ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)
ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

ג'ולי קוסמטיקה: מכון היופי והטיפוח לקוסמטיקה מתקדמת

עם ותק ומוניטין של 31 שנה במקצוע, מוסמכת על ידי חברת הענק "ג'רנטיק" - לא פלא שג'ולי סיבוני, בעלת מכון היופי והטיפוח "ג'ולי קוסמטיקה" היא אחת המובילות בירושלים. במכון שלה תמצאו את כל עולמות היופי והטיפוח במקום אחד על הצד המקצועי והאיכותי ביותר

פורסם בתאריך: 11.9.20 12:43

הכירו את ג'ולי סיבוני בעלת מכון היופי והטיפוח "ג'ולי קוסמטיקה" עם ותק ומוניטין של 31 שנה במקצוע, מוכשרת ומוסמכת באופן רשמי על ידי חברת הענק "ג'רנטיק" המציעה את כל עולמות היופי והטיפוח במקום אחד. ג'ולי קוסמטיקאית מקצועית מזה 31 שנה ובוגרת בית הספר המוכר ובעל המוניטין "דיאנה" שהכשיר דורות רבים של מניקוריסטיות פדיקוריסטיות, בונות ציפורניים וקוסמטיקאיות מהמובילים בתחומם בישראל ובעולם

ג'ולי בעלת המכון ג'ולי קוסמטיקה הוותיק והמוכר בלב שכונת בית הכרם הקסומה, טיפלה במהלך השנים במאות לקוחות נשים וגברים, נערים ונערות עם מגוון רחב של בעיות ותסמינים כמו: פצעי אקנה, פטריות ציפורניים, קמטים, יבלות, מיצוק העור ועוד. כל זאת על ידי שימוש בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם הכוללות: טיפולי לייזר שונים (לאקנה ולפטריות ציפורניים) טיפולים במכשירי הפורמטק ודרמו-פלאש, טיפולי ג'יג'י, הסרת פיגמנטציה וקופרוז ועוד.

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: באדיבות ג'ולי סיבוני)

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: באדיבות ג'ולי סיבוני)

כל עולמות הקוסמטיקה במקום אחד

ג'ולי קוסמטיקה – מקום אחד לכל עולמות היופי והטיפוח. אחרי אבחון ותשאול הלקוחה הצוות המקצועי בראשותה של ג'ולי יתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורך. מעכשיו כבר לא צריך לסבול מכתמים בעור הפנים, מאקנה, מפטרת הציפורניים משיעור יתר. אצל ג'ולי קוסמטיקה תוכלו למצוא מענה הולם לכל אחת מהבעיות הללו ויותר. מהסרת שיער לצמיתות, פלומות, ושיער הורמונאלי ועד לטיפול בקמטים, פדיקור מניקור, עיצוב גבות, איפור קבוע, בניית ציפורניים, שעווה ועוד. כל זאת ויותר על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר ושימוש בחומרים ובמותגים הטובים ביותר לעור הפנים והגוף.

כקוסמטיקאית המתמחה בטיפולי פנים, באילו סוגי בעיות את מטפלת?

"ראשית תחום הקוסמטיקה עבר ועדיין עובר שינויים כל הזמן, מי כמוני עדה לשינויים ולטכנולוגיה המתקדמת שמזינה אותו כל הזמן. הפנים שלנו הם החזית, הם הדבר הראשון שפוגשים בו כשרואים אותנו ועל כן היחס לפנים ולבריאות עור הפנים חשובה כל כך. במכון אנחנו מטפלים במגוון בעיות עור כמו פצעי אקנה, כתמים, צלקות, פיגמנטציה ועוד. כמו כן, קיימים גם טיפולי פנים שנועדו לשמור על עור פנים רענן, נקי ובריא וזאת על ידי החדרת קרמים מזינים לעור, הוצאת שחורים וטיפול עמוק לשמירה ורענון העור. בנוסף, יש לנו טיפול להצערת העור העלמת קמטים וקמטוטים או טשטושם, באמצעות מכשירים משוכללים, גלי רדיו ועוד. למעשה, אנחנו מומחים בכל מה שקשור לבריאות עור הפנים ומעניקים פתרונות למגוון רחב של בעיות או תסמינים המתרחשים בעקבות הגיל, או חשיפה לשמש ובמקרים מסוימים גם מהזנחה. ניתן להגיע אלינו להסרת פיגמנטציה וקופרוז, טיפולי פנים ג’רנטיק, טיפולים של ג'יג'י, איפור קבוע ועיצוב גבות. כל הטיפולים נעשים עם חומרים מעולים ששומרים על עור הפנים ובשימוש בטכנולוגיות חדשניות המאושרות כמובן על ידי משרד הבריאות".

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

ומה לגבי שאר חלקי הגוף, מה עוד ניתן לעשות במכון שלך?

"הטיפולים אצלנו הם מכף רגל ועד ראש, אישה יכולה למצוא אצלנו את כל אפשרויות היופי והטיפוח. בנוסף לטיפולי הפנים הצוות במכון מומחה לכל מה שקשור לבריאות כף הרגל ופטרת ציפורניים בפרט. פטרת ציפורניים מופיעה בעיקר אצל מבוגרים אבל לא רק, ומעבר לכאב שיכול להופיע ולהתפשטות הפטרייה, אנשים הסובלים מפטרת מעידים גם על דימוי עצמי שלילי, הם מתקשים לנעול סנדלים ולחשוף את כף הרגל. המטרה בטיפול היא ראשית להבריא את הפטריה מהשורש וזאת על ידי שימוש בטכנולוגיית לייזר חדשנית שאינה גורמת לתופעות לוואי ואינה מכאיבה .קרן הלייזר מתמקדת בצפורן הנגועה בפטרת, חודרת לעומקן של שכבות הציפורן עד אשר מגיעה לפטרייה ומשמידה אותה מן היסוד. הטיפול מהיר והתוצאות מגיעות מהר גם כן ואחרי סדרה של 10 טיפולים הפטרת מבריאה. בנוסף, אפשר גם להגיע לטיפולי הסרת שיער בלייזר מכל הגוף באמצעות מכשיר הלייזר החדשני "דרמו פלאש", במיוחד עכשיו לקראת סוף הקיץ להכין את עצמנו לקיץ הבא וליהנות מעור חלק ונקי, הטיפול נעשה על ידי צוות מוסמך ואחרי אבחון סוג העור, צבעו, ופיזור השיער בחלקי הגוף. הטיפול מתאים לגברים ונשים כאחד ומבטיח עור חלק לשנים הקרובות ואף לצמיתות".

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

"כמו כן, גם את הטיפולים הקלאסיים ניתן למצוא אצלי במכון, כמו: פדיקור מניקור, בניית ציפורניים, שעווה בכל חלקי הגוף, אפילציה, איפור קבוע בכל השיטות, הלחמת ריסים ועוד. הרעיון המרכזי והמטרה שלי מעבר למקצועיות ולשירות היא להעניק ללקוחות שלי בית ומקום בטוח לכל הקשור לתחום היופי והטיפוח ולתת לה את המענה המתאים. כל לקוחה שמגיעה מקבלת יחס אישי והתאמת הטיפולים במיוחד עבורה. מגיעים אלינו לקוחות מכל רחבי העיר ויש גם שמגיעות מחוץ לעיר במיוחד לטיפולים מיוחדים ואנחנו מבחינתנו כאן בשביל לתת לה להרגיש הכי טוב בעולם ולהוציא אותה מהמכון שלנו עם תחושה טובה. אני מרגישה סוג של שליחות בעבודה שלי, כשמגיעה אלי לקוחה עם עור פנים בעייתי וכתמים שניסתה כבר את כל הטיפולים, אני אומרת לה שעוד מעט היא תחזור לאהוב את עצמה כמו פעם. וכך באמת קורה אחרי סדרת טיפולים היא פתאום נראית קורנת, שמחה ומאושרת וזה ממלא לי את הלב כל פעם מחדש".

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

ג'ולי קוסמטיקה (צילום: פרטי)

במכון הקוסמטיקה של ג'ולי תוכלו ליהנות ממגוון עשיר ורחב של טיפולי קוסמטיקה חדישים ומתקדמים בהתאמה אישית. המכון הינו אינטימי ומעניק לכל אחת טיפול אישי ומקצועי ומותאם. 

להזמנת תור ושיחת ייעוץ התקשרו:

072-3954229
050-7366887

לאתר האינטרנט של ג'ולי קוסמטיקה לחצו כאן >>>>

לדף הפייסבוק לחצו כאן >>>


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר