עורכי דין צבאי בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין צבאי בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורך דין בתחום הצבאי בירושלים

עריקות והשתמטות, שימוש וסחר בסמים, פטור משירות, גניבה ועוד מגוון עבירות פליליות המתרחשות במהלך השירות הצבאי - לכל אלה נדרש ייעוץ משפטי מעורכי דין המתמחים בדין הצבאי. לפיכך, חשוב להתייעץ עם עורך דין צבאי בירושלים המתמחה בתחום שיוכל לייצג אתכם מול גורמי הצבא ובבית הדין הצבאי

פורסם בתאריך: 11.8.20 20:53

עורך דין משה בן יקר

עו"ד דין משה בן יקר, יוצא פרקליטות המדינה וחבר בוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין, הוא בעל ניסיון של 23 שנה בתחום המשפט הפלילי-הצבאי ומייצג בבתי הדין הצבאיים חיילים, חיילות, אנשי קבע ומילואים. הייצוג ניתן לאורך ההליך המשפטי בצבא בשלביו השונים: בדיקה, חקירה, ייעוץ, הכנה וליווי בחקירות משטרה צבאית חוקרת (מצ"ח), ייצוג בהליכי שימוע, הגשת בקשות לביטול כתב אישום בפני הפרקליט הצבאי הראשי, ייצוג בדיוני מעצר, דיוני הוכחות, ערר וערעור.

כמו כן, מייצג עו"ד בן יקר מועמדים לשירות ביטחון (מלש"ב) בטרם גיוסם לצה"ל. "המגמה ברשות המחוקקת היא להשוות בין הדין הפלילי האזרחי לבין הדין הפלילי הצבאי. קשת העבירות הפליליות המתבצעות באזרחות באות לידי ביטוי גם במהלך השירות הצבאי: עבירות מין, אלימות, סמים, רכוש, זיוף, מרמה, הונאה ועוד. ישנן עבירות המתבצעות בצבא בלבד כמו עבירות היעדר משירות (עריקה), עבירות מבצעיות וכן עבירות הוצאת נשק מצה"ל. הענישה הצבאית נוקשה ומחמירה יותר ביחס לעבירות סמים, בהשוואה לאזרחות", מסביר עו"ד בן יקר. בהיותו חבר בוועדת צבא וביטחון של לשכת עורכי הדין הדנה בהצעות חוק בנושאים צבאיים וביטחוניים, עו"ד בן יקר מעורה ובקיא במשפט הצבאי על כל רבדיו, ולקוחותיו זוכים לייצוג מקצועי לכל אורך ההליך המשפטי. עו"ד בן יקר מעניק ייעוץ מקצועי, אישי, נאמן ודיסקרטי במטרה לייצג בהצלחה את לקוחותיו, ולהעניק להם את האפשרות לחשב מסלול מחדש, לפתוח דף חדש בחיים, ולחזור לשגרת חיים נורמטיבית.

עו"ד משה בן יקר (צילום: יונתן רובינס)

עו"ד משה בן יקר (צילום: יונתן רובינס)

כדוגמה מבין מאות התיקים שייצג המשרד, משתף עו"ד בן יקר בתיק מתחום המשפט הצבאי שהגיע למשרדו: "באחד מביקוריי בבית כלא צבאי, פנה אליי בבקשה לייצוג חייל שנחשד באינוס. במהלך שיחות שקיימתי עימו תוך כדי ישיבתו בכלא הצבאי, הבנתי שהוא מתמודד עם תופעה חריגה, אך לא מאובחנת. התברר שלקב"ן הצבאי אין את הכלים המתאימים לאבחון ולכן לא עלה בידו להבין את מצבו של החייל. הפניתי את החייל לגורם מקצועי אזרחי, שקבע בחוות דעת משפטית כי מדובר בחייל שהינו על הרצף האוטיסטי. מרגע קבלת האבחון הקערה התהפכה על פיה והעונש שהושת עליו היה ברף הנמוך ביותר של העבירה, כל זאת בשל החשד שהתעורר אצלי והאבחון שנערך בעקבותיו".

המשרד מטפל בשחקני כדורגל המשחקים בליגת העל. לאחרונה טיפל המשרד בשחקן ליגת העל שאמור להתגייס לצבא ואינו שחקן נבחרת ישראל ועל כן אינו מוכר כ"שחקן מצטיין" על ידי ההתאחדות לכדורגל ואינו זכאי להקלות בשירות הצבאי. עו"ד בן יקר ניהל מגעים מול צה"ל והשיג לשחקן תנאים מועדפים המשלבים שירות צבאי עם אימונים בקבוצתו בארץ ובחו"ל.

משרד עוה"ד משה בן יקר הוא משרד בוטיק המעניק ייעוץ משפטי בכל העבירות הפליליות בתקופת השירות הצבאי: היעדר משירות, עבירות סמים, עבירות נשק, אלימות, מין, הטרדה מינית, עבירות מבצעיות, תעבורה- שבל"ר, שכרות ועוד.

תחומי ייצוג: 

משפט פלילי

משפט צבאי

שימוע

מחיקת רישום פלילי

חנינה

רישיון נשק

קריית המדע 3, הר חוצבים, ירושלים.
ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, תל אביב.

טלפון: 050-8616369

מייל: [email protected]

לאתר: http://www.mby-law.co.il/

לטוויטר של עו"ד משה בן יקר, לחצו כאן >>>

לדף הפייסבוק של עו"ד משה בן יקר, לחצו כאן >>>

מפת הגעה

ייצוג בכל רחבי הארץ.


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר