Alma K2. קרדיט: Alma K
Alma K2. קרדיט: Alma K

לגעת בלב הלקוח – גם מהמרחב הבטוח ביותר

חלק בלתי נפרד ממיתוג עסק הינו הצגת המוצרים והשירותים בצורה נוחה ואטרקטיבית. תמונות איכותיות ומקצועיות הן גורם משמעותי אשר יאפשרו לכל לקוח פוטנציאלי להרגיש את הדבר האמתי

פורסם בתאריך: 29.10.20 20:00

מה משותף לבעלי חנות פארם, משווק ציוד ספורט ומעצבת כלי בית? בעת האחרונה שלושתם הבינו את הפוטנציאל במסחר המקוון. החנות הווירטואלית שלהם מאפשרת להם להגיע לקהל לקוחות נרחב שאינו מוגבל מבחינה גאוגרפית. הללו, הצליחו לעשות מהלימון – לימונדה.

התקופה הכה מאתגרת הזאת הובילה למהלך שרבים מהם רצו לקדם זמן רב, פתיחת חנות וירטואלית. כעת, לאחר שהם נהנים מהיתרונות הגלומים בחנות מקוונת. עוד ועוד לקוחות מכל רחבי הארץ ואפילו העולם נהנים ממגוון המוצרים והשירותים שלהם באמצעות קנייה פשוטה ונגישה, גם מהאזור הבטוח ביותר – המרחב הביתי.

סוד ההצלחה של החברות הללו, ואם לדייק – של החנות הדיגיטלית שלהם, טמון לא רק באתר נגיש וממשק פשוט, אלא בתמונות מרהיבות ואיכותיות המעידות על טיב השירותים והמוצרים בחנות. מי שעומדים מאחורי הקלעים, או אם רצו – מאחורי המצלמה במקרים רבים – הם צלמי סטודיו VIPdesign, להם מגיעות התשבחות. "באופן טבעי, כשאנחנו מחפשים מוצר מסוים, בין אם זה אביזר אופנה או מחסן לחצר, ראשית נחפש אותו באינטרנט, גם אם אנחנו מתכוונים לקנות אותו בחנות. לכן, התמונה צריכה להעביר את התחושה של המוצר עצמו, כך שאוכל ממש להרגיש שראיתי "את הדבר האמתי", את התוצאה הזאת אנחנו נשיג באמצעות מקסימום אינפורמציה ויזואלית ודיוק מרבי בצבעים או טקסטורות שקיימות על המוצר" מסביר בעלי הסטודיו.

כבעלים של סטודיו בעל מוניטין בתחום הצילום המקצועי למוצרים בשני העשורים האחרונים, הוא אכן מכיר היטב את התמורות והשינויים שעבר עולם השיווק והפרסום, ומי שיעידו על כך הם לקוחות הסטודיו ששמחים להמליץ עליו בפה מלא. חן אדרי גוזי, מנהלת תפעול אתרי סחר ללין: "לצילומי מוצרי החברה, חיפשנו צלם עם עין מקצועית שידע כיצד להבליט את המוצר בצורה שתעורר רגש, ותעשה חשק להתנסות ולרכוש את המוצר. סטודיו VIPdesign עושה באופן קבוע ובמשך שנים עבודה מצוינת שהעידה על ידע מקצועי – מהעמדה נכונה של המוצר, זווית מחמיאה ותאורה טובה שהבליטה את היתרונות של המוצר והעבירה את התכונות ו"האופי" שלו, באופן כזה, מי שרואה את המוצר באתר החברה ממש יכול להרגיש שהוא ראה "את הדבר האמתי" או החלופה הקרובה והטובה ביותר, כל זאת מבלי לצאת מהבית".

הנוחות, הנגישות והאפשרות לרכישה בטוחה מסלון הבית, היום הם לא רק בגדר 'פינוק' אלא כורח המציאות. ובמציאות שכזאת, לקוחותיו יודעים שיש להם יתרון משמעותי על יתר המתחרים. בידול באמצעות ייצוג המוצרים והשירותים בצורה המקצועית ביותר המעניקה חווית לקוח מעולה, המשתקפת היטב הן בתגובות החיוביות והן בהגדלת נפח המכירות. לפיכך, אין זה פלא לראות בין לקוחות הסטודיו המעניק שירות לחברות קטנות, גדולות, עצמאים ואנשים פרטיים, גם חברות גדולות במשק כגון: ללין, נטאשה דנונה, דלתות פנדור, זר פור יו, פוקס הום, ריקושט, רשות שדות התעופה, ניופאן גורמה, כתר פלסטיק ורבים אחרים.

קרדיט: VIPdesign

קרדיט: VIPdesign

כלי שיווק אפקטיבי

את הידע, הניסיון והמומחיות שרכש הסטודיו ב-18 שנות קיומו הם מתרגמים להעברת רגש באמצעות תמונה, וזוהי – אמנות של ממש. "היוקרתיות והאיכות של המוצרים והשירותים מועברות באמצעות צילום מדויק ומקצועי של כל תמונה, אשר עוברת גם ריטוש ועיבוד גרפי מתקדם. במידת הצורך אנו מספקים גם שירותי צילום ועיבוד תמונות (פוטושופ) ברמה גבוהה לתמונות "חובבניות", ועיבוד גרפי ברמות הגבוהות ביותר לתמונות ותצלומים לצרכי פרסום ופנאי".

שמו הטוב של הסטודיו הולך לפניו ולא בכדי. לקוחותיו בהווה ובעבר מספרים על יחס אישי, זמינות ומקצועיות שאין דומה לה, הצילומים, כך הם מעידים, מקבלים תהודה גם ברמה הבינלאומית. "הוגנות ושקיפות ללא תחרות" נכתב על הסטודיו שחרט על דגלו את הערכים הללו, מה שמתבטא במחירים הוגנים התואמים את רמת השירות ומפורסמים באתר החברה. "כאשר הלקוח במרכז – השיח לאורך כל התהליך הינו חיובי, פשוט ונגיש, והצרכים שלו נענים בצורה הטובה ביותר" מסביר בעל הסטודיו בחיוך.

להרגיש, לחוות, לגעת

ההצלחה של הסטודיו טמונה בתחושת השליחות של העומד בראשו, "העולם התהפך בשנה האחרונה, תחת משבר הקורונה. מיליארדי אנשים בעולם הפסיקו לצאת מהבית והם רוכשים מרחוק. הם לא יכולים לגעת, למשש, להריח, לבדוק בעצמם את המוצר, לראות את הצבעים והמרקמים. את כל החושים האלו אני צריך להצליח להעביר להם כצלם בתמונת דו ממד. לכן אני מרגיש כצלם שיש לי תפקיד חשוב ואחריות, בימים אלו, ובכלל – להצליח להביא אל אותם קונים פוטנציאלים כמה שיותר מידע על המוצרים והשירותים בהם הם מעוניינים ולסייע ללקוחותיי להציג את המוצרים שלהם בצורה הטובה ביותר. בצורה זאת גם מתקבלת חווית משתמש מעולה, הקנייה הינה בטוחה ואיכותית והעסקים ממשיכים לספק מוצרים מעולים גם בתקופות סגר או חירום".

"בימים אלו, בהם גובר הצורך בערבות הדדית, מדהים לראות עסק שמשדר ערכים ואחריות חברתית" מספרים לקוחות החברה, "הבחירה בסטודיו מתבססת על מקצועיות ושירות מעולה אבל גם על העובדה שיש פה סטודיו עם אני מאמין שמעת לעת עושה עבודות פרו בונו לארגונים חברתיים וסביבתיים, או משתף בשקיפות שהוא מצלם מוצרים עבור חברות קוסמטיקה ואיפור שמצהירות שאינם מבצעות ניסויים בבעלי חיים".

השקיפות היא כאמור ערך עליון בסטודיו, לא רק כלפי לקוחות הסטודיו אלא גם כלפיכם – כצרכנים הרוכשים מוצרים אונליין בלי לגעת בהם או לראות אותם במציאות. "המטרה היא למקסם את הנראות של המוצר אבל גם לשמור על אמינות גבוהה. כלומר- הצילום היוקרתי יהיה תואם את רמת המחיר של המוצר, ולהיפך. אנשים רוצים לדעת שהמוצר שהם מקבלים ליד נראה בדיוק כמו שהם ראו באינטרנט. בצבעים, באיכות ובנראות הכוללת. לכן אחת התגובות שאני הכי שמח לקבל זה שיש מתאם גבוה בביקורות מוצרים בין תיאור המוצר ובין המוצר שמתקבל בפועל, מינימום מפח נפש, החזרות וביקורות. כך אני יודע שאנחנו עושים את זה נכון וכולם יוצאים נשכרים מעסקה מסוג זה".

דלתות פנדור. קרדיט: VIPdesign

דלתות פנדור. קרדיט: VIPdesign

מעטפת שירותי צילום

מעבר לכישרון להעברת תחושות, מרקמים, צבעים ואיכויות בתמונות סטילס מדויקות, סטודיו VIPdesign מציעים את המקום להשכרה על בסיס יומי/שעתי לצילומי אופנה, פורטרטים, צילומי מוצרים, צילומי מזון וצילום סרטוני וידאו מכל סוג. הסטודיו מספק רקע ירוק (גרין סקרין) או רקע לבן ענק של 5 מטר על 6 מטר. בנוסף ישנו מתקן רקעים עם רקעי נייר באורך 2.7 מטר בצבעים שונים, הסטודיו מגיע עם תאורת פלאשים או תאורת קינו לצילום וידאו. ניתן גם לשכור מצלמות, עדשות, ציוד סאונד וטלפרומפטר. בנוסף, הסטודיו מספק שירותי עריכת תמונות לצלמים מקצועיים אחרים.

טלפון: 054.3344770

אימייל: [email protected]

לאתר החברה >>

לעמוד הפייסבוק >> 

לפרטים נוספים על צילום מוצרים >>

לפרטים נוספים על עריכת תמונות >>

לפרטים נוספים על אולפן להשכרה >>


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר