוכר מזוויות חדשות ומפתיעות במופע מוזיקאלי באווירה חגיגית ומהנה.

  • כתיבה, בימוי וגיטרות: יונתן בלומנפלד
  • הפקה מוזיקלית, לחנים ופסנתר: אוריאל הרמן
  • טל (טולה) בן ארי בתפקיד שרה
  • יעל שטולמן – בתפקיד הגר
  • צ'לו וגיטרות: תום קליין
  • ליווי אמנותי: יעל טל
  • ייעוץ: ד״ר מאיר בוזגלו
  • צילום: רפאל שחרי

 יום שלישי 19.2.19 בשעה 21:00. מחיר: 50 ₪, סטודנטים: 30 ₪

 לרכישת כרטיסים באתר בית אבי חי

טלפון: 02-6215300

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר