מאיה צח קוסמטיקה בירושלים (צילום: פרטי)
מאיה צח קוסמטיקה בירושלים (צילום: פרטי)

מאיה צח קוסמטיקה: דור שלישי של קוסמטיקאיות מקצועיות  

היא בעלת ניסיון של 30 שנה בתחום מקצועות היופי והטיפוח, מומחית לטקסטורת העור, דור שלישי לקוסמטיקאיות מובחרות ומקצועיות ומייצגת מורשת גדולה של קוסמטיקאיות שגדלו לתוך המקצוע והנחילו את אהבתן לתחום לדורות הבאים. מאיה צח רואה במקצוע דרך חיים ומנהלת מכון קוסמטיקה מוכר ומוביל בירושלים, חברה בארגון הקוסמטיקאיות ובארגון מיקרופגמינטציה ומלאת סיפוק מהאושר שהיא גורמת ללקוחות

פורסם בתאריך: 28.4.21 09:56

"סבתא ואמא שלי היו קוסמטיקאיות מוכרות מאוד, אצלנו עולם הקוסמטיקה זו דרך חיים, גדלנו לתוך המקצוע וזה מגיע מהבילד אין שלנו וזה הרבה יותר מדרך מכובדת להתפרנס", משתפת מאיה צח בעלת מכון קוסמטיקה מוכר ומוביל בירושלים, חברה בארגון הקוסמטיקאיות ובארגון מיקרופגמינטציה ולוקחת חלק פעיל בהרצאות, סדנאות והעשרה בתחום הקוסמטיקה והיופי. מאיה צח היא קוסמטיקאית בעלת ניסיון של 30 שנה בתחום מקצועות היופי והטיפוח ומומחית לטקסטורת העור, דור שלישי לקוסמטיקאיות מובחרות ומקצועיות שמעבירות את המורשת שלהן אחת לשנייה, ומייצגת מורשת גדולה של קוסמטיקאיות שגדלו לתוך המקצוע והנחילו את אהבתן לתחום לדורות הבאים.

בלב שכונת רמת דניה בקליניקת בוטיק, אסתטית ושלווה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולים מאשת מקצוע וותיקה, מקצועית שלומדת ומעמיקה בתחום כל הזמן, ומשלבת בין העולם הישן לעולם הטכנולוגי והמתקדם ביותר. מאיה צח קוסמטיקאית מומחית לעור הפנים, טקסטורת העור, אקנה, קמטים, מיצוק העור, אדמומיות, עור יבש, הבהרה העור ועוד, משלבת בין תכשירי הטיפול המתקדמים והמקצועיים ביותר לבין השיטות המסורתיות ומביאה תוצאות מרחיקות לכת לנשים, נערות וגברים המעוניינים בעור פנים בריא, זוהר ומלא חיים.

"לא מעט לקוחות פונים אלי בטלפון ומבקשים לרכוש את אחד מתכשירי הטיפול בהם אני משתמשת, אני תמיד עונה את אותה התשובה, אני לא מוכרת שום תכשיר ללא מעקב מצידי ומבלי לראות את הלקוחה ולבחון את עור הפנים שלה" מציינת מאיה. "מבחינתי מקצועיות ואמינות זה שם המשחק במקצוע שלנו, ואם לקוחה רוצה לקבל תוצאות היא צריכה להתמסר לתהליך יחד איתי".

מאיה צח קוסמטיקה בירושלים (צילום: פרטי)

מאיה צח קוסמטיקה בירושלים (צילום: פרטי)

טיפולי פנים, מיצוק העור, אנטי-אייג'ינג, עם המכשירים המתקדמים ביותר >>>

טיפול אקנה, קמטים וקמטוטים, הבעות פנים מעמיקות, יובש, אדמומיות, שומניות יתר, מיצוק העור, ועוד, הם רק חלק מבעיות העור שמעניקה עבורם מאיה טיפול משלים. "יש אצלי טיפולים נהדרים למיצוק העור עם מגוון רחב של מכשור מקצועי יחד עם שילוב של טיפולים מסורתיים, אני לא מקובעת רק על שיטה אחת ואוהבת לשלב בין שיטות שונות, וזאת לאחר אבחון העור והתאמת השיטה המתאימה ביותר למצב" משתפת מאיה. "הקליניקה מאובזרת במיטב המכשירים הטובים והמקצועיים ביותר שנמצאים כיום בשוק, אני כל הזמן לומדת ומתפתחת יחד עם הטכנולוגיה, למדתי פיסיקה, כימייה וביוכימיה וככל שאני מעמיקה יותר בתחום כך מתאפשר לשלב בין חברות וחומרי גלם שונים".

מה הכוונה שילוב של חומרי גלם וטכנולוגיה?

"כשלקוחה מגיעה לטיפול, הדבר הראשון שאני עושה הוא תשאול, אני בונה יחד איתה פרוטוקול טיפולים בעזרת שאלות מנחות ואבחנה מקצועית שלי. רק אחרי האבחון וניתוח התשובות אני יכולה להחליט אילו דרכי טיפול שונות מתאימות לאותה לקוחה, לא לכל אחת מתאים אותו טיפול, יש סוגי עור שונים, טקסטורה שונה, גוון עור שונה, וכל אלה משפיעים על תהליך הטיפול ובחירת התכשירים והמכשירים המתאימים. חשוב להבין, קוסמטיקה זה לא קסם, אין לי קרם קסמים שעושה פלאים. הכל מבוסס על מדע וכל השיטות בהן אני פועלת מבוססות על ניסויים ומחקרים. לכן, אני דוגלת ומאמינה בכנות ושיתוף אמיתי בתהליך ובתוצאות הצפויות".

אילו שירותים נוספים אפשר למצוא אצלך?

"איפור קבוע, טיפול הסרת שיער בכל הטכניקות, מיקרו פיגמנטציה, איפור קבוע לגבות בעזרת מכשירים ייחודיים ומתקדמים, יש לי את כל הציוד הקשור בתחום ואף יותר. ההתמחות הראשית שלי היא בטקסטורה של העור, יש לי תואר ראשון במדעי החברה והרוח ולמדתי בבית ספר לסיעוד בבלינסון ומשם צמחתי לתחום האסתטיקה, היופי והטיפול".

מה המוטו שלך לגבי המקצוע?

"כנות, מקצועיות והתפתחות מקצועית, מבחינתי לא קיים שבוע או יום שלא מוקדש ללימודים בתחום, להעשיר את הידע שלי, ללמוד ולהתפתח יחד עם המקצוע".

ולסיום?

"קוסמטיקה זאת לא רק דרך מכובדת להתפרנס, זאת דרך חיים המשולבת עם כל כך הרבה רגש, אם מישהי נמצאת במקצוע בלי להרגיש ולהבין את תחושת השליחות אז היא מפספסת משהו בדרך. ברגע שלקוחה מסיימת אצלי טיפול ומסתכלת במראה והעיניים שלה בורקות אני יודעת שעשיתי את שלי והצלחתי לגרום לה אושר. בנוסף, התפקיד שלי כקוסמטיקאית הוא לענות על הצרכים שלה ועל הציפיות שלה וברגע שהצלחתי אני מקבלת סיפוק אדיר. אני רואה את המפגש שלנו מעבר לתוצאה הסופית, וכזמן איכות של כל אחת עם עצמה. יש לא מעט לקוחות שרוכשות שובר מתנה לאמא, לבת, לחברה טובה, וכשזה קורה אני מבינה שהנה עשיתי משהו טוב בדרך והצלחתי להעביר את האג'נדה שלי הלאה. בנוסף, אני מקבלת מטופלת אחת בכל פעם, ומעניקה לכל אחת את הזמן הדרוש לה, יחד עם שיחות נעימות, שלווה, רגיעה וכך הטיפול מקבל עוד אספקט נפשי חשוב בדרך להצלחה".

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו >>  מאיה צח קוסמטיקה

טלפון: 050-7258766

כתובת: רמת דניה

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רכבת לא קלה

    איזה כייף שיש מכון יופי גם בבית הכרם וגם ברמת דניה. ברמת דניה אפשר לעשות טיפולי פנים ובבית הכרם אפשר לקבל לייזר, תסרוקות ועוד. ממש מושלם בלי לנסוע למרכז העיר ברכבת האיימים. דחוסה. צפופה כמו סרדינים, ומזכנת את כולנו בהדבקה של קורונה דלתא, אלפא וביתא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר