עורכי דין פלילי בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין פלילי בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין בתחום הפלילי בירושלים

ריכזנו עבורכם רשימה של עורכי דין פלילי בירושלים שיעניקו לכם ליווי מקצועי אם נחשדתם או נאשמתם בעבירה פלילית

פורסם בתאריך: 11.8.20 20:44

עדכון אחרון: 20.12.20 18:00

אם הוגש נגדכם כתב אישום או זומנתם לחקירה פלילית כדאי לכם להתייעץ עם עורכי דין פלילי בירושלים, על מנת לקבל ייעוץ מקצועי שיעניק לכם ליווי לאורך כל הדרך ויכין אתכם היטב לקראת התהליך הצפוי.


משרד עורך דין ומגשר רועי גולן

משרד עורך דין ומגשר רועי גולן הינו משרד בוטיק המתמחה במשפט הפלילי ומעניק ייצוג לכלל העבירות הפליליות החל מסחר בסמים, עבירות המתה, עבירות מין, ארגוני פשיעה, ייצוג בכל הערכאות (שלום, מחוזי עליון) ייצוג קורבנות פשע, אלימות ומין וליווי צמוד בכל ההליך המשפטי לרבות בחקירות המשטרה, מח"ש ובהליכי המשפט כמו כן המשרד מייצג תיקים בעבירות מס ובהליכי מעצר ועוד.

מיד עם סיום לימודי המשפטים, התמחה עו"ד גולן במשרד עורכי דין גדול בתל אביב, שם צבר ניסיון מקצועי ולמד את רזי המקצוע. כיום, עו"ד גולן בעל משרד עורכי דין ברחוב האומן המעניק ייעוץ משפטי בתחום הפלילי לרבות דיני משפחה, ירושות וצוואות ועבירות תעבורה. "כל תיק שמגיע לפתח משרדי נבחן לעומקו על ידי צוות משפטי מקצועי. אנו מגבשים אסטרטגיה רלוונטית לגופו של עניין במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר ללקוח, תוך ניתוח ייסודי של כלל הראיות בתיק", משתף עו"ד גולן.

עו"ד רועי גולן (צילום: שרון גבאי)

עו"ד רועי גולן (צילום: שרון גבאי)

חלק מהתיקים שטופלו ויוצגו על ידי משרדו, זכו להצלחות רבות, פורסמו בכלי התקשורת וצברו הדים רבים.  עו"ד גולן משתף באחד מהתיקים שזכו להד תקשורתי גדול ויוצג בהצלחה על ידי המשרד:  "המשרד ייצג מספר חשודים שנעצרו על ידי משטרת ישראל בחשד להנחת מטען חבלה, סחיטה ואיומים של איש עסקים ירושלמי. אחרי בחינת הראיות ומעבר קפדני על כל פרטי התיק גילינו כשלים מהותיים בחקירה, וחולשה בחומר הראיות והתיק נסגר ללא הגשת כתב אישום. עוד מקרה אחד מיני רבים בתחום הצווארון הלבן שמשרדי טיפל, בו נעצר עובד מדינה בכיר בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע סחיטה ואיומים אותו לקוח היה על סף שבירה נפשית ולאחר התערבות מהירה הלקוח שוחרר והתיק בגינו בוטל ונמחק והלקוח חזק לעבודתו." עו"ד גולן מספר שבתיק בסחר בסמים מסוכנים הצליח להביא לזיכוי מוחלט של הנאשם וזאת לאחר שהוכח כי התנהלות היחידה החוקרת הייתה בניגוד מוחלט לחוק.

לצידו של עו"ד רועי גולן  ובצוות המשרד עובדת עו"ד אורטל קדמי נירן, בוגרת תואר ראשון במשפטים L.L.B, עם התמחות בקרימינולוגיה. עו"ד קדמי נירן, שהייתה בעברה שוטרת באיו"ש ובמשטרת בתל אביב, צברה לאורך השנים ניסיון רב בתחום.

משרד עורך דין רועי גולן חרט על דגלו טיפול מקצועי וישר לכל לקוח ולקוח במטרה לייצג באופן המקצועי ביותר ולהביא להפחתת העונש עד זיכוי מלא וסגירת התיק. "בסופו של דבר המטרה היא לנצח את התיק ולהביא לזיכוי מלא", מסביר עו"ד גולן. " על מנת שזה יקרה המשרד פועל בצורה שיטתית ומדויקת. אין אות, או נקודה שאנחנו לא שמים לב בחומר הראיות שמונחות לפנינו. הצוות המשפטי של המשרד עובר בקפידה על כל תיק, כי אין דבר טוב יותר מכמה זוגות עיניים שעוברות על הנתונים והראיות על מנת למצוא את החסר ולהרכיב את הפאזל מחדש".

בנוסף, מעניק המשרד שירות בגובה העיניים וליווי אישי לכל לקוח באשר הוא. "בסופו של דבר אני רואה את האנשים שעומדים מולי והמטרה היא להחזיר אותם למסלול חיים נורמטיבי על מנת שיכולו להמשיך בחייהם בצורה החלקה ביותר".

משרד עורך דין רועי גולן – לשיחת ייעוץ התקשרו: ‏050-7996996‏

סניף מרכזי ירושלים: האומן 25 א.ת תלפיות, ירושלים

סניף מרכז: רח' נעמי שמר 7, בת-ים

לאתר: https://www.roigolanadv.co.il/about

לפייסבוק: https://www.facebook.com/roigolan.law/


משרד עורך דין משה בן יקר

משרד עוה"ד משה בן יקר הוא משרד בוטיק מוביל בירושלים, המשרד נוסד בשנת 2001 ומתמחה בתחום המשפט הפלילי. עו"ד בן יקר התמחה בפרקליטות המדינה במחלקה לעניינים פליליים. במהלך עבודתו בפרקליטות נחשף למערכת האכיפה והכיר אותה מבפנים.

יתרון זה בא לידי ביטוי בתיקים פליליים סבוכים ומורכבים שמשרדו ייצג לאורך כ-23 שנה. תיקים אלו הסתיימו בהצלחה לשביעות רצון לקוחותיו. הודות לניסיונו העשיר והצלחותיו, המשרד מוביל בתחום המשפט הפלילי והצבאי-פלילי. עו"ד בן יקר מייצג מגוון רחב של לקוחות בעבירות בתחום המשפט הפלילי: בגירים ונוער, תיקי צווארון לבן, תיקי פשע חמור, ליווי והכנה של חשודים לחקירה, ייצוג בהליכי מעצר, שימוע וכן ייצוג בכל הערכאות (שלום, מחוזי ועליון). בנוסף, עו"ד בן יקר מייצג בהליכים הבאים: מתן חנינה מנשיא המדינה, מחיקת רישום משטרתי, החזרת רישיון נשק, החזרת נכסים תפוסים, עבירות משמעת בשירות המדינה ותיקים נבחרים במשפט מינהלי. המשרד מייצג תחום רחב של עבירות: עבירות פשע חמורות כגון עבירות מין, עבירות זיוף מרמה והונאה, עבירות אלימות, עבירות רכוש ועבירות מחשב (סייבר). המשרד מעניק מענה מקצועי ודיסקרטי.

עו"ד משה בן יקר (צילום: יונתן רובינס)

עו"ד משה בן יקר (צילום: יונתן רובינס)

עו"ד בן יקר מייצג באופן אישי את התיקים המגיעים לידיו. "המשרד חרט על דגלו מקצועיות ויחס אישי, בסופו של דבר מאחורי התיקים שאני מייצג עומדים גברים, נשים ובני נוער שנחשפו לתלונות שווא או מעדו וחייהם התהפכו באחת וכעת הם זקוקים לייצוג מקצועי שישמור על זכויותיהם בהליך הפלילי. כמו כן הם זקוקים לתמיכה וסיוע בהליך הפלילי המפרך והגעה לתוצאות הטובות ביותר שניתן לצפות בהליך זה. המטרה שלי היא להעניק להם הזדמנות לפתוח דף חדש בחייהם ללא עבר פלילי או להקל בעונשם הצפוי, במקרים אחרים".

עו"ד בן יקר מצביע על תיקים של עבירות מין חמורות שיוצגו על ידי משרדו לאחרונה ונסגרו בהליך שימוע והימנעות מהגשת כתב אישום לפי סעיף 60 א' לחוק סדר הדין הפלילי. בתיקים אלו, יש חשיבות מכרעת שהייצוג יתקיים כמה שיותר מוקדם. תיק נוסף שנחל הצלחה במשרד קשור באלימות חמורה – תקיפה בצוותא שיוחסה לקבוצה של עשרה נאשמים, תושבי צפון ירושלים. עו"ד בן יקר ייצג את אחד הנאשמים בתיק שנמשך כחמש שנים בבית משפט המחוזי בירושלים, כאשר מבין עשרת הנאשמים הבגירים הלקוח שיוצג על ידו הוא הנאשם היחידי שסיים את ההליך המשפטי ללא הרשעה. במקרה אחר, בו יוחסו לקבוצה של תושבי מרכז הארץ עבירות הונאה בכרטיסי אשראי וכן שוד בצוותא, המשרד ייצג את אחד הנאשמים, קטין שסיים את ההליך הפלילי ללא הרשעה.

במקרה נוסף של תיק צווארון לבן, עובד שירות המדינה נחשד במרמה והפרת אמונים. עו"ד בן יקר הביא לשחרורו של העובד ממעצר ושכנע את הפרקליטות לסגור את התיק ולאפשר לעובד להמשיך בתפקידו הנוכחי.

"כעורך דין ותיק בתחום המשפט הפלילי, עם ניסיון של 23 שנה בתחום, טיפלתי במאות תיקים כאלה ואחרים, כאשר אף תיק אינו דומה לאחר וכל תיק דורש התייחסות ודרכי טיפול שונות. המשותף לתיקים במשרד הוא הרצון שלי לתת טיפול מקצועי ואמין שנותן תקווה לאותם נאשמים או חשודים ומקנה להם אפשרות לחזור לתלם ולשקם את חייהם".

מאמרים פרי עטו של עו״ד משה בן יקר בתקשורת: כתב אישום: האם ניתן למנוע את הגשתו לבית המשפט?

חקירות משטרת ישראל – הפעלת לחץ פסול ופרסום שם חשוד חף מפשע במסגרת פרשות רבות משתתפים

חיפוש במכשיר סלולרי: האם אתם מסכימים?

כיצד להתנהל בחקירה משטרתית? – עשרת כללי ברזל

עבירות מחשב וסייבר: כך תשמרו על זכויותיכם ותימנעו מחשיפת מידע אישי ברשת

תחומי ייצוג: 

משפט פלילי

משפט צבאי

שימוע

מחיקת רישום פלילי

חנינה

רישיון נשק

קריית המדע 3, הר חוצבים, ירושלים.
ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, תל אביב.

טלפון: 050-8616369 ☏

מייל: [email protected]

לאתר: http://www.mby-law.co.il/

לטוויטר: https://twitter.com/benyakar_adv

לפייסבוק: Moshe Ben Yakar Adv  (עדכוני פסיקה בבתי המשפט השונים וסגירת תיקים) 

מפת הגעה

ייצוג בכל רחבי הארץ


משרד עו"ד אלעד שאול ושות'

משרד עו"ד אלעד שאול ושות' מורכב מעורכי דין יוצאי הפרקליטות, התביעה המשטרתית ורשויות מדינה שונות.  במשרד עורכי דין פליליים יוצאי המחלקה המשפטית ברשות המיסים, תובעים פליליים מרשויות מוניציפליות ויוצאי יחידות מסווגות במשרד רוה"מ. המשרד מדורג כמשרד בוטיק בין המובילים בישראל בתחום המשפט הפלילי – צווארון לבן על ידי חברת הדירוג BDI. המשרד אף מדורג כמשרד בעל שירות עילית ואיכותי על ידי חברת הדירוג Dun & Bradstreet. לאחרונה נבחר המשרד על ידי חברה ממשלתית לייצג שוטרים, רופאים, סוהרים, כבאים, יועצים משפטיים ועובדי משרדי הממשלה בהליכים פליליים ומשמעתיים.

עו"ד אלעד שאול, עורכי דין פלילי בירושלים (צילום: יח"צ אלעד שאול ושות')

עו"ד אלעד שאול, עורכי דין פלילי בירושלים (צילום: יח"צ אלעד שאול ושות')

קהל לקוחות המשרד מורכב מאנשים נרומטיביים בלבד ובניהם בעלי חברות, דירקטורים, מנכ"לים, עורכי דין, רופאים, רואי חשבון ואף פוליטיקאים וידוענים שנקלעו להליכים פליליים. המשרד מתוייג וממותג כמשרד מוביל המעסיק אך ורק עו"ד יוצאי זרועות אכיפה – במשרד עורכי דין בעלי וותק רב שמגיע עד 20 שנות ניסיון בהליכים פליליים.

מחלקת המשפט הפלילי במשרד מייצגת חשודים ונאשמים בתיקים פליליים מגוונים ובניהם תיקי מרמה והונאה, עבירות סמים, אלימות במשפחה, עבירות מחשב ועבירות מין. למשרד אלעד שאול ושות' מומחיות מיוחדת בתיקי "צווארון לבן": הלבנת הון, עבירות מס, חשבוניות פיקטיביות, עבירות על חוק ההגבלים העסקיים ועוד.

עו"ד אלעד שאול, שותף במשרד, יוצא פרקליטות מחוז ת"א, יליד ירושלים ובוגר האוניברסיטה העברית בירושלים, מתמחה בתחום המשפט הפלילי, עבירות כלכליות, פשיעה כלכלית, הונאה ומרמה ובעל התמחות מיוחדת בעבירות מחשב וסייבר. עו"ד שאול בעל הכשרות בתחום עבירות המחשב, הגנת הפרטיות  וניהול סיכונים ומשברים מטעם לשכת עורכי הדין, מוסדות רשמיים של האיחוד האירופי ורשות הסייבר הפדראלית בארה"ב והוא אף טיפל בתיקי עבירות מחשב בתקופת עבודתו בפרקליטות מחוז ת"א.

המשרד מייצג בתיקים רחבי היקף ובניהם ייצג בפרשיות הגדולות במדינת ישראל דוגמת תיק 4000, שם ייצגו את דובר רוה"מ ותנועת הליכוד. לצד זאת, מייצגים בתיקי הלבנת הון בהיקפים של מאות מליוני שקלים ובתיקי עבירות מס. יחד עם זאת, מייצג המשרד גם לקוחות נורמטיביים בהליכים פליליים שונים, למשל, בתיקי אלימות, אלימות במשפחה, עבירות סמים, עבירות מין ועוד.

המשרד דוגל במצוינות ובמתן שירות עילית לקהל לקוחותיו וחותר לקבלת תוצאות תוך שיקוף האמת ללקוח כמו שהיא. בין היתר, עורכי הדין במשרד עוסקים בניתוח אסטרטגי של כל תיק, בוחנים את כל האספקטים האפשריים, ההשלכות, הסיכונים והחשיפות המשפטיות בפניהן עומד הלקוח – מעבירים לו את המידע בצורה ישירה וברורה ומגבשים יחד עם הלקוח עמדה שתלווה אותו מתחילת הדרך ועד סופה.

כיוצאי רשויות המדינה, המשרד מאמין ביושרה ובהגינות ובכך שניתן לנצח את המערכת ולייצג נאמנה באמצעים כשרים, ביצירתיות ובאינטלגנציה. המשרד אף מוכר בקרב רשויות התביעה ככזה המייצג לקוחות נורמטיביים ביושרה ובהגינות, בחירוף נפש ובעיקשות – דבר העוזר בקידום עניינו של הלקוח.

למשרד אלעד שאול ושות' שלוחה ראשית במגדל ב.ס.ר 4 ברמת-גן / בני ברק וכן שלוחת משרד עורך דין פלילי בירושלים הממוקמת במרכז העיר ירושלים, סמוך לבית משפט השלום.

משרד עו"ד אלעד שאול ושות'

כתובת: מגדל ב.ס.ר 4 (קומה 35) רח' מצדה 7, בני ברק

טלפון: 03-7775555 

דואר אלקטרוני: [email protected]

לאתר: משרד עו"ד אלעד שאול ושות'


טליה יהודה – עו"ד פלילית

טליה יהודה, עו"ד פלילית, מסתכלת בגובה העיניים ללקוחות שלא מעט גורמים הסיטו מהם מבט. כבר למעלה מעשור שהיא שוברת את תקרת הזכוכית בתחום שנחשב ברובו לגברי ומנפצת כל סטיגמה שנוצרה סביב דמות הסנגור הציבורי. עבורה כל לקוח הוא עולם ומלואו, ובעוד צדק הוא בעיני המתבונן, היא תפעל ללא לאות להשיג את התוצאה הטובה והמתאימה ביותר לטובת הלקוחות שלה.

עו"ד אליה יהודה (צילום: סיון שחור)

עו"ד אליה יהודה (צילום: סיון שחור)

עו"ד יהודה היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ומדעי המדינה בבר אילן, תואר ראשון במשפטים מהמרכז הבינתחומי ובוגרת תואר שני במדעי המדינה בבר אילן. היא מייצגת לקוחות פרטיים בתחום הפלילי באזור ירושלים, בית שמש והסביבה, וכן נאשמים בתחום הפלילי מטעם הסנגוריה הציבורית. בתחילת דרכה התמחתה בבית המשפט המחוזי בירושלים ושימשה כעוזרת משפטית בבית משפט השלום בירושלים עד שיצאה לדרך עצמאית לפני כשנתיים.

איך הגעת לתחום המשפט הפלילי?

"בתחילה חלמתי להתעסק במשפט המנהלי מתוך רצון להיאבק בשחיתות וקידום זכויות. אבל רצה הגורל והתמחיתי כעוזרת משפטית אצל שופט שעסק בתחום הפלילי, לאחר מכן המשכתי בסנגוריה הציבורית במחוז ירושלים ופשוט התאהבתי. נוכחתי לדעת שמדובר בהגנה על זכויות אדם לא פחות מאשר בתחומים אחרים".

היותך אישה בתחום שברובו גברי מהווה יתרון?

"היום נשים בתחום הפלילי אומנם פחות שונות בנוף, אך הן עדיין מיעוט בתוך החונטה הגברית ובטח אם מסתכלים עשור אחורה. עצם היותנו נשים יש בנו חמלה, סבלנות ויכולת להכיל, בוודאי כשמדובר בסוג לקוחות לא פשוט כלל. כאלה שהם בעלי מוגבלויות, עם צרכים מיוחדים ואוכלוסייה שכל מערכת אחרת במדינה דחקה אותם לשוליים והפכה אותם לשקופים. צריך אופי מיוחד כדי להגן על הצד המוחלש שנפל בין הכיסאות. להתערב לטובת לקוח במקום שבו מערכת הרווחה לא התערבה. כזה שאף אחד לא נתן לו הזדמנות ושגדל לתוך עתיד מאוד ברור וכלל לא ורוד. אני מלווה אותם בבתי משפט השלום, הנוער והקהילתי ועושה הכל על מנת שתינתן להם ההזדמנות להשתקם. אני באה לתקן, למצוא דרכים יצירתיות ומסתכלת על העולם בזווית שונה. ואני רואה בכך תרומה גדולה מאין כמוה".

אילו יתרונות מעניק הניסיון שלך בתחום הפלילי?

"עשיתי המון שיעורי בית שעזרו לי להכיר את המערכת המשפטית לא רק לפני הקלעים, אלא בעיקר מאחורי הקלעים. אני מכירה את הצרכים שלה, את הקרביים שלה ויודעת כיצד היא פועלת מבפנים. מעבר לחלק המעשי, רכשתי ידע תיאורטי רחב בנושא המשפט הפלילי ולמדתי הלכה למעשה מה עומד מאחורי התיאוריות המשפטיות. זה מה שהביא אותי להסתכל על המערכת מנקודת מבט רחבה ומקיפה. צריך להבין כי כתב אישום הוא משבר נוראי בחייו של אדם ומחובתי למצוא דרך אחרת בתוך המערכת המשפטית הסבוכה שלא תמיד מצליחה לתת מענה ראוי. אני בעצם המתווך בין אותה מכה שנחתה על הלקוח לבין התוצאה. עליי למצוא את החורים בגרסה של התביעה ולחתור לפתרון האידיאלי ביותר".

דווקא בתחום רגיש שכזה, עד כמה חשובה מערכת היחסים בין עו"ד ללקוח?         

"אני מתעסקת עם לקוחות שרובם לא יודעים מהו כתב אישום ושלא ראו חומר חקירה מעולם. אלה מקרים מורכבים שדורשים מעורבות גדולה עם הסביבה ואל מול המון גורמים. זה דורש המון רגישות, אמון, קשר אישי וליווי עוטף. הם רואים בי הרבה מעבר לעו"ד, אלא מישהו שהוא חלק בלתי נפרד מהמערכת המטפלת בהם. חשוב להבין שהליך פלילי זה לא סוף העולם וצריך לטפל בו כמה שיותר מהר, ולפיכך חשוב למצוא עו"ד שסומכים עליו כדי שיצמצם את הנזקים. איש מקצוע שלא יוותר עליהם כפי שוויתרו עד עכשיו. זאת הזדמנות מצוינת לשבור את כל הסטיגמות של סניגור ציבורי פלילי. בניגוד למה שנוהגים לחשוב הסנגוריה הציבורית לא מקבלת כל אחד, היא עושה סינון, מפקחת ושולחת להמון השתלמויות. מדובר במערכת תמיכה מקצועית. אני יודעת שתמיד יש לי עם מי לדבר וזה מוקרן ישירות לטובתו של הלקוח. אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם הסנגוריה וגאה לייצג מטעם המחוז שלי".

עו"ד טליה יהודה

רח' בן יהודה 10, ירושלים

טלפון: 072-3936603 / 02-6243919

מייל: [email protected]

אתר


עו"ד פלילי ארז בר-צבי

"לעו"ד פלילי טוב יש יכולת לראות את מצוקת האדם הקטן אל מול המערכת הדורסנית שנקראת מדינת ישראל", אומר עו"ד ארז בר-צבי, שעיקר עיסוקו במשפט פלילי בירושלים. הוא יילחם עבורם ככל שיוכל במסגרת החוק על מנת לסייע לכם, לצעוד יד ביד בדרך להצלחה ולהוביל אתכם לפתרון וחזרה לחיים שגרתיים.

משרדו של עו"ד ארז בר-צבי עוסק בעיקר במשפט הפלילי באזור ירושלים, אך מייצג למעשה בכל סוגי התיקים וברחבי הארץ. הוא מלווה את לקוחותיו ליווי צמוד ואישי בכל שלבי ההליך הפלילי החל מרגע הזימון לחקירה במשטרה, דיוני המעצר, שימוע, כתב אישום, ניהול ההליך המשפטי וההוכחות וכן בהליכי ערעור בכל הערכאות השיפוטיות תוך גיבוש אסטרטגיית הגנה מיטבית, לרבות עתירות, ייצוג בוועדות ובהליכי שימוע.

למשרד ניסיון מעשי רב בטיפול בתיקים קלים ומורכבים כאחד והוא מספק מעטפת צמודה ואמינה ללקוחות בעת מצוקתם. עו”ד ארז בר-צבי פועל בנאמנות למען לקוחותיו, תוך לחימה עיקשת, רציפה ובלתי מתפשרת.

עו"ד פלילי ארז בר-צבי (צילום: ונתן קלברמן)

עו"ד פלילי ארז בר-צבי (צילום: ונתן קלברמן)

"לעו"ד פלילי טוב יש יכולת לראות את מצוקת האדם הקטן אל מול המערכת הדורסנית שנקראת מדינת ישראל", מסביר עו"ד ארז בר-צבי, "כשהמדינה בוחרת להאשים אדם היא משתמשת בכל המשאבים, ויש לה משאבים שהם מנגנונים גדולים ועצומים בעלי כוח – המשטרה, המכון לרפואה משפטית, הפרקליטות ומומחים שונים, זאת לצד משאבים של זמן וכסף ומול כל זה ניצב אדם קטן, שפעמים רבות הוא חלש, פחות מלומד, וזקוק לעזרה. לכן באופן חד-משמעי חשוב ליווי של עורך דין בדיני פלילים ולא לנסות להתעמת מול מערכות אלה לבד", הוא מדגיש.

סוד הצלחתו של עו"ד ארז בר-צבי טמון בשילוב כישורים אישיים עם ידע ובקיאות רבה בהוראות החוק והפסיקה, לצד תחושת השליחות והנחישות להגיע להצלחה. כשהוא חמוש באיכויות מהגבוהות שיש, ניהול הליכי מו"מ, יכולות וורבליות וחשיבה יצירתית, בשליטה בכל תיק ותיק על בוריו, לצד נחישות לעזור לאדם בעת מצוקה הוא מסיים את התיקים בסיפוק ובתחושת הקלה. את לקוחותיו הוא מייצג באמינות, בזמינות 24/7, ובהתנהלות שקופה ושיתוף, מה שמאפשר להם להבין מהן ההשלכות של כל שלב בהליך המשפטי. לקוחותיו יודעים כי עו"ד ארז בר-צבי יילחם עבורם ככל שיוכל במסגרת החוק על מנת לסייע להם, לצעוד איתם יד ביד בדרך להצלחה ולהוביל אותם לפתרון וחזרה לחיים שגרתיים.

"צריך להבין שאדם נעצר פעם ראשונה בחייו, הוא מנותק מקשר עם העולם החיצון ואני מהווה את צינור החמצן עבורו. אני מעביר מסרים לילדים ולהורים, אני הבנאדם היחיד בעולם שהחשוד מדבר איתו בשלב הראשון, אני נמצא שם בשבילו בזמן שהוא נחקר באופן קשה על-ידי טובי החוקרים במשטרה, עם תרגילי חקירה ומדובבים. ולכן אני מרגיש שליחות", אומר עורך דין ארז בר-צבי, "מדובר בעיסוק בחיים של אנשים, בדיני נפשות, במעצרים, לעתים גם בעברות חמורות מאוד וכל המשפחה מוכתמת. כך שהתחום הפלילי מורכב מאוד ונוגע גם ברגש. יש הקרבה גדולה בעיסוק שלי ויש מחיר גדול, אבל אני שלם עם זה, אני קם כל בוקר מאושר לעבודה ומגשים את הייעוד שלי. כל אדם שאני מייצג נמצא בראש שלי 24/7, וכשאני מסיים את התיק זו תחושת סיפוק וגם הקלה. המטרה שלי אחת והיא ברורה – ללחום את מלחמתו של המיוצג על-מנת שיוכל לחזור למסלול החיים, שכן מדובר בדיני נפשות ובחירותו של אדם. ולכן כל אדם שמוצא את עצמו מסובך בהליך פלילי מכל סוג שהוא, צריך להגיע לעו"ד שדובר את השפה הזו ומבין אותה על בוריה". הוא מסכם.

בעמוד הפייסבוק של עורך דין פלילי ארז בר-צבי תוכלו לצפות בפסקי דין ודיונים מעניינים בתחום המשפט הפלילי : לחצ/י כאן

אתר הבית של משרד עורך דין פלילי ארז בר-צבי https://bsr-law.co.il

כתובת: שמאי 12 ג', ירושלים

מפת הגעה :  https://goo.gl/maps/PA4Pjb51GUL2BX958

טלפון:   02-5023152 / 052-8640471

מתמחים בפלילים באזור ירושלים. אנו מספקים במקרה הצורך שירותים משפטיים בכל שעות היממה ובכל רחבי הארץ. צרו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ והכוונה ראשונית.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר