Ry digital, חברת קידום אתרים בירושלים (צילום: shutterstock)
Ry digital, חברת קידום אתרים בירושלים (צילום: shutterstock)

הכירו את Ry digital – חברת קידום אתרים בירושלים

"כל דבר שעשיתי בעצמי בחיים – עשיתי תמיד עם כל הלב ובמלא המקצועיות", מספר יהושע רץ בעל חברה לקידום אתרים בירושלים, ומצהיר "אם יש משהו שאנחנו שים עליו דגש בחברת Ry Digital הרי זה שכל הקמפיינים יביאו תוצאות ולא רק קליקים"

פורסם בתאריך: 20.4.21 12:04

יהושע רץ למד בישיבות והוא בעל הסמכה מהרבנות הראשית לישראל של רב ומלמד. בנוסף, הוא עבד בעסקי הקולינריה ופתח קייטרינג עם אוכל מצוין ואף הפעיל חוג קראטה לילדים. הוא לא היה מרוצה מעבודת מקדם האתרים שלו, לאחר שפנה אליו כדי שיפרסם לו את העסק. ולכן החל לנסות ולהבין איך עולם קידום אתרים עובד, ולנסות להבין את מה שמקדם האתרים שלו לא הבין. "לא הבנתי איך הם עובדים ומה בדיוק הם עושים כדי שהעסק שלי יופיע בראש רשימת התוצאות בגוגל", מספר רץ ומוסיף, "כל דבר שעשיתי בעצמי בחיים – עשיתי תמיד עם כל הלב ובמלא המקצועיות".

רץ הקים את חברת Ry digital, חברת קידום אתרים בירושלים. לרץ יש מוטו אחד שמלווה אותו לאורך כל הדרך – אפשר לומר כלל ברזל:" 'לתת שרות עם לב רחב ומקצועיות' והכלל הזה עומד לנגד עיני בכל שלב" הוא מציין ומסביר: "חשוב לזכור כי האמון הוא זה שיוצר מהירות בעבודה, חיסכון בהוצאות. הוא זה שמביא את הלקוחות לעסק שלך ויוצר רווחיים עבורך. כמו שהסופר המפורסם Covey כתב: אמון זה הגורם האמיתי דרכו כל עסק ינצח". כל עובדי החברה וגם יהושע רץ המייסד, הם בוגרי קורסים מקצועיים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, מנוסים בקמפיינים גדולים כקטנים, וכן יודעים לנהל נכון את הפרסום ואיך לנהל בצורה חכמה באמצעות שיווק באינטרנט את צרכי הלקוח בתקציבים גדולים או קטנים. הכול לפי דרישת הלקוח. אנשי המקצוע של החברה בהדרכתו של רץ עוקבים אחרי כל חידוש שמתרחש בכל יום במדיה הדיגיטלית וכל יום מתרחש פיתוח חדש. בתחום המדיה הדיגיטלית לא תהיה זו הגזמה להגיד זאת. "פייסבוק, גוגל ועוד חברות קטנות יותר, מייצרות בכל רגע דברים חדשים, אני והצוות שלי בודקים מדי שבוע את הכלים החדשים בשוק כדי שנוכל לא רק להיות בכל רגע עם היד על הדופק אלא להשיג יותר עבור הלקוחות שלנו", מפרט רץ.

יהושע רץ קידום אתרים בירושלים (צילום: D2 photography Israel)

יהושע רץ קידום אתרים בירושלים (צילום: D2 photography Israel)

היית בצד שני של המתרס כשהיה לך עסק פרטי משלך. עד כמה זה יתרון?

"זה יתרון גדול. הייתי בצד השני ואני יודע ומכיר מצויין את ההרגשה של הלקוח. אני יודע מה זה שמקדם האתרים מציג גרפים אודות פעילות הקידום שלו וזה אולי מרשים ויפה – אבל אלי לעסק לא הגיע אף לקוח. בנקודה הזאת החלטתי להקים עסק משלי של קידום אתרים ולהיות שונה מהאחרים".

מה זה אומר להיות שונה?

"הכוונה שאני מביא לקוחות ומציג תוצאות אמיתיות, כך שהלקוח שלי יכול לראות ולהבין שאני עובד עבורו ועבור העסק שלו. הפרסום יכול לשאת פרי כאשר מתוך ניסיון רב שנים אני בוחר את השיווק הנכון. לא כל עסק מתאים לפייסבוק ולא כל עסק מתאים לגוגל. אנחנו בודקים את כל האופציות שקיימות ברשותנו כדי לשפר את התוצאות, זאת כיוון שיש לנו ניסיון רב בתחום ואנחנו ממליצים ללקוח איזה פרסום הוא יצטרך לעשות כדי שיתאים לעסק שלו, שיאכלס את כל אופני שיווק האינטרנט ומובן שיביא לרווחים רבים".

 מה ה"אני מאמין" שלך?

"הלקוח הוא הכי הכי חשוב. בשלב ראשון אני מזמין אותו לקפה לפגישה של 'אחד על אחד' להיכרות ולהבין את צרכיו. כל לקוח שלי VIP וככה אני מתייחס אליו, הוא מקבל ממני יחס אישי כדי לראות אני יכול לקדם ולעזור לעסק שלו להתקדם. במהלך השנים בניתי וקידמתי אתרים רבים מאוד תוך הקפדה על איכות ומקצוענות, וכך החברה הפכה להיות חברת קידום האתרים המובילה בארץ"

מהי שיטת העבודה שלך?

"אני עובד בתכנון צמוד עם הלקוחות. בכדי לספק להם את האתר הטוב ביותר בארץ, אני ועובדי החברה משקיעים שעות על גבי שעות בכל אתר וזאת בכדי לתת ללקוחות שלי את הטוב ביותר. יש לי מחלקת מחקר שהיא המפתח להצלחה שלנו ולכן אני משקיע בכל מחקר זמן רב".

אם יש משהו שבחברת Ry Digital שמים עליו דגש זה על כך שכל הקמפיינים יביאו תוצאות ולא רק קליקים, בין אם זה קמפיין פרסום בפייסבוק או קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן. יהושע רץ מסביר שוב את התפיסה שלו: " פרושו החזר השקעה שגם יביא לרווחים ואין זה משנה איזה פרסום אני מקדם. הניסיון שלי הוכיח שאני יודע להביא תוצאות והרקורד של החברה שהקמתי מוכיח ומדבר בעד עצמו".

"הפרסום יכול לשאת פרי כאשר הוא נוצר מתוך התאמה אישית וניסיון רב שנים מקדם אתרים מקצועי". מוסיף להסביר רץ וממשיך לפרוס את משנתו בקפדנות ובאדיקות: "כך אני בוחר נכון את השיווק. לא לכל עסק מתאימים אותם עקרונות השיווק ולכן אנו בודקים את כל האופציות שקיימות כדי לשפר את התוצאות של הלקוח. אנחנו נמליץ סוג של פרסום שהכי מתאים לעסק שלו, כך שיכלול את כל ערוצי השיווק המקוון שיביא לו לקוחות ורווחים.

 

Ry digital, חברת קידום אתרים בירושלים

טל: 054-5240163

כתובת: קורא הדורות 31, ירושלים, ישראל

מייל: [email protected]

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר