אוריאן כהן עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים (צילום: פרטי)
אוריאן כהן עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים (צילום: פרטי)

אוריאן כהן – עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים

המקום שלך לבריאות וטיפוח הציפורניים: אוריאן כהן - עיצוב ושיקום ציפורניים, מומחית בהבראה וחיזוק הציפורניים בשיטה מיוחדת שהופכת את כף היד שלך לנקייה, מסודרת ומטופחת. כל זאת בעזרת שימוש בחומרים איכותיים המזינים ומחזקים אותן מהשורש 

פורסם בתאריך: 31.7.20 08:26

אם את סובלת מציפורניים פגומות ושבורות, אם את מתביישת במראה שלהן ומסתירה את כף היד – הגיע הזמן להושיט את כפות הידיים בביטחון ולהתחיל להתרגל לקבל מחמאות על הצבעים, הטקסטורות והמראה הנקי והמסודר של הציפורניים שלך מכל עבר.  

אוריאן כהן בעלת מכון קוסמטיקה לעיצוב ושיקום ציפורניים כבר מילדות נמשכה לתחום הטיפוח והיופי. האהבה שלה לתחום המשיכה לבעור והיא החליטה להתמקצע באופן מקצועי ולמדה התחום שיקום ציפורניים, בנייה וטיפוח בבתי הספר המובילים בתחום: במכללת ביו סקאלפצ'ר ובפרונייל שבירושלים. "האסתטיקה של הציפורניים היא כמו המראה של הנפש" אומרת אוריאן, "כפות הידיים שלנו חשופות לעומת כפות הרגליים שאפשר להסתיר ולנעול נעליים סגורות. במקרה של הידיים אי אפשר להסתיר אותן והרבה פעמים מגיעות אלי נשים שהסתובבו שנים בתחושת מועקה וחוסר ביטחון בגלל שהציפורניים היו פגומות, שבורות, צהובות, או עם פטריות ולא מטופחות. המטרה שלי היא להחזיר לאותן נשים את הביטחון המלא שלהן בעצמן. אין דבר משמח יותר מאשר נשים שיוצאות מהמכון שלי כשהביטחון חוזר אליהן ופתאום הן אפילו מתגאות ולא מתביישות ללחוץ ידיים או להושיט את היד. אני פשוט רואה בזה סוג של שליחות גדולה" משתפת אוריאן.

להרגיש ביטחון בכף היד, אוריאן כהן עיצוב וטיפוח ציפורניים (צילום: פרטי)

להרגיש ביטחון בכף היד, אוריאן כהן עיצוב וטיפוח ציפורניים (צילום: פרטי)

"יש מדע שלם שמסתתר מאחורי הציפורניים, הסקרנות שלי והשאיפה שלי להיות הכי טובה בתחום דוחפת אותי כל הזמן ללמוד עוד ועוד דברים חדשים, להתנסות בתכשירים הכי טובים בתחום, וכל זה על מנת לא רק לכסות את הציפורניים ולקשט אותן בלק ג'ל או בבניית אקריל, המטרה שלי היא לעבוד עם ציפורניים בריאות, לשקם אותן מבפנים ואז להתחיל לטפח ולשמור עליהן וכל זאת על ידי שימוש בחומרים סטריליים ואיכותיים ביותר" היא מסכמת.

אוריאן כהן - עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים (צילום: אלון יהודה)

אוריאן כהן – עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים (צילום: אלון יהודה)

משיקום וחיזוק הציפורניים לאמנות וקישוטים מרהיבים – המחמאות בדרך אליך!

אוריאן שבונה את שמה כמומחית הציפורניים מקבלת נשים ונערות מכל חלקי העיר, חלקן מגיעות אחרי שהציפורניים שלהן עברו משבר מטיפולים קודמים, כסיסת ציפורניים או ציפורניים חלשות. בעזרת הידע המקצועי שלה והניסיון בתחום אוריאן מתחילה בסדרת שיקום, חיזוק וטיפוח הציפורניים. כמו כן, למכון מגיעות גם נשים שרוצות ליהנות מהאומנות ומהיכולת של אוריאן לקשט את הציפורניים ולהתאים אותן לכל אירוע או סתם ליומיום. אוריאן משתמשת בשיבוץ אבנים, קישוטים ועיטורים מיוחדים שמעניקים מראה זוהר, רענן וצעיר לכפות הידיים. בנוסף, המבחר של הצבעים רחב ובעזרת הניסיון של אוריאן היא מתאימה את הצבע לעונות השנה, ולגוון העור וכל זאת בשביל ליצור מראה הרמוני לאישיות שלך ולטרנדים הבולטים בשוק.

אוריאן כהן עיצוב ושיקום ציפורניים בירושלים (צילום: פרטי)

אומנות וקישוטים מרהיבים, אוריאן כהן (צילום: פרטי)

"מגיעות אלי לקוחות שמצד אחד רוצות לשקם את הציפורניים, יחד עם זאת יש גם לקוחות שפשוט רוצות לטפח אותן והן יודעות שאצלי הטיפוח מגיע יחד עם השמירה על הציפורניים בשימוש עם החומרים הטובים ביותר בשוק המאושרים על ידי משרד הבריאות. אני פועלת בכמה שיטות, יש שיטה של בנייה בג'ל שמתיישבת על הציפורן ולא פוגעת בחוזק שלהן וזה נועד בעיקר לנשים שהן רגישות לאקריל. השיטה נוספת היא בעזרת אקריל שמתאימה בעיקר למי שכוססת ציפורניים, בעזרת החומר אני עוזרת לציפורן לצמוח בצורה בריאה וחזקה. בנוסף אני משתמשת בחומרים שמונעים פטריות, יש נשים שמגיעות עם פטריות מתחת לבנייה או ירקת ולכן אני עובדת עם חומרים שמונעים את הפטרייה ומבטיחים שמירה והיגיינה לטווח ארוך".

שיקום וטיפוח ציפורניים, אוריאן כהן (צילום: פרטי)

שיקום וטיפוח ציפורניים, אוריאן כהן (צילום: פרטי)

את יכולה לספר על מקרה ספציפי של לקוחה?
"הגיעה אלי לקוחה שלמען האמת הייתה כבר מיואשת אחרי אינסוף טיפולים והבטחות. במשך שנים היא עשתה בניית ציפורניים ולאט לאט מתחת לציפורניים התחילה סוג של ירקת, או פטרייה. התחלתי בסדרה של טיפולים, עבדנו עם חומרים עדינים שמחזקים את הציפורן, ורק כשראיתי שהציפורניים מתחילות לחזור לעצמן ולהתחזק התחלנו בבנייה ובתשומת לב למראה האסתטי שלהן. אני תמיד אומרת ללקוחות שלי, העיקר זה לא לכסות את הציפורניים ולקשט אותן, זה משהו שכל אחת יכולה. מבחינתי העיקר זה לשמור על הבריאות שלהן ולדעת שהן בריאות מהשורש שלהן ואז להתחיל בעבודת האומנות".

אם את רוצה ליהנות מציפורניים בריאות, מטופחות ויפות גם מבפנים את מוזמנת להזמין תור ולהתייעץ עם אוריאן כהן- עיצוב ושיקום ציפורניים" ולדעת שהיופי שלך מתחיל מבפנים.

להתייעצות וקביעת תור התקשרו עכשיו >>>

055-2288992 אוריאן

050-5065656 עדן

כתובת: ברעם אריה 4 (שכונת פת, צמוד לבית הספר הדו לשוני)

לפייסבוק ולעבודות נוספות של אוריאן כהן לחצו כאן >>>>


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר