מאמנים עסקיים בירושלים (אילוסטרציה: INGINGIMAGE א.ס.א.פ קריאייטיב)
מאמנים עסקיים בירושלים (אילוסטרציה: INGINGIMAGE א.ס.א.פ קריאייטיב)

מאמנים עסקיים בירושלים: הדרך לצאת ממשבר הקורונה

לכל בעל עסק יש את הכלים לצאת ממשבר הקורונה, הוא לא תמיד מודע לזה אבל זה אפשרי. מי שיכולים לעזור למצוא הדרך ולהצטייד בכלים מתאימים הם מאמנים עסקיים בירושלים שמתמחים בעבודה מול עסקים שנקלעו לבעיות

פורסם בתאריך: 3.5.20 12:16

שמואל מאיר מאמן עסקי

אחד הדברים החשובים שלמדתי מהמאומנים שלי הוא שכל אתגר הוביל לשדרוג, לשיפור, להצלחות גדולות יותר. אני נזכר בבעל עסק שנגמרו לו הלקוחות והוא לא הצליח להביא לקוחות חדשים. מצב מאתגר שגרם לו כמעט לוותר על העסק שלו. פגשתי אדם מיואש, לא מאמין בעצמו ולא מסוגל להרים את הראש מעבר לבור שבתוכו הוא חש שהוא נמצא.

מספר פגישות איתי גרמו לבעל העסק לזהות שהעסק שלו בסדר גמור. מה שהיה צריך לשפר זה את הביטחון העצמי וההערכה העצמית בתחום האישי ואת יכולות השיווק והמכירה בתחום המקצועי. בהנחיה שלי הוא טיפל בנקודות החולשה.

אחרי שלושה חודשים אני מקבל ממנו טלפון: "הפכת לי את החיים, אני מצליח, יש לקוחות, הם משלמים עבור השרות שלי כמה שאני רוצה. יש לי כבר תכניות להתפתחות נוספת".

שמואל מאיר מאמן עסקי (צילום: בניה בן דוד, לתפוס את הרגע)

שמואל מאיר מאמן עסקי (צילום: בניה בן דוד, לתפוס את הרגע)

בעל עסק אחר סבל מבעיות גבייה. גם במקרה הזה הבעיות היו הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי. כבר בפגישה השלישית נוצר שינוי ניכר והוא התחיל לפתור את בעיות הגבייה. מפעם לפעם הוא מדווח לי על המצב. השבוע הוא סיפר שעבר כמה ימים לא טובים. נגמרו לו האנרגיות ואין לו כח לקום. "בזכותך ידעתי לקחת את עצמי ולהתרומם, לא לוותר. עצם הקימה והעשייה כבר שינתה לי את ההרגשה ומכאן להמשך פעילות הדרך הייתה קצרה".

הקורונה מפגישה אותנו עם אתגר לא פשוט, יש לנו נטייה להאשים את כל העולם במצב שאנחנו נמצאים בו, לקוות שמישהו ישמע ויציל אותנו. הנקודה היא שזה לא מקדם אותנו ואף אחד לא רץ להציל אותנו. אז אין לנו ברירה ואנחנו מחויבים ממש להציל את עצמנו. מה שיקדם אותנו זה לשאול את עצמנו – מה עוד אני יכול לעשות כדי לצאת מהמקום המאתגר שאני נמצא בו? מה אני צריך לשנות? מה אני צריך לחזק? איך עושים את זה?

לכל בעל עסק יש את המשאבים הפנימיים כדי להצליח. אני כאן לעזור לך לגלות את הכוחות שכבר קיימים בך. לעזור לך למצוא את התשובות הטובות והמועילות ולהוביל אותך להשתמש בהם לטובתך האישית והצלחת העסק שלך.

שמואל מאיר

מאמן עסקי ומאסטר ב- NLP

טלפון: 052-8903666

אתר: www.shmuelmeyer.co.il

פייסבוק: www.facebook.com/shmuelmeyercouch

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר